Sari la conținut

Andrei_D

Super Membru
  • Număr conținut

    1.106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Not Telling

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Andrei_D's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu numai bujiile, fisele si bobinele pot cauza lipsa scanteilor, ci si CDI sau senzor(senzori) aprindere. Daca nu ai scanteie pe nici una dintre bujii, de vina este ceva general, care se ocupa de ambele scantei. (CDI, buton oprire, contact cheie, etc) - Curata toate contactele care tin de aprindere, inclusiv bornele bateriei - Gaseste pe cineva cu 535 si schimba CDI-ul doua minute, pentru proba. Nu trebuie sa dai bani pe bujii noi, pentru proba pune una de dacie in fisa sau, daca nu ai, pune o agrafa in fisa si apropie agrafa la 5mm de o masa curata (chiulasa, suruburi cadru, etc). Daca ai scanteie ar trebui sa faca arc electric.
  2. Andrei_D

    Ij (izh)

    3 milioane daca are acte si il poti trece pe numar nou.
  3. Andrei_D

    Ij (izh)

    Am vazut pozele, bravo, pentru aia e facut IJ-ul.
  4. Andrei_D

    Ij (izh)

    Multumesc pentru raspuns. Am gasit un tabel in manual, in care spune ca toleranta este 0,04mm. Este un manual pentru motoare de export, cu ungere separata si care se vorbeste de pistoane cu fusta taiata si pistoane ovale... O ultima intrebare: pistoanele de IJ 56 sunt identice cu cele de Planeta 5? Imi poate spune cineva?
  5. Andrei_D

    Ij (izh)

    Multumesc pentru raspuns! Toleranta piston - cilindru o cunosti cumva? Adica am pistonul, am cilindrul, cat ii zic meseriasului sa lase toleranta cand alezeaza cilindrul dupa pistonul nou?
  6. Andrei_D

    Ij (izh)

    IJ Planeta 5: - cat spune manualul ca trebuie sa fie toleranta intre piston si cilindru? - cotele din cat in cat merg? - cota 3 si cota 4, cat inseamna mai exact? Multumesc!
  7. Andrei_D

    Ij (izh)

    este mult si nu este mult, depinde cu ce preturi esti obisnuit. Intrebarea mea ramane deschisa. Daca cineva ma poate ajuta cu o informatie, il rog sa scrie aici sau pe PM. Multumesc!
  8. Andrei_D

    Ij (izh)

    O sursa de pistoane de calitate cunoaste cineva? Imi trebuie pentru un Planeta 5 dar repet, caut ceva de calitate si nu stiu la cine as putea gasi. Multumesc!
  9. Cumpar carburator PACCO, pentru Minsk, in stare buna. PM sau telefon 0721 923 521.
  10. Nu are nevoie de ampermetru/voltmetru. Releul de incarcare nu e pitit pe sub sa sau pe sub carene ca la alte motociclete, ci sta afara, bate vantul in el, n-o sa se defecteze. Statoarele se ard rar la motoarele astea. Asigura-te ca aia 5-6 papuci care intra in releu sunt curati, eventual putin unsi ca sa nu oxideze si nu o sa ai probleme. Ulei 10w40 semisintetic(sintetic, daca ai bani). Aproape sigur manaca ulei cu atat mai mult daca este alergata, asa ca verifica-i nivelul des, inainte de fiecare tura mai lunga. E bun si 20W50 dar in primele 5 minute am vazut ca agata putin la schimbarea vitezelor. Verifica nivelul uliului din grup, ca sa fii sigur ca are.
  11. Una dintre cele mai bune alegeri. La capitolele fiabilitate si consum bate la fund motociclete cu pretentii. Cand strangi capacele alea, sa le tensionezi usor si dupa doua zile incearca sa le desfaci, o sa vezi cat de bine sunt stranse. E aluminiu pe aluminiu si de-asta fac asa. E o greseala sa le strangi tare de la inceput, ca apoi le distrungi incercand sa le desfaci. Cred ca se potrivesc si de Transalp 600, vezi pe la dezmembrari, roaga vanzatorul sa masoare diametrul in zona filetului. Sa te plimbi sanatos si sa te bucuri de ea. Pune si o poza daca ai. Numai bine!
  12. Nu am avut, nu am Ural. Nu e cazul sa fugiti repede in extrema cealalta si sa ziceti ca-s bune. Nu merita sa sap 2-3 ore dupa link-urile respective. Ural Tourist, cumparat nou in America de un cuplu, special pentru calatoria lor de cateva luni prin America de Sud. La 18.000 de km s-a spart coroana din grup, au ramas blocati pe drum pana a venit masina sa ia motocicleta pe sus. Undeva la 900 de dolari grup nou, cateva saptamani a durat transportul si multi bani mana de lucru in service. Problemele cu motocicleta aia nu s-au terminat aici. Alt caz, cutia cedeaza la 24.000 de km, reparatii in drum. Nu este permis sa faca probleme asa repde, mai ales ca este un motor de capacitate medie. Sunt 125-uri care fac 50.000 fara evenimente deosebite. Nu ma luati cu intretinere sau exploatare proasta, ca sunt prea putini km, ii faci in 1-2 sezoane, un motor nou si bun rezista mai mult de atat exploatat in bataie de joc. Cred ca am citit de 5-6 cazuri cu probleme(motor si transmisie)la km putini si asta doar din ce am gasit la intamplare. Mi-am permis sa generalizez, sa zic ca sunt proaste. E parerea mea si n-o sa se schimbe. Pot sa inteleg motivul pentru care le considerati bune dar asta e alta discutie. Ramaneti sanatosi.
×
×
  • Creează nouă...