Sari la conținut

johnny b

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    yamaha fzr 600r
  • Numar Moto
    SV 90 BGM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    YAMAHA FZR 600R

johnny b's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. O sa desfac sa vad. Oricum ambreiajul inca nu patineaza dar prinde sus. Eu am observat ca nu debreiaza complet cand am incercat sa-l imping in treapta 1 sau 2 cu ambreiajul actionat si am vazut ca opune rezistenta, insa cu motorul pornit nu pleaca de pe loc, dar pocneste tare cand bag in prima treapta.
  2. Vin la voi cu o mica problema. Nu debreiaza in totalitate ambreiajul. L-am strans la maxim,manerul e tare dar nu debreiaza complet. Stiti care ar fi cauzele? Este vorba despre o yamaha fzr 600r
  3. am eu unu fara indoituri, fara lovituri. Iti pot trimite mai multe poze cu el ca sa te convingi
  4. Carburatoarele le-am curatat, le-am sincronizat vara asta si tot asa facea. Acum am umblat la nivelul benzinei pentru ca aveam bujiile negre. Cand am desfacut prima data carburatoarele am observat urmatoarele: pe acele de dozaj aveam 4 saibe mici ca sa tina acul mai sus, acum nu stiu daca asa e normal. Acele mele sunt simple fara sigurnata aceea pe care s-o poti muta mai sus sau mai jos. Suruburile de ameste erau date drumu la trei ture jumate, iar in carte zice 2. Eu am facut reglajele ca in carte si tot asa merge. Releul e pe drum. Sper sa fie bun.
  5. Am si eu o intrebare la voi. Cand merg incet sub 2500 ture si o accelerez merge intrerupt, in 2, 3 pistoane, dupa 2500-3000 ture merge normal. Care ar fi cauza? Motocicleta este o yamaha fzr 600r (4jh). Bujiile sunt noi ngk iridium, carburatoarele le-am scarpinat intruna si merge la fel. Precizez ca releul de incarcare e dus, imi incarca 15-16V, sa fie din cauza lui?
  6. Scuze dar scriu de pe tel. Am cumparat o baterie noua si incarca normal 14V la 5000 rpm. Am scapat fara alte cheltuieli.ms mult de ajutor.
  7. Nu am masurat fazele, iar releul se incalzeste dar parca nu exagerat.
  8. am masurat cu motorul pornit si imi da urmatoarele valori: la ralanti 12,4V iar cum cresc in rpm se micsoareaza la 10,5V la 5000 rpm am 10,5V cu farurile aprinse, iar cand le sting scade valoarea la 11V la ralanti, iar la turatii mai mari la fel 10,5V. Mufele sunt curatate am refacut toata instalatia, acum nu stiu unde-i problema, ori releul ori magnetoul.
  9. Asa arata cand am inceput reasamblarea, acum nu am o poza recenta dar e aproape gata, ii mai lipsesc niste carene pe care trebuie sa le vopsesc.
  10. Multumesc mult de raspuns. I-am facut o revizie totala motocicletei si nu aveam baterie asa ca i-am dat curent de la masina si l-am pornit, eram si eu nerabdator sa-l pornesc odata. Apoi ca sa pot face o tur cu el i-am pus o baterie de scuter si a mers cateva zile dar mi se pare ca a supt-o, oricum nici bateria nu era in cea mai buna forma. O sa-mi cumpar acum una si o sa vad, pana atunci ma abtin s-o mai pornesc.ms mult
×
×
  • Creează nouă...