Jump to content

thrallala

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About thrallala

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    DRZ400, DR650SE, DL1000('03), KTM950SMR
  • Club
    13

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    XT125R, DR650SE, DRZ400, KTM950SMR, DL1000('03)
  1. @FLEX multumesc ca ai inteles exact ce voiam sa exprim. Ai dreptate si suntem cam pe aceeasi lungime de unda, insa consider importanta explicarea mai detaliata, cum nu suntem doar noi doi la o bere asfalt uscat!
  2. @Silver Arrow Tot ce am spus este din perspectiva mea. Personal am avut a1 si o motocicleta pe care dupa 2 ani si 16000km am vandut-o la pretul cu care o achizitionasem si care a necesitat intre timp un kit de lant, niste plastice noi si 3 fire cositorite. In primii 2 ani am facut niste greseli si am tras niste cazaturi. Imi supraestimam abilitatile. Am invatat sa ma dau pe strada, nu am avut B inainte, nu e usor. Da, plec cu niste presupuneri si generalizez, din ce stiu. Nu cunosc pe nimeni personal care sa nu-si fi scapat o motocicleta de-a lungul vremii, nu am zis de cazaturi. Imi cer scuze daca pare ca m-am "bagat" prea tare, chiar am incercat sa nu. Ai dreptate cu ABS-ul, punct pe care nu l-am avut in vedere. Da, este un lucru bun, care poate inclina balanta spre CBF. Partea cu motocicleta mai mare, propun sa o rezolvam simplu @Dctemy vrei 125 pentru ca asta iti place sau pentru ca esti limitat de permis? Da, clar cea mai buna alegere este o motocicleta noua, daca se poate s-o duci sa-ti faca suspensiile pentru greutatea ta samd... Dar practic pot fi alte criterii. Daca nu era interesat de pareri, nu intreba. edit: Repet, este o alegere buna, bravo! Daca iti place CB, ia-ti CB, tu vei trai cu ea si restul sunt doar niste pareri mai mult sau mai putin avizate.
  3. Incep prin a-ti spune ca ambele sunt motociclete fainute si nu ai gresi cu niciuna. Si asta vreau sa dea tonul reply-ului meu! Nu sunt sigur despre ce vorbesti cand zici dr-z, ala nu este echipat pentru strada, cred ca te referi la dr125sm, dar din cate stiu nu se mai fabrica de prin 2013. Si in continuare ti l-as recomanda pe acela. Esti lung in craci, ar fi bine sa urci pe ele sa vezi despre ce vorbesc. Vezi mai bine peste trafic, stai mai comod. Poate te trezesti intr-o dimineata cu chef de iesit pe un forestier. Zic si eu Acum vorbind strict din perspectiva financiara, are mai mult sens sa iti iei sh. Nu stiu in ce situatie te/va aflati, ma gandesc ca efortul financiar nu este al tau personal din moment ce ai 16 ani. Este prima motocicleta si peste 2 ani o vei vinde. Ca la masini, nu se merita sa iti cumperi noua daca peste 2 ani o vinzi. Apoi, daca te dai serios probabil o vei scapa. Mi s-a intamplat chiar recent sa opresc, sa dau sa o scot pe liber si sa dau drumul la ambreiaj intr-a 2-a, apoi sa cad pe loc cand motorul a mai impins un metru inainte sa moara. Se intampla. Vei pierde niste bani. Ar fi bine sa fie minimul de bani pierduti. In general cand ajung pe la 10 ani incep sa se deprecieze foaaarte incet. Si motocicletele tinute in garaj nu imbatranesc la fel, nu isi pot ascunde viciile sub sute de kile de tabla si un strop de vopsea ca masinile. Daca arata foarte bine, este foarte posibil sa fie intr-o stare aproape noua. La cele de 125 km putini sunt o realitate, pentru ca majoritatea lumii se da putin cu ele, trecand la ceva mai mare relativ repede. Si fiind o valoare relativ mica, multi nu se grabesc sa vanda, se trezesc ca stau cu ele de ani in garaj si atat. Sunt oameni care se ocupa cu adusul motoarelor de afara. Sotii Biris (0039 327 58 18 788), daca vrei din Italia. Marcel Tulbure (0744 973 166) din Germania. Oameni de nota 10, care pun suflet in ceea ce fac si mergand pe mana lor ai putea avea surpriza sa afli ca nu traim intr-o tara de nesimtiti. Uite aici un exemplar ok, dar am vazut si la preturi un pic mai mici https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-dr-125-sm/982331992-305-5903. Ma rog, nu sunt aici sa fac reclama 3000 euro inseamna in ochii mei 1500+/- moto, 500+/- echipament, 1-200 consumabile si muuulta benzina. Variante sunt, te mai gandesti, te mai documentezi si iei o decizie, care ti se pare cea mai buna, bazata pe cunostintele acumulate. Ideea este sa o iei, sa te bucuri de ea, oricum in timp ti se vor mai forma gusturile, te vei uita cu alti ochi samd. Trebuie sa incepi de undeva Ar fi frumos sa ii explici omului de ce. Gandeste-te ca vorbim de motoare mici, cu putere mica, cu aproape aceeasi latime pe cauciucuri, doar balon diferit pe fata. Avantajele de manevrabilitate sunt mici de tot, pe cand o roata mare te ajuta pe off-road, prin gropi. Exista o chestie numita bigfoot-supermoto, si baietii se descurca aproape la fel ca restul cu sm dedicate. Nu ca n-ar fi ok supermoto, dar modul de exprimare cu "mult mai potrivita" este cel putin exagerat, daca nu intru totul gresit dupa parerea mea.
  4. Salut, stau de ceva vreme si caut si eu ceva pentru fratele meu care in curand implineste 16 ani. La vremea mea am avut xt125r, de care am fost oarecum multumit, cu toate ca nu e calitatea la acelasi nivel cu o yamaha adevarata, motocicleta fiind mai mult o malaguti. Nu ca n-ar fi fost ok, dar parca n-as lua a 2-a oara. Fire care se coc in soare si se rup, te trezesti ca se intrerup cand dai ghidonul intr-o parte, suspensii teava in teava, fara un cuzinet... Daca nu dai neaparat pe imagine, si vrei sa te bucuri de motocicleala, iti recomand ori dr125sm ori xr125l. Diferenta majora dintre cele doua e marimea rotii fata, restul sunt abureli. Da, dr are injectie, dar nu cred ca te intereseaza o diferenta de consum care intr-un sezon in care faci 10000(enorm de mult pt primele sezoane) de 100lei. Sau frana pe tambur vs disc pe spate, ambele fiind ok, nu excelente, motoarele sunt usoare, nu ai nevoie de nush ce frane magice. Ar mai fi si wr125r sau x, dar sunt scumpe si nu merita pentru inceput. Si da, enduro (sau supermoto, asta fiind de fapt un dezavantaj, pentru ca simti mai tare gropile) clar, nu are rost sa iti iei altceva. In germania se gasesc pe la 1000euro exemplare ce merita luate. Cu comportamentul unei sportive nu te obisnuiesti cand are 15 cai, naked nu prea sunt, cbr este foarte micut, chopperele sunt mici si n-au ciclistica sa te ajute, stai departe. Vechituri sa iti iei cand iti umple nevasta capul si vrei o scuza sa stai in garaj, alea sunt pentru cei dintre noi care simt nostalgie fata de ele, tu nu erai nascut TLDR: 1. dr125sm; 2. xr125l; 3. xt125r/x edit: s-a mai vorbit de varadero, are carene, mi se pare overkill pentru o motocicleta care prinde suta daca nu bate vantul prea tare din fata. Si sunt si scumpute.
×
×
  • Create New...