Sari la conținut

stefan.bocai

Membru
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    kawasaki zx9r
  • Numar Moto
    CT10DBK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SUZUKI SV650S, YAMAHA R1, KAWASAKI ZX6R, SUZUKI VX800, KAWASAKI ZX9R, Honda Xt600

stefan.bocai's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va multumesc pentru sfaturi, motorul pe care am gasit sa-l cumpar trebuie segmentat, asa mi-a spus propietarul, deci este o cheltuiala si cu ala+ transport+ mecanic. Cred ca cel mai urgent am nevoie de un mecanic priceput pe V-uri in Bucuresti si dupa pot lua o decizie. » Post actualizat in 15 Jun 2016 19:40 O recomandare pentru un mecanic bun in motoare in V?!
  2. Sunt din Bucuresti, ms mult! » Post actualizat in 13 Jun 2016 20:27 Deci, ce trebuie sa fac eu prima data?! bataia la motor este evidenta si foarte stridenta e clar ca nu rezolv cu schimbatul uleiului. Ar trebui sa desfac motorul (la un mecanic) sa vad unde este problema, sa inlocuiesc piesa stricata sau tot motorul, dupa care sa reiau traseul de combustibil! Mentionez si faptul ca am descoperit o gramada de furtune coapte, crapate.
  3. București ms mult, am făcut rost și de un motor cu vibrochenul bun doar ceva probleme la segmenți
  4. Salut, am o motocicleta suzuki VX800 din 91 nepornita de 1 an, am tot incercat sa o pornesc insa fara succes, am mers la un ""mecanic" recomandat de cineva, mi-a curatat carburatoarele si le-a sincronizat. Mi-a schimbat si uleiul spunandu-mi ca a gasit pe langa cei 3l de ulei tot atat de benzina. in fine a pornit-o si mi-a inmanat-o ca fiind de buna. Am mers de la service pana acasa si a doua zi am plecat spre Constanta si pe autostrada cam dupa 20km rulati cam la 130km am inceput sa aud o bataie puternica, asa ca am decis sa ma intorc. Pare ca se aude la pistonul 2 care scoate si un pic de fum me esapament. am incercat sa desfac motocicleta, am dat doar carburatoarele jos si in filtrul de la pistonul 2 era full de benzina, am renuntat la reparatie din lipsa de cunostinte si mai multi mi-au spus ca ar fi vibrochenul, piesa ce nu merge reparata si nu merita schimbata (e prea scump).Asa ca va cer ajutorul poate stiti sau ati auzit pe cineva care sa aiba motor la dezmembrar de suzuki vx, intruder sau marauder. Sau un mecanic priceput la motoare V si sa ma indrume corect spre ce trebuie sa fac. Sunt atasat de motorul asta si nu as vrea sa ajunga la dezmembrat. ms mult!!! Mentionez ca motorul merge rotund, nu se aprinde becul la presiune de ulei dar se aude o mataoe metalica parca in capul pistonului 2. am o filmare dar nu merge trimisa decat pe whatsapp.
  5. Salut băieți, am un vx800 cu o bătaie nasoala la motor, am înțeles ca e posibil sa fie vibrochenul și toată lumea m-a îndrumat sa caut motor de schimb. Are cineva printr-un miracol motor de vx800, marauder sau intruder 800?!
  6. Am incercat sa fac si eu o astfel de smecherie si dupa ce m-am documentat am ramas la cea standard. Producatorul mobrei a calculat varianta optima, raportat uzura-randament. Orice modificare decat cea de fabrica iti va uza lantul si pinioanele mult mai repede. (din punctul meu de vedere nu merita daca nu faci o mobra de stund sau de curse unde consumabile sunt cantitate neglijabila). Bafta in continuare.
  7. Nu are niciun fel de act, a fost refacut si mofificat doar pt placere. acum nu a mai fost pornit de mult timp, si imi aduc aminte ca ramasese cutia in treapta a 2 a.
  8. asta este ij„ul pretul este de 100 euro, ca la fier vechi + transportul tau, mobra este in Constanta, eu acum locuiesc in bucuresti, daca o vrei mergem impreuna si o iei
  9. Salut, am si eu un ij, dupa rezervor e destul de vechi, este si f modificata dar arata bine. Rezervorul e cu locas pentru trusa de scule
  10. Si mai naspa e ca nu am cum sa dau de propietar, nu am nimic de care sa ma leg in afara de numele din carte! Daca nu reusesc asa desi cred ca se poate, o bag pe bulgaria si dupa o pot inmatricula in Romania fara probleme.
  11. Problema e ca eu nu-l cunosc pe propietar, nu stiu pe cati a trecut mobra sau ceva de istoric, la mine a fost bun schimbul si nu am mai stat pe gânduri am dat un xt in val de 700 euro pe una de 2000. La care avea si acte. Problema e ca eu nu am stiut ca mai trebuie un act in afara de carte, am mai inmatriculat una din Grecia care avea decat carte si actele vamale. Asta probabil nu e radiata din Italia din moment ce are si numarul pe ea.
  12. Salut băieți, de curand am luat la o combinatie buna o "mobra" CBF600S din 2004 la schimb pe un xt din 92, cum combinatia a fost buna restul nu prea a mai contat. Acum am acte la honda: cartea aia de Italia (traga) o asigurare expirata si cartea verde + nr de pe mobra, contract de vanzare pot sa scot de pe net fara prob. Acum întrebarea mea e daca o pot inmatricula cu ce am, actele ei de Italia. De actele vamale si de transport fac rost fara probleme.
  13. Asta inseamna experienta si comunitatea pe site Raman dator si fac o cinste baietilor care au venit in sprijinul problemei mele. Nu stiam care este furtunul ala de care imi spunea TNG dar mi-am dat seama cand am vaut linkul asta si mi-am dat seama ca am dat carena de fata jos si nu am bagat furtunasul ala mic in cutia filtrului de aer. Asta spune ca mai am multe de invatat si ma bucur ca am cont pe acest site si ca sunt baieti ca voi care vin in ajutorul unor baieti unii necunoscuti (cazul meu). Va multumesc! si fac cinste daca ne vedem pe la arc Ms mult!!! Datorita experientei tale am scutit multe verificari la bujii, CDI si alte componente care prezinta astfel de simtome. Nici nu am facut proba dar stiu sigur ca am omis sa bag furtunul ala acolo si clar asta e problema.
  14. sincer nu stiu care este furtunul ala si unde este, eu am un furtun care vine de la rezervor intra intr-un filtru apoi in pompa si din pompa in carburator. totusi e posibil sa ai dreptate ca pare o problema de alimentare si nu de aprindere. A fost primul lucru pe care l-am incercat, dar degeaba. Tot asa face. ((
×
×
  • Creează nouă...