Sari la conținut

Slpknt

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Mures
  • Motocicleta
    Honda CBR 600RR

Slpknt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Poate sunt off-topic dar as vrea sa-mi cumpar set complet de carene pt CBR 600RR 2004 si chiar nu stiam unde sa intreb. Am vazut un set superb pe http://www.motorcyclefairingsdirect.com/ dar nu stiu daca sunt chinezarii sau e original. Ma gandeam ca poate a mai cumparat careva si imi poate confirma daca sunt ok sau calitatea lasa de dorit
  2. La CBR-u' meu de 600 model RR pe termostat scrie 82 de grade deci pe undeva pe acolo deschide iar termocupla porneste la 104 grade deci m-i se pare normal sa functioneze la temperaturile respective. Poti face un "artificiu" sa scoti arcul de la termostat dar vei avea 2 probleme. 1 dureaza mai mult pana creste temperatura de pornire ca doar nu pornesti la drum pana nu ai o temperatura cat de cat optima. Eu de ex il las la relanti pana la 70 de grade si abia apoi pornesc la drum. 2 fiind deschis circuitul in permanenta la viteze mari iti va scadea temperatura prea mult adica sub temperatura optima de functionare a motorului
  3. Si eu sunt incepator si din putina experienta pe care am acumulat-o pana acum pot sa-ti spun urmatoarele. In primul rand nu trebuie sa-ti faci griji daca ai viteza si asta cred ca o sti si tu. De la 50km/h in sus temperatura funtioneaza normal. Eu am un cbr rr si temperatura imi sta pe la 80-90 la 50-60km/h. Cu cat e viteza mai mare cu atat e temperatura mai scazuta dar asta sti si tu Sub 50km/h imi creste temperatura peste 90. Termostatul deschide circuitul lichidului de racire la 82 de grade dupa ceea ce e inscriptionat pe termostat. La 104 grade imi porneste ventilatorul si asa e setat din fabrica si la trafic extrem de aglomerat cu viteze de 20-30km/h imi creste si la 114 grade. Nu stiu daca e normal sa creasca atat de mult dar am patit-o. Toti cei care cunosc si pe care i-am intrebat mi-au spus ca motoarele de viteza asa functioneaza, la temperaturi mai ridicate. La honda hornet nu stiu cum functioneaza treaba cu temperatura dar ti-am scris asa informativ sa sti ca majoritatea motocicletelor asa functioneaza
  4. Nu pot sa-ti raspund in proportie de 100% dar deocamdata sunt doar vorbe
  5. Nu am fost, nu suntem si nu vom fi niciodata singuri in trafic...ca motociclisti ma refer...asa ca...daca cel care AR TREBUI sa se asigure nu se asigura...eu avand sanse mult mai mari sa patesc ceva in cazul unui accident ipotetic nu ar trebui sa ma asigur mai mult deca conservaru cu masina chiar daca drumul meu are prioritate? Ziceam "legal" deoarece legea mai mult de cativa ani nu o sa-i dea conservarului in ciuda faptului ca e principalul vinovat in toata problema asta. Ideea mea e ca trebuie sa pornesti la drum cu gandul ca cel cu masina poate are 20 de ani si daca ma omoara in trafic ia cativa ani apoi e liber pe cand eu stau bine mersi la 2 m sub pamant. Oricum si bikerul a incalcat legea privind viteza legala si conducerea preventiva si daca avea norocul sa traiasca sigur era sanctionat si el cumva. Uitati-va la masina ca la o viteza de 50 la ora nu indoi masina in halul ala si la 50 dak frana violent si bloca rotile in cel mai urat caz cadea odata cu motorul da pana cadea mai scadea din viteza cel putin 10-15 km/h, viteza la care un impact cu pamantul sau cu masina nu ii era fatal. Daca nu era masina si era altceva la viteza ce o avea oricum patea ceva urat de tot sau daca era un pieton il lovea urat de tot. Daca a murit din cauza cuiva saracul mort ala e de vina in care a intrat, daca era un copil lovit de motociclistul in cauza saracul copil mort motociclistul e de vina ca nu circula prudent, preventiv si ca avea viteza...asta e mentalitatea romanului si e subiectiva. Tocmai de asta ziceam sa privim fiecare caz obiectiv, adica sa nu aduc argumente pro sau contra vreunei parti ci sa vedem totusi fiecare daca a gresit si in ce proportii. Toti cei care au permise de conducere stiu mai mult sau mai putin ce au si ce nu au voie sa faca in trafic dar totusi nu respecta nimeni dar absolut nimeni legea 100% deoarece ne mai permitem cate-o escapada si in unele cazuri asta ne poate costa chiar viata. Unul nu respecta legea si provoaca moartea altuia iar mortul daca respecta viteza legala nu murea. Cine are de pierdut? Doar n-o sa-l omoare acuma pe sofer. Repet: si eu sunt inebunit dupa motoare si doar cele de viteza dar nu pot sa spun ca vina ii apartine in totalitate soferului auto. Inseamna ca eu ca motociclist pot sa circul pe un drum cu prioritate cu 200 km/h daca am liber in fata si masinile care vor sa intre pe drumul cu prioritate sa fie atente in intersectie ca eu de fapt nu incalc legea ci doar ala cu masina o incalca daca nu respecta indicatoarele din intersectie si daca nu se asigura? Daca nu murea si intr-adevar in urma expertizei politiei se stabilea ca motocicleta avea 70 km/h lua amenda si puncte de penalizare si motociclistul deoarece legea nu te iarta pt ca ai ajuns la spital si ai ramas paralizat din cauza unei conserve care nu respecta indicatorul din intersectie si nu se asigura. Fiecare e judecat individual
  6. Am un coleg de munca si era la chiosc cu baiatul in cauza. Nu il cunoaste decat ca vecin deoarece locuiesc aproape unul de celalalt. Zice ca turase bine motorul dupa ce a plecat de la chiosc si ca bagase si in treapta a 2a. Prieteni care il cunosc spun k era vitezoman, wheelie si chestii de gen. Cat e de adevarat nu stiu pt ca lumea vorbeste ca de fiecare data dar totusi sa analizam problema dpdv legal. Soferul avea carnet nu era fara permis. Are 2 masini si anume fordul si o dacie. Dacia se zice ca a fost busita aiurea intr-o curba si nu a mai indreptat tablaria asa ca iese omu cu fordu'. Adus din strainatate neanmatriculat asa ca ia omu nr de pe dacie pe care oricum n-o foloseste. Ajunge in intersectie nu se asigura, nu respecta semnificatia indicatorului si ii iese in cale viitoarea victima...poc. Nu analizam problema subiectiv pt ca si eu sunt motociclist asa ca tind sa tin cu victima dar...SS, vitezana, etc luati-o cum vreti nu e motocicleta de 30-40 la ora. Cand iti cumperi moto te gandesti unde o vei folosi majoritatea timpului. Daca iei pt oras ia frate scooter nu vitezana. Daca vrei vitezana adapteaza-te la conditiile de trafic pt ca aia nu e scooter, nu e jucarie. Trebuie sa fi constient in permanenta ca ai in mana o forta pe care de fapt tu o controlezi si nu viteza te controleaza. Legea zice in felul urmator. Accident soldat cu o victima. Soferul nu are masina inmatriculata-caz penal, nr false-caz penal, omor din culpa e discutabil. Fara plangere din partea familiei poate sa circule in continuare dupa ce primeste amenda si puncte de penalizare sau ma rog...depinde cum rezolva problema cu politia de la circulatie deoarece se mai pot trage cateva sfori si sa scapi mai ieftin. Etilotestu' iese curat deci cam asta ar fi problema din partea soferului. La faza cu omorul din culpa ma refer ca putea sa scape mai ieftin daca era tot in regula. Si cunosc cel putin 2 cazuri in care din cauza vitezei moare pasageru de langa sofer si ia doar amenda pt depasirea vitezei legale + puncte de penalizare pt ca familia nu depune plangere impotriva soferului. Acuma bikeru'. Nu stiu cum calculeaza astia de la circulatie viteza la motoare in caz de accident pt ca in cazul nostru bikeru franeaza fara sa lase urme pe asfalt apoi in secunda urmatoare blocheaza rotile dupa ce intra in voblaj probabil a lasat rotile libere din nou dar tot cu frana actionata. Astia de la circulatie sunt cam noobi cand vine vorba de motoare implicate in accidente. Ca depasise sau nu viteza legala politia nu prea are de unde sa stie si oricum mortu e mort...ce sa mai luam bani de la el? Am auzit ca ar fi avut 70 zicea cineva care ar fi avand ceva legaturi in politie. Nu mai calculati ca mergea cu 50 si a intrat cu 50 in masina pt ca a franat destul de violent si era in treapta 1 sau 2 deci si frana de motor e mai puternica. Nu am experienta moto decat incepand din octombrie anul asta dar aveam 45 in oras si imi iese un bou ce iesise de la magazin avand masina parcata pe marginea drumului direct in fata la vreo 3 m si am reusit sa franez fara niciun incident si eram in treapta 3 aproximativ 3k ture. Mortu e mort si tapu ispasitor e cel care e gasit vinovat si in viata deoarece practic soferul are vina 70% si riderul 30% dpmdv. Analizati situatia obiectiv si nu subiectiv. Daca era un copil in fata lui pe care il lovea si murea nu mai era de vina copilul pt ca nu avea masina si nu trebuia sa respecte indicatorul ci era de vina motociclistul pt ca "merg ca nebunii" cum zic batranii sau "se crede erou pe vitezana" cum am zice noi Am uitat sa mentionez o chestie si anume ca nu i-a sarit casca din cap dar n-o avea legata. Imi cer scuze dar nu am fost prezent si asa am auzit de la un prieten de-al victimei. In schimb capul a absorbit cea mai mare parte din impact
  7. Motorul nici plin nu ajunge la 200 kg pt k e un CBR de 600 ce sa mai zic "peste 200"...iar ceva viteza a avut oricum mult peste zona rezidentiala in care era si mult peste conducerea preventiva in zone in care putea la fel de bine sa-i intre un copil in fata plus ca viata pe 2 roti e mult mai periculoasa in trafic chiar si decat un pieton ce trece strada printr-un loc nesemnalizat
  8. Am rezolvat problema si ai avut dreptate in legatura cu bateria...era descarcata complet. Am luat legatura cu vechiul proprietar si mi-a spus k are peste 2 ani vechime si ar cam trebui s-o schimb. Adevarul e ca s-a intamplat ceva cu ea cand am scapat motorul deoarece a pornit perfect la prima cheie cand am plecat de acasa da' totusi dupa ce a cazut nu mai pornea si probabil ca am si inecat motorul si de aceea nu mai pornea. Am verificat si uleiul dupa ce l-am scos si intr-adevar e mai vascos si foarte posibil sa fi fost motivul principal pt care misca mai greu in viteza. Multumesc tuturor pt toate sfaturile primite si incerc sa invat de la fiecare cate ceva k doar asa mai avansam in cunostinte. Repet: circul cu motocicleta din octombrie 2013 deci anul asta si am experienta 0 in motociclete. Am trecut de la scuter direct la 600 si din fericire fara incidente deocamdata...incerc sa-mi pastrez sanatatea intacta deoarece iubesc mersul pe 2 roti fara eroisme. Am chiar si semnul de incepator desi am auzit k nu e grav daca nu-l porti. Asfalt uscat tuturor si fara incidente nefericite
  9. Ca sa clarific cateva chestii sa se limpezeasca apele. Motociclistul in cauza era vitezoman fara nicio scuza. Strada pe care se afla avea limitare la 20 pt k era zona rezidentiala iar martorii au spus k avea viteza mare...ce-o fi insemnand viteza mare nu stie nimeni decat motociclistul. Dupa ce a vazut k e in incurcatura si ca ii taiase soferul auto calea a franat violent si a intrat in voblaj dupa care s-a lovit de masina, a sarit peste masina si a cazut drept in cap pe asfalt sau unii spun k direct cu capul in bordura. Pe cand a ajuns ambulanta mai avea puls dar foarte slab. Si apropo de casca...nu o mai avea in cap in momentul impactului cu solul deoarece nu si-a folosit acea inchizatoare de siguranta si i-a sarit din cap dupa impactul cu masina. Informatii de la martori + personal de pe ambulanta + politist ce ancheteaza cazul
  10. Posibil sa se fi descarcat bateria deoarece am incercat de cateva ori s-o pornesc si posibil sa o fi si inecat. Trebuia s-o las putin dupa ce am ridicat-o Problema era k scoasa din viteza se invartea roata pe spate deci mergea impinsa deoarece nu mai pornea asa k m-am pus la impins doar k in treapta 1 normal sa nu mai miste deoarece e cuplata cutia de viteze si nu mai merge impinsa insa dak e in trepta 1 si tragi ambreiajul ar trebui sa mearga impinsa usor ca si cum nu ar fi in viteza. Dupa ce trag ambreiajul merge foarte greu deci nu ca si cum ar fi in viteza ci ca si cum nu ar debraia destul...merge franata roata pe spate si mentionez fara motor pornit. Motorul era cald deoarece am circulat vro 3 km cu el si l-am lasat sa ajunga apa la 60 de grade inainte sa pornesc la drum. Banuiesc ceva problema mecanica avand in vedere ca l-am scapat pe dreapta unde e ambreiajul si poate socul respectiv a cauzat problema
  11. Cheia in contact, rasucita, se aprinde bordul, far, etc...apas pe butonul de pornire cu butonul rosu pe on cu ambreiaj sau fara pt ca persoana de la care am cumparat motorul zicea k porneste fara ambreiaj dar oricum am incercat ambele variante si porneste electromotorul si motorul dar "gatuit"ca si cum nu as avea benzina dar am 15l in rezervor Maneta e intacta deoarece motorul a cazut pe partea dreapta iar ambreiajul e pe stanga. Butonul de start scuze...nu stiam cum ii spune si am zis ignition. problema cu ambreiajul e cu motorul oprit. Daca il bagam in treapta 1 cu motorul pornit se oprea fara sa se mai auda ca atunci cand apesi butonul de start se oprea si bordul si pornea intr-o secunda
  12. Senzorii nu au legatura cu partea mecanica ci cu partea electrica si deci dupa ce pornesc motorul. Problema cat mai simplificata cu putinta: motor oprit pe liber adica scos din viteza se poate impinge usor de tot. Cand il bag in treapta 1 nu mai misca dar...daca actionez ambreiajul ar trebui in mod normal sa decupleze cutia de viteze si sa mearga la fel de usor impins ca si cum ar fi scos din viteza iar la mine problema e ca merge f greu impins cu ambreiajul tras in treapta 1. Nu e inert...adica il pot impinge dar trebuie depusa multa forta si deci nu e ca si cum ar fi lasat ambreiajul Care aveti motor mergeti pana in garaj bagati-l in prima viteza trageti ambreiajul si veti vedea ca merge usor chiar daca nu porniti motorul si e rece. Merge impins si pe o rampa mica chiar dak e in viteza dar cu ambreiajul tras
  13. Nu. Cu motorul rece nepornit deloc. Il am din luna februarie anul asta si il mai porneam in curte si fiind incepator (primul meu motor cu schimbator) mai scapam ambreiajul si murea motorul si mergea impins in treapta 1 cu ambreiajul tras la 40-45 de grade apa in radiator deci motorul nu apuca sa se incalzeasca
  14. Pai fiind oprita ar trebui sa mearga usor roata din spate cu ambreajul tras cand e bagata in treapta de viteza
×
×
  • Creează nouă...