Sari la conținut

reder_marius

Membru
  • Număr conținut

    95
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    iulie 2013
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

336 citiri profil

reder_marius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. am pus bateria pe o sursa de incarcare si din cate am inteles ea ar fi de bai. la 600 miliamperi si 13.8 tenisune, s-a incarcat in 15 minute. Si trebuia sa ia cateva ore. In plus de asta, amperajul din ea era foarte mic, si daca lasam aparatul de masurat pe borne, scadea incet tensiunea. Totusi, ca sa exclud alte posibile probleme pe circuitul de incarcare, cand imi ajunge bateria noua am sa fiu cu ochii pe masuratori.
  2. nu era asa variatie mare cu ventilatorul pornit. pana in 0.5V. In alta ordine de idei, am verificat siguranta de 30, e curata ca lacrima si nu e subtiata sau intrerupta.
  3. Am sa verific astazi sau maine siguranta din poza atasata (cea de 30). P.s. Am incercat sa merg cu farurile stinse, si fara semnalizare unde s-a putut si tot la fel s-a comportat. bateria teoretic a fost schimbata cand am luat motorul (acum 2 luni), dar cum mi-a spus un amic, daca n-am vazut cu ochii mei, sa nu contez pe asta. In plus, mi-a amintit acum colegul de ieri ca si la pornirea venitlatorului pentru racirea motorului valoarea curentului s-a micsorat.
  4. Apas pe buton si bateria nu mai are suficient suflu ca sa trimita mai departe. Daca mai apas o data, tot mai greu invarte, ca pe final sa imi aud releele cupland si decupland. Am sa incerc si asta. Sincer, nu mai tin minte exact ce valoare pe care masuratoare a fost, dar am sa intreb si eventual mai masor o data. Tin minte concluzia ca nu face scurt, dar am sa mai verific o data. cand se opreste, da, bordul ramane aprins. daca dau iarasi din cheie, se aude ca bateria n-ar duce suficient de mult curent catre electromotor. Imi pare rau pentru exprimarea ambigua... TunderByte: Daca tot ce ai enumerat ca ai verificat e ok, atunci verifica siguranta de 30A sa nu fie oxidata pe releul de pornire si mufa care vine in releu. spunsul colegului cu care am verificat ieri: "siguranta de 30A de la releul de pornire se poate dar la tine iti invarte motorul; si bendixul cupleaza, daca are curent"
  5. cu butonul nu cred ca am problema. se simte ca bateria n-ar avea suficienta viata sa dea mai departe catre electromotor. Ma gandesc in prima faza sa schimb bateria, dar caut si alte potentiale probleme. Vreau sa elimin cat mai multe inainte sa trec la concluzii.
  6. In prima faza la baterie ma gandesc. Sa o inlocuiesc si eu. Am mai intrebat pe forum si vreau sa vad si alte solutii si concluzii inainte sa dau banii pe ce poate n-ar trebui schimbat. Mersi de raspuns. Am sa fiu cu ochii si pe releul de incarcare
  7. Salutare baieti ! Ma confrunt si eu cu o problema de natura electrica la viespele meu. Sa imi scuzati explicatiile, nu am cunostinte prea multe pe partea asta si daca zic prostii sau am formulari de om needucat, sa ma iertati. Problema e in felul urmator. Mi-a murit motorul in trafic si n-a mai vrut sa porneasca. (asta cam la 5-10 min dupa ce am plecat de acasa). Noroc ca eram la vale si am pornit-o cu clasicul bagat in viteza, running start si buton. Mi-a pornit si apoi n-a mai facut figuri. Am ajuns unde aveam treaba, o jumate de ora a stat in parcare. Am pornit apoi cu ea, fara nici o problema, si dupa alte 5-10 min. mi-a murit iarasi. Aceasi procedura de pornire. Ieri am fost la un coleg sa imi fac niste masuratori de tensiuni si curenti si minuni, si aparent, totul este in regula, Bateria are curent si incarcare cum scrie in carte. La turatie treptata, incarcarea e liniara spre 14V-14,5. Daca turez mai tare spre 4-5000 ture, scade undeva la 13,5V. Am masurat contactele de la cele 3 fire care vin de la alternator si duc spre baterie (sper sa nu zic prostii aici) si iarasi valoriile erau normale. Le-am curatat un pic totusi, le-am mai strans si le-am pus la loc. De asemenea am masurat sa nu faca scurt undeva pe firul cu - (minus) al bateriei si valoarea era 0. Ca si solutii, eu ma gandeam sa imi iau o baterie noua sa elimin posibilitatea ca tensiunea sa fie buna, dar amperajul prea mic (sper sa nu zic iarasi o prostie) sau daca exista posibilitatea sa imprumut o baterie sa vad daca mai patesc sa imi moara motorul. Daca e in regula bateria, atunci sper sa nu fie alternatorul sau alte contacte si m-as orienta spre un service.
  8. Salutare baieti ! Ma confrunt si eu cu o problema de natura electrica la viespele meu. Sa imi scuzati explicatiile, nu am cunostinte prea multe pe partea asta si daca zic prostii sau am formulari de om needucat, sa ma iertati. Problema e in felul urmator. Mi-a murit motorul in trafic si n-a mai vrut sa porneasca. (asta cam la 5-10 min dupa ce am plecat de acasa). Noroc ca eram la vale si am pornit-o cu clasicul bagat in viteza, running start si buton. Mi-a pornit si apoi n-a mai facut figuri. Am ajuns unde aveam treaba, o jumate de ora a stat in parcare. Am pornit apoi cu ea, fara nici o problema, si dupa alte 5-10 min. mi-a murit iarasi. Aceasi procedura de pornire. Ieri am fost la un coleg sa imi fac niste masuratori de tensiuni si curenti si minuni, si aparent, totul este in regula, Bateria are curent si incarcare cum scrie in carte. La turatie treptata, incarcarea e liniara spre 14V-14,5. Daca turez mai tare spre 4-5000 ture, scade undeva la 13,5V. Am masurat contactele de la cele 3 fire care vin de la alternator si duc spre baterie (sper sa nu zic prostii aici) si iarasi valoriile erau normale. Le-am curatat un pic totusi, le-am mai strans si le-am pus la loc. De asemenea am masurat sa nu faca scurt undeva pe firul cu - (minus) al bateriei si valoarea era 0. Ca si solutii, eu ma gandeam sa imi iau o baterie noua sa elimin posibilitatea ca tensiunea sa fie buna, dar amperajul prea mic (sper sa nu zic iarasi o prostie) sau daca exista posibilitatea sa imprumut o baterie sa vad daca mai patesc sa imi moara motorul. Daca e in regula bateria, atunci sper sa nu fie alternatorul sau alte contacte si m-as orienta spre un service.
  9. Salutare baieti ! Ma confrunt si eu cu o problema de natura electrica la viespele meu. Sa imi scuzati explicatiile, nu am cunostinte prea multe pe partea asta si daca zic prostii sau am formulari de om needucat, sa ma iertati. Problema e in felul urmator. Mi-a murit motorul in trafic si n-a mai vrut sa porneasca. (asta cam la 5-10 min dupa ce am plecat de acasa). Noroc ca eram la vale si am pornit-o cu clasicul bagat in viteza, running start si buton. Mi-a pornit si apoi n-a mai facut figuri. Am ajuns unde aveam treaba, o jumate de ora a stat in parcare. Am pornit apoi cu ea, fara nici o problema, si dupa alte 5-10 min. mi-a murit iarasi. Aceasi procedura de pornire. Ieri am fost la un coleg sa imi fac niste masuratori de tensiuni si curenti si minuni, si aparent, totul este in regula, Bateria are curent si incarcare cum scrie in carte. La turatie treptata, incarcarea e liniara spre 14V-14,5. Daca turez mai tare spre 4-5000 ture, scade undeva la 13,5V. Am masurat contactele de la cele 3 fire care vin de la alternator si duc spre baterie (sper sa nu zic prostii aici) si iarasi valoriile erau normale. Le-am curatat un pic totusi, le-am mai strans si le-am pus la loc. De asemenea am masurat sa nu faca scurt undeva pe firul cu - (minus) al bateriei si valoarea era 0. Ca si solutii, eu ma gandeam sa imi iau o baterie noua sa elimin posibilitatea ca tensiunea sa fie buna, dar amperajul prea mic (sper sa nu zic iarasi o prostie) sau daca exista posibilitatea sa imprumut o baterie sa vad daca mai patesc sa imi moara motorul. Daca e in regula bateria, atunci sper sa nu fie alternatorul sau alte contacte si m-as orienta spre un service.
  10. salutare ! are cineva de vanzare un parbriz pentru un hornet din 2000 ? PC34. nu imi trebuie nou, doar sa fie functional si la pret decent. multumesc anticipat !
  11. Felicitari pentru initiativa. cine stie sa interpreteze statisticile astea o sa se gandeasca de doua ori pe unde si cand sa traga de gaz. Stiu ca tentatia e mare si o data cu soarele si caldura mai pierdem din vedere unele detalii. E pacat ca unele detalii pot fi fatale.
  12. Desi nu am apucat inca sa ii fac vreo poza (si am luat-o cea din anunt) acesta este de astazi Hornetul meu. Este motorul pe care am pus ochii din primele zile si care un an mai tarziu am reusit sa mi-l iau. Sunt incepator la primul motor ... si sper sa ma primiti si pe mine in grupul viesparilor, sa imi iertati intrebarile stupide, evidente sau enervante pe care probabil le voi avea. ... Si sper sa ne vedem zumzaind pe strazi
  13. Citeam intr-un alt topic cu pornirea la rece ca majoritatea s-au pus de accord pe ideea sa tragi socul la 75% sa o tii cam 1 minut, si treptat sa bagi socul inapoi cu o accelerare usoara. (asta daca e mai frig, cum e perioada asta, sub 15 grade dimineata). Iar cand da vara, socul sa fie undeva la 50-60% iar timpul de asteptare un pic mai scurt. Oricum e bine de stiut si ideea cu impinsul multumesc de info !
  14. Am si eu o intrebare de incepator. Am un hornet PC34 din 2000 si ma gandeam in cazul in care incercarea de pornire la rece esueaza si motorul se ineaca, care e procedura de a-l "scoate la mal" ? La dacie tin minte ca daca o lasai 10-20 de minute si incercai iarasi, o lua. (poate depinde si de dacie). Cu siguranta nu se aplica si la motoare. Ce e de facut in cazul asta ?
×
×
  • Creează nouă...