Sari la conținut

Banagaion

EX+
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    banagaion

Profil

  • Locatie
    Militari-Bucuresti
  • Carnet moto din
    1999

Banagaion's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut!Mosulik cind ai construit regulatorul ai folosit piesele care sint pe schema sau ai adaptat altele?Am incercat cu dioda de 6,2 v si deschidea la 12,8.Ca sa deschida la 14,7 am inlocuit cu una de 8,2v .Ce parere ai?
  2. Nu se poate pune pe excitatie pt ca nu o are.Functioneaza pe baza de magnet permanent.Imi trebuie o schema care sa imi lase sa treaca curentul la 14 v.Cred ca pina la urma ma duc la un electronist.Eu sint timplar de meserie.
  3. Salut!Am construit inca odata regulatorul si nu imi functioneaza.Se incalzesc toate piesele si pe iesire care merge la scr-uri imi da un voltaj de 5,5 volti.Curentul l-am luat de la un incarcator de baterii si este in jur de 15,5 V.Tranzistorii i-am pus cu fata spre rezistenta reglabila.Am citit pe undeva ca regulatoarele originale sint facute dintr-o rezistenta,o dioda si un tranzistor.Asta ar simplifica mult lucrurile.Ce zici?Se poate face?
  4. Salut!Am vazut ca te pricepi la electronica si vreau sa te intreb ceva:Tranzistorii pot fi identici?Am vazut in schema ca unul este pe dreapta si celelalt pe stinga.Are vreo importanta?
  5. Unde as putea sa gasesc un regulator de comunista care sa fie compatibil cu un generator japonez?Ma refer prin zona Bucurestiului.Eu sint in Italia si pe aici astia nu improvizeaza nimic.Cumpara totul de nou.Am fost pe la vreo 5 electricieni "specialisti" si din start mi-au spus ca trebuie ala original.
  6. Acelasi lucru l-am patit si eu.Nu te sfatuiesc sa il cumperi second-hand.Incearca sa il construiesti.Sint curios sa vad daca functioneaza.Unu nou te-ar costa in jur de 120 euro.Cred ca mi-au trecut prin mina vreo 5-6 regulatoare de la prieteni luate de "bune" si nici unu nu a mers.Se ard foarte repede.Pentru motoarele de 125 cm s-ar putea sa gasesti regulatoare fabricate prin China sau Taiwan la un pretz mai bun.
  7. Instalatia mea este ca in desenul nr.2(ala din mijloc numai ca are 2 faze) http://www.electrexusa.com/electrex_tech_charging.html am mai gasit si o schema de diagnosticat instalatia electrica. fault_finding.pdf
  8. Eu am un generator cu doua fire,si regulatorul practic vreau sa il pun intre firul care vine de le contact si releul original.Cred ca asta este defectul majoritatii regulatoarelor pt japoneze:se blocheaza scr-urile si intra in scurt pina la 12 v daca scoti firul care alimenteaza releul scr-urile nu mai functioneaza merg doar diodele si atunci ai 16-17 v.M-am gindit si eu la un releu de masina dar ala functioneaza pe invers(ca sa mareasca curentul mareste excitatia in rotor)la moto ca sa mareasca curentul intrerupe excitatia la scr.Daca il construiti si functioneaza puneti o poza sa il compar cu al meu si sa vad unde este defectul.Oi fi pus tranzistorii invers.
  9. Eu vreau sa construiesc numai regulatorul si sa-l adaptez la releul meu care nu functioneaza(frineaza prea mult curentul) moto este un Kawasaki LTD440.In schema spune sa il reglezi sa iti dea curent numai la 13,7 v ce am construit eu imi da 6-7 volti incontinuu.Ma gindeam ca este schema gresita.Un regulator nou costa in jur de 180 Euro.
  10. Salut!Poate sa imi explice cineva cum functioneaza schema asta?Am incercat sa construiesc numai regulatorul si nu mi-a functionat.Multumesc! Regulator_moto.pdf
  11. Salut!Am mai gasit o schema electrica.Problema este ca nu stiu cum sa fac comparatorul de tensiune(care da comanda la SCR-uri).Am auzit ca ar merge cu un integrat LM 339. http://www.geocities.com/hermannvfr/tech/c...ordelmondo.html Asta este adresa.Multumesc!
  12. Este un regulator dar nu stiu daca este ca cel de la masina sau este din ala care intra in scurtcircuit cind are curent mai mare de 14,8 V.Chiar nu este nimeni care a mai avut problema asta???Eu am sa incerc sa bag un releu de dacie mecanic intre firul de la contact si regulatorul original sa vad ce se intimpla.Promit ca va tin la curent cu experimentul.Salut!
  13. Am gasit aici o schema este de la un alternator cu trei faze.Eu nu am inteles nimic. http://www.yamaha-triples.org/workshop/reg...mainheadingid=1
  14. Salut!Ai dreptate,releul se incalzeste foarte tare.La Kawa 440 este pozitionat sub niste plastice.Cu puntea redresoare am incercat si am o tensiune de 20 v in baterie.La releul de dacie m-am gindit dar nu stiu daca poate suporta tot consumul de curent al motocicletei.Am vazut pe schema ca regulatorul nu transforma surplusul de curent in caldura ci il intrerupe.Intrebarea este:Ce piesa se foloseste pt intreruperea celor 2 faze cind curentul trece de 14,7 V?Am cautat f mult pe internet si nu am gasit nimik,desi sint foarte multi care au problema asta.Acum un an am cumparat un releu nou care nu a functionat deloc(180 euro).A fost defect din fabrica.Salut!
×
×
  • Creează nouă...