Jump to content

stefan.bocai

Membru
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    kawasaki zx9r
  • Numar Moto
    CT10DBK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    SUZUKI SV650S, YAMAHA R1, KAWASAKI ZX6R, SUZUKI VX800, KAWASAKI ZX9R, Honda Xt600

stefan.bocai's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va multumesc pentru sfaturi, motorul pe care am gasit sa-l cumpar trebuie segmentat, asa mi-a spus propietarul, deci este o cheltuiala si cu ala+ transport+ mecanic. Cred ca cel mai urgent am nevoie de un mecanic priceput pe V-uri in Bucuresti si dupa pot lua o decizie. » Post actualizat in 15 Jun 2016 19:40 O recomandare pentru un mecanic bun in motoare in V?!
  2. Sunt din Bucuresti, ms mult! » Post actualizat in 13 Jun 2016 20:27 Deci, ce trebuie sa fac eu prima data?! bataia la motor este evidenta si foarte stridenta e clar ca nu rezolv cu schimbatul uleiului. Ar trebui sa desfac motorul (la un mecanic) sa vad unde este problema, sa inlocuiesc piesa stricata sau tot motorul, dupa care sa reiau traseul de combustibil! Mentionez si faptul ca am descoperit o gramada de furtune coapte, crapate.
  3. București ms mult, am făcut rost și de un motor cu vibrochenul bun doar ceva probleme la segmenți
  4. Salut, am o motocicleta suzuki VX800 din 91 nepornita de 1 an, am tot incercat sa o pornesc insa fara succes, am mers la un ""mecanic" recomandat de cineva, mi-a curatat carburatoarele si le-a sincronizat. Mi-a schimbat si uleiul spunandu-mi ca a gasit pe langa cei 3l de ulei tot atat de benzina. in fine a pornit-o si mi-a inmanat-o ca fiind de buna. Am mers de la service pana acasa si a doua zi am plecat spre Constanta si pe autostrada cam dupa 20km rulati cam la 130km am inceput sa aud o bataie puternica, asa ca am decis sa ma intorc. Pare ca se aude la pistonul 2 care scoate si un pic de fum me esapament. am incercat sa desfac motocicleta, am dat doar carburatoarele jos si in filtrul de la pistonul 2 era full de benzina, am renuntat la reparatie din lipsa de cunostinte si mai multi mi-au spus ca ar fi vibrochenul, piesa ce nu merge reparata si nu merita schimbata (e prea scump).Asa ca va cer ajutorul poate stiti sau ati auzit pe cineva care sa aiba motor la dezmembrar de suzuki vx, intruder sau marauder. Sau un mecanic priceput la motoare V si sa ma indrume corect spre ce trebuie sa fac. Sunt atasat de motorul asta si nu as vrea sa ajunga la dezmembrat. ms mult!!! Mentionez ca motorul merge rotund, nu se aprinde becul la presiune de ulei dar se aude o mataoe metalica parca in capul pistonului 2. am o filmare dar nu merge trimisa decat pe whatsapp.
  5. Salut băieți, am un vx800 cu o bătaie nasoala la motor, am înțeles ca e posibil sa fie vibrochenul și toată lumea m-a îndrumat sa caut motor de schimb. Are cineva printr-un miracol motor de vx800, marauder sau intruder 800?!
  6. la mine politia nu s-a pronuntat oficial, adica nu e nimic scris, este peste competenta lor pentru ca duduia a mutat masina si atunci trebuie sa apelez la expert, dar opinia neoficiala e ca e vinovata.» Post actualizat in 12 Sep 2014 08:43 Accidentul a fost cu victime, din moment ce a venit SMURD-ul si am mers la siptal, 11 radiografii si certificat medicolegal, intradevar varianta cu judecata e de durata si costisitoare, devizul e facut pe piesele constatate de mine si expert, si pt un eventual proces am cautat cel mai scump, adica la reprezentanta.
  7. Salut baieti! Acum vreo 3 saptamani am avut un accident stupid in Constanta la sensul giratoriu de la CityMall, pentru cine stie zona, ma deplasam pe bulevardul Alexandru Lapusneanu dinspre bulevardul Soveja catre Mamaia si intrand in sensul giratoriu de la City Mall, o duduie cu un Citroien C3 a iesit din parcare spre sensul giratoriu fara sa se uite in stanga daca vine cineva din sens, luat prin surprindere fara pic de reactie (frana) am tras tare dreapta de ghidon (instinctiv probabil din dorinta de a evita masina) eu am cazut pe partea stanga, mobra la fel, lovind autoturismul doamnei in aripa stanga spate. Eu cazut, venit ambulanta, mers la spital, iradiat etc... Fara daune fizice (full costumat). Doamna ce a gandid ca inainte sa vin politia a mutat masina din intersectie, a venit in final politia dar constatarea a fost incompleta deoarece au gasit doar o mobra trantita in sensul giratoriu fara masina cu care s-a lovit, au facut masuratori, urme etc concluzia, fara concluzie. Am ajuns in final la politie la declaratii, ne-au spus ca trebuie sa mergem la expert, pt expertiza dinamica, dar din punctul lor de vedere duduia e vinovata pt neacordare de prioritate, motocicleta a alunecat pe crashpad 13m dupa ce a cazut deci viteza maxim 30km/h, eu regulamentar (mentionez ca era foarte aglomerat si pe la ora 21:00) ACUM, permisul suspendat pana la rezolvarea cazului cu dovada (locuiesc in Bucuresti, deci dovada degeaba ca a expirat) la ea fara drept de circulatie, dosar penal deschis pt modificarea locului accidentului + vatamare corporala si BONUS are asigurarea expirata. ( Ce demersuri am facut eu: - Am scos certificat medicolegal (0 zile, ca eram bine echipat) - Am facut expertiza mecanica la mobra, cu expertul avizat recomandat de politie - Am facut un deviz estimativ la reprezentanta in Bucuresti (5800Euro dauna fara costum casta manusi) Acum duduia nu a raspuns la tel 2 saptamani si in cele din urma ma suna sotul sa imi spuna ca a vb si cu avocatul familiei si ca ea nu e vinovata ca era si ea in sensul giratoriu, dupa o saptamana s-a razgandit ca e bine daca imi da 3000 ron si incheiem litigiul! Suma care mi-ar acoperi dauna, facuta aftermarket si la carene cu fibra si SH, dar nici dupa ce mi-a propus treaba asta nu e promt si stau sa ma rog de el sa rezolvam odata ca stau fara permis! Exista varianta sa grabesc lucrurile si sa platesc eu expertul pt expertiza dinamica, vreo 150 euro si sa il o dau in judecata dupa (dar e mare cheltuiala pt mine) Alta solutie stie cineva, poate unul trecut prin asa ceva sau un motociclist avocat?! Multumesc anticipat!
  8. Ai dreptate, insa nu am alte motoare in anturaje sau cunostinte, asa ca asta era singura optiune pt o parere in plus. Intr-un alt topic anul trecut am zis ca ofer la schimb de weekend motorul meu cu o choppr sau supermoto de valoare apropiata, desi e un risc destul de mare pt ambii propietari.
  9. Cam asta e problema, ca sunt cam dependent de senzatiile tari, asta e motivul pt care imi bateam joc de VX800. De obicei merg cam singur pe moto, fara pasageri, touringul nu intra in calcul iar chopperul ar fi pt plimbari usoare si zgomot de V.
  10. Salut baieti! Momentan detin o motocicleta Kawasaki zx9r si de cand mi-am luat permisul am avut numai sportive de toate natiile, la un moment dat am avut si o alta motocicleta (suzuki vx 800) pe care o tratam ca pe o sportiva (acceleratii frane etc) la vremea aia nu am apreciat-o ca fiind o motocicleta chill, ci eram f dezamagit ca nu putea mai mult. Acum ca urmaza sa ma insor am decis sa schimb motocicleta cu altceva, dar cum nu imi permit sa cumpar una sa vad daca ma acomodez, va trebui sa vand sportiva si sa incerc ceva de genu: chopper, enduro sau cross. Problema e ca nu stiu daca imi va placea, sunt chestii total diferite. A mai trecut cineva prin schimbarea asta?!? Nu sunt sigur ca vreau sa renunt la sportiva insa ratiunea imi spune ca trebue. Un sfat ceva?!?
  11. Se poate lega de orice nu este original sau neomologat la mobra si daca mai face si exces de zel sau vrea o spaguta se leaga si de uzura lantului, am mai patit la o alta mobra sa se lege de bila din capatul manetei de frana, la mine era polizata ( asa am luat-o) si abia m-a trecut cu rugaminti si insistente! Asa ca daca nu vrei probleme si nu ai bani de aruncat pe spaga mergi cu mobra stoc!
  12. Stiu ca se uita la orice, am mai fost cu o motocicleta la identificare si s-au luat si de furtunele de frana care erau din metal la mine si eu cu ciocu mare i-am luat, ca domne nu am venit la ITP ci doar la identificare si mi-au dat legea sa o citesc, pot chiar sa iti anuleze si ITP valabit daca nu esti ok. Asta e motivul pt care caut toba stoc! In rest sunt ok!
  13. Salut baieti! Ma poate imprumuta cineva cu o toba stoc in Constanta, cat sa trec RAR`ul? Am un suzuki GSXR 600 din 2005 si are o toba de bun simt cumparata, dar nu este cea originala! PS: Fac o cinste!
  14. Am incercat sa fac si eu o astfel de smecherie si dupa ce m-am documentat am ramas la cea standard. Producatorul mobrei a calculat varianta optima, raportat uzura-randament. Orice modificare decat cea de fabrica iti va uza lantul si pinioanele mult mai repede. (din punctul meu de vedere nu merita daca nu faci o mobra de stund sau de curse unde consumabile sunt cantitate neglijabila). Bafta in continuare.
  15. Asta da e buna, totusi eu daca vreau sa fac schimb cu cineva ma gandesc si la faza in care natura nu tine cu tine si macar sa compensezi cu un motor de aceasi valoare. Daca te loveste trenu, sau cazi in prapastie, sa despagubesti cu motorul schimbat! Cu Intruder as schimba de tot motorul fara sa ma mai gandesc daca imi place sau nu:))))
×
×
  • Create New...