Sari la conținut

Machauer

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Machauer

  • Rang
    Nou venit pe forum!

Metode de contact

  • Yahoo
    mirceafalex

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BucureÂşti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Yamaha MT-03
  • Numar Moto
    AG-09-MTW
  1. Chiar şi cu mai puţin de 90 de zile de îngrijiri medicale, mai există două situaţii în care vătămarea corporală este pedepsită (şi de noul cod penal): 1. pierderea unui organ; 2. punerea în pericol a vieţii părţii vătămate. În oricare dintre aceste două situaţii, numărul de zile de zile de îngrijiri medicale este irelevant.
  2. Faptul că pomeneşti despre cum arăţi pe o motocicletă când pleci cu picioarele atârnând şi sugerezi că e mai important aspectul ăsta decât aspectul numit "siguranţă" arată pentru ce ai devenit tu motociclist ...
  3. Nicio problemă, acum am înţeles. Instructorul era respectabilul domn Marius, de la Louis (sper să nu greşesc declinându-i identitatea). Şi mie mi se pare că era de aşteptat şi cred că poliţia nu face suficient. Dacă tot vrea să examineze mai aspru şi vrea probă de trafic, să ofere şcolilor mijloace optime de desfăşurare a orelor de trafic. Să le dea voie, de exemplu, să monteze pe motocicletele de şcoală girofaruri galbene. Eu am făcut ore de trafic opţional, înainte să fie probă de examen. După ce că eşti stresat, pe o motocicletă pe care nu o cunoşti bine (sau nu o cunoşti deloc), iei în spate un instructor care nu poate face decăt să te atenţioneze verbal (faţă de instructorul de B care are pedale), şi mai trebuie să şi faci faţă junglei care este traficul din Bucureşti. (Poate în alte oraşe e mai bine.)
  4. Nu ştiu care "voi". Dacă te referi la aceia care fac şcoala şi au ore de trafic şi se pot afla în jurul orei 18 pe Splai, da e posibil ca "ei" să fie. Ciudată întrebare .
  5. O prietenă aflată pe motocicleta de şcoală, la ora de trafic, având ca pasager pe instructor, a fost lovită uşor de un taxi. Făcea dreapta de pe Mihai Bravu pe calea Vitan, era încadrata pe banda 1, iar un taximetrist aflat în spate a vrut sa treacă pe banda 2, nu a apreciat corect distanţa şi i-a atins cu aripa dreaptă, împingându-i şi dezechilibrând-o pe colegă. Deşi instructorul a fost dus cu smurd-ul, nu are nimic. Acuza dureri la piciorul stang. În rest, în afară de mici contuzii şi mici urme pe motocicletă, toată lumea e bine. Le-au fost reţinute carnetele de conducere instructorului şi taximetristului până la finalizarea cercetărilor, deşi a fost foarte clar că motociclista cursantă n-a greşit cu nimic.
  6. Multumesc de raspuns si scuze de intarziere. Sunt bune chiar si cateva poze cu motorul. Epava nu e depozaitata la indemana mea si n-am vazut-o de la accident. De refacut inca nu m-am refacut. Sunt in curs. Nici macar n-am inceput recuperarea pentru glezna rupta si operata. Va mai dura. Te contactez imediat prin mesaj privat pentru a-ti lasa o adresa de e-mail. Imi cer scuze pentru off-topic. Pilotul de-aici a iesit din spital? Ce-a patit si cum se descurca? Nici o informatie noua?
  7. Insisti ca dintr-un alt film. De parca un motociclist era schingiuit in piata mare de taximetristi, iar autorul topic-ului si cei de aceeasi parere cu el au trecut impasibili pe langa scena. Salvarea era acolo si erau si alti opriti. Razvan1 a calculat empiric ca nu e cazul sa opreasca. De unde stii tu apriori ca era nevoie de ajutorul lui? Iar daca era nevoie de ajutorul lui, de unde stii tu - tot apriori - ca a mers mai departe cu nepasare / rea vointa, cum parca sugereaza tonul tau? NeoRusty, se intampla cumva sa fi tras si ceva poze / video cu scenele de la Sincai? Daca te referi la accidentul din 15 martie, eu sunt motociclistul si as fi interesat de orice materiale foto / video in afara de cele existente.
  8. Nu-mi arde de polemici, dar: 1) Director medical inseamna capetenia medicilor de pe institutia in cauza. Adica e si director si e si medic, si s-ar putea sa fie si bun din moment ce, ca medic, a ajuns director . Cred ca nici tu nu crezi ca un director administrativ ar fi sarit cu legitimatia la vedere sa traga de raniti in drum. 2) Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006 privind reforma în domeniul sănătătii - Personalul medical şi cel paramedical instruit în primul ajutor calificat au obligaţia ca în afara programului, indiferent de loc, să acorde primul ajutor, spontan sau la cerere, persoanelor aflate în pericol vital, până la preluarea acestora de către un echipaj de intervenţie specializat.
  9. Va salut si multumesc pentru raspunsuri. Mi s-a spus ca sunt sanse mari ca politia sa se fi autosesizat cu privire la camera de supraveghere din intersectie. Cu toate astea, intr-o plangere penala depusa la Udriste (in numele meu) la cateva zile dupa accident, se atrage atentia asupra existentei camerei video. Pentru ca am avut pana acum o recuperare dificila, nu prea m-am putut concentra la alte aspecte. Joia care tocmai a trecut am scris catre politia rutiera, printr-un formular de pe site-ul lor, despre intentia de a intra in posesia imaginilor. Maine nu mai astept raspunsul pe mail ci ma voi adresa si telefonic. Daca are cineva deja experienta in procurarea imaginilor de pe astfel de camere, il rog sa-mi spuna unde anume in politie trebuie sa cer filmarea (conform unei liste publice pe internet, camera din intersectie apartine chiar politiei). O zi buna!
  10. Salut si multumesc pentru opiniile echilibrate si mesajele de incurajare. Nu stiu ce sa scriu, asa ca incerc doar sa aduc cateva lamuriri concrete... Nu am avut, in urma accidentului, sangerari la cap si la maini si nu m-am ridicat sa ma duc nicaieri. Singura miscare pe care am fost in stare s-o fac dupa zbor si cazatura a fost sa deschid siguranta castii. Pe langa o fractura la gamba dreapta, dureri, senzatie de sufocare, o stare generala alterata si socul inerent al evenimentului mi s-a gasit (in urma investigatiilor din si de dincolo de U.P.U.) hemiperitoneu in cantitate mare (sânge-n burtă) cauzat de "ruptura capsulara splenica; ruptura ligament gastro-colic; ruptura a marelui epiploon; multiple rupturi de mezenter." Splina, fiind compromisa, a fost scoasa. Cu aproximativ 6 ore mai tarziu, la reanimare, am intrat in soc hemoragic si am fost retrimis in sala de operatie. Am fost deschis din nou si au fost suturate punctele de sangerare omise. In total, cam 3 litri de sange pierdut. (Am primit, bineinteles, transfuzii. Nu sunt zombie.) In fine, la o saptamana, dupa ce m-am stabilizat, am fost operat si la piciorul drept: osteosinteza cu placa si 6 suruburi in zona maleolei (gleznei) peroniene. Cam atat despre pagubele mele din zilele alea. Acum sunt acasa si am de zacut. Despre imprejurarile producerii accidentului mi se pare ridicol sa vorbesc. La televizor si pe site-uri s-a cam stabilit ca veneam "tare", "pe rosu" si "fara sa ma asigur". Soferul a avut grija din primele minute sa imprastie informatii de genul asta. Nu stiu cine l-a sfatuit si unde se grabea cu declaratiile... Pe scurt, lucrurile s-au desfasurat asa: am oprit la rosu si am plecat pe verde de la semaforul de pe Nerva Traian (cheiul Dambovitei, zona Timpuri noi). Am intrat pe Bd. Gh. Sincai care, spre intersectia cu Tineretului, este foarte deschis, asa ca vezi usor si de la distanta semaforul si stii ce e nevoie sa faci (sa mentii / sa reduci viteza). Vorbim despre drumul meu dintre serviciu si casa, unul pe care am deja reflexe formate. Cand ma apropii pe galben/rosu de intersectie, ma incadrez pe banda 1, unde ma simt mai ferit. Asa obisnuiesc sa fac la mai toate semafoarele, daca-mi permite marcajul. Pentru ca acum ma indreptam spre culoarea verde, am mentinut viteza si am ramas pe banda 3. Sansa face ca traficul era usor, iar intre mine si masinile care plecasera cand s-a pus verde, era mare: nu eram intr-o coloana. Am intrat in intersectie pe verde si, in cativa metri, o masina care statea in mijlocul intersectiei, pe linia de tramvai, asteptand (?) verde pentru stanga spre Pta. Unirii, s-a pus in miscare si, aproape concomitent, a tras stanga in fata mea. Tot in acele cateva fractiuni de secunda n-a apucat decat sa opreasca. Eu am tras aer in piept de spaima, am actionat frana fata (care n-avea cum sa aiba vreun efect pe o asa mica felie de timp) si l-am izbit langa roata dreapta fata. Am inteles manevra facuta de el chiar din minciunile balbaite pe care le-a servit televiziunilor: "Am pornit ... de pe loc ..." Nu ne spune de pe care loc a plecat, pentru ca stie ca era oprit in intersectie pe rosu unde nu mai putea fi atent la trafic. Intuiesc ca el era atent in spate ca sa stie cand are verde, numai ca a interpretat gresit ce vedea in spate si s-a pus in miscare pe rosu. Mai spune "... nu l-am vazut ... am pus frana ..." Eu si daca ma chinui mi-e greu sa virez stanga fara sa vad ce se intampla in dreapta, asta daca nu cumva am ochii inchisi sau ma uit fix in oglinzi. Motivul pentru care a pus frana este ca a fost avertizat de pasagerul lui ca se petrec lucruri in dreapta. Si incercarea de a spune ca mergeam repede este balbaita si neconvingatoare, simtindu-se in ton ca nu crede ce spune. Dupa ce reporterul ii pune intrebarea, pe model clasic, care sugereaza raspunsul (Avea viteza mare?), soferul raspunde "Da, mi se pare ca avea viteza mare". Atat pentru moment, caci imi vine somnul. Cinste site-ului ReporterLive, care a prezentat video-urile si datele din teren fara sa strecoare opinii neverificabile. Ancheta e in curs, asa ca afirmatiile mele sunt egale cu ale lui. Le-am dat totusi, pe-un ton usor amuzat, pentru eventuali curiosi. Seara buna! (P.S. - pe langa ochii din cap si capul de pe umeri, cu care stiu ca am trecut pe verde, fara viteza, mai stiu din politie - pe surse - ca soferul a trecut pe rosu, si mai stiu ca dupa primele mele zile de reanimare, soferul le-a recunoscut alor mei ca este vinovat.)
×
×
  • Creează nouă...