-
Număr conținut
48 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Numar Moto
BH 90 HBD
dragos.voda's Achievements
Newbie (1/14)
-
Te invit la Nomad linga autogara sa vezi ce avem Dragos
-
Care Sunt Cele Mai Inalte Locuri Prin Care Ati Ajuns?
topic a răspuns lui dragos.voda în Xominul Discutii generale enduro si motocross
mersi, mersi! imi pare rau ca din profil nu am aflat cine esti, presupun ca stiti (voi la CJ) chiar mai bine dacat mine despre ce vorbesc (Mititean si atmosfera pe care o tot agita) si pentru ca avem probleme comune (preocupari si teren de joaca) si se pare ca exista si compatibilitate de gandire poate ca ar fi in interes comun sa stim unii de altii si chiar sa ne si cunoastem ca sa ne putem ajuta si sprijini atunci cand este cazul, asa, in spiritul oamenilor de munte sa incercam sa formulam un raspuns rezonabil despre off-road-ul civilizat (durabil) pe care eu unul il doresc Salut, Dragos - Nomad Sport Club Oradea -
Care Sunt Cele Mai Inalte Locuri Prin Care Ati Ajuns?
topic a răspuns lui dragos.voda în Xominul Discutii generale enduro si motocross
Cand citesc acest topic mai ca ii inteleg pe alte Mititean cu cicloturismul de la Cluj cand se leaga de noi! De ce doriti sa fortati neaparat potecile alpine? Numai ca sa impingeti lumea sa ia atitudine impotriva noastra? Cred ca exista inca suficient intalnim loc in tara asta si pentru noi, cu conditia sa nu-i deranjam in mod ostentativ pe ceilalti. Eu unul ma dau acum impreuna si cu fiul meu de 9 ani si ma stradui sa-i inoculez pornirea "la aderenta" din ambreiaj si fara Wheely-uri care sa rupa covorul vegetal, si mersul cat de cat tiptil (in relanti) ori de cate ori intalnim un animal domestic sau salbatic sau vreun turist pedestru. Eu cred ca n-ar trebui sa-l cautam mereu pe cal mai mare, mai tare, mai inalt, mai abrupt ci sa incercam sa gasim calea cea mai acceptabila atat pt noi cat si pt ceilalti turisti. Ca salvamontist batran va spun sincer ca nu-mi doresc sa se ajunga si la actiuni de salvat motoare de pe unde si-a uitat dracu adresa ca e destul ca se baga turistii pe te miri unde! Pt initiatorul topicului: incearca prima data o tura cu motorul pana la Balea Lac si de acolo cu rucsacul in spate pana pe Negoiu prin Strunga Dracului si de pe Negoiul pana pe Serbota pe creasta Saratii si cred ca te vei lamuri de enormitatea obiectivului propus dar s-ar putea sa descoperi adrenalina si placerea catararii alpine si sa accepti ca e de ajuns ca motorul sa te aduca pana la cabana sau in zonele unde chiar isi are locul. Faptul ca creasta Bucegiului a devenit "carosabila" cu Dominatorul nu este un fapt neaparat normal. Ganditiva ce ar insemna ca hard enduro-ul sa devina pe platou in Bucegi sport de masa! Nu va apucati sa aruncati cu pietre! pledez pentru calea de mijloc ca unul ca traiesc de ambele parti ale baricadei! Salut! -
Recomandare Cizme & Casca Pt Enduro
topic a răspuns lui dragos.voda în DonHackerul Discutii generale enduro si motocross
Daca ai rabdare pana in 9.06 te invit la noul magazin de echipament moto "Nomad" din Oradea str. Razboieni nr 81, langa Autogara. Pentru inceput il vei gasi deschis dupa masa. -
Motocros La Valea Lui Mihai
topic a răspuns lui dragos.voda în IOAN LUTASul Discutii generale enduro si motocross
Felicitari organizatorilor! Stiu cat ati muncit si ati meritat din plin reusita acestui concurs. In sfarsit avem o pista de motocross OK si in Bihor. Pana la urma ne vom obisnui si cu nisipul si cu moso deszka ! MVI_0317.AVI -
Ce Ulei Folositi?
topic a răspuns lui dragos.voda în paul_ktmul Discutii generale enduro si motocross
hai sa fim seriosi! asta-i ca povestea cu uleiurile sintetice pt camioane care asigura o economie de motorina de 2-5% din consum (dar nu scrie nimeni si cum s-au facut determinarile: medie de cosum pe un parc de cam 50 de camioane, circuland preponderent pe autostrada si cu soferi nemti pe care nu-i intereseaza de loc sa se mai manjeasca pe maini sa scoata motorina din rezervor ca s-o vanda, si raportandu-te la con sumurile realizate similar cu un ulei mineral nu tot cu unul sintetic) din aceste motive eu nici nu incerc sa folosesc in fata clientilor aceasta categorie de argumente pt ca nu se verifica in conditiile mai "aspre" de la noi. pt cazul tau concret iti spun cam care-i logica: ma compar cu cea mai dzavantajoasa situatie, unulei de amestec mineral 1:25 si fac o masuratoare pe bancul de masurare a puterii la roata si obtin o valoare, dupa care pun uleiul meu sintetic in raportul de amestec cel mai scazut pe care il accepta 1:100 si fac iar masuratoarea pe banc dupa ce am reglat din nou cu grija motorul si obtin evident o valoare mai mare a puterii pentru ca am dat motorului mai multa benzina punand mai putin ulei, si arderea in cilindru s-a facut mai bine pt ca avand mai putin ulei camera de ardere s-a autocuratat termic mult mai bine, etc. daci sunt acoperit in afirmatia mea cu cei 2 CP daca ma da cineva in judecata dar n-am spus de fapt adevarul pt ca nu am spus exact esentialul: care-i termenul de comparatie si anume uleiul de amestec mineral si nu un alt ulei de amestec sintetic al concurentei care de fapt ar fi adevaratul meu concurent pe piata. in plus n-am spus nimic nici despre probe de anduranta, daca producatorul de motor recomanda 1:50 ce se intampla daca voi folosi incontinuu 1:100? atentie! asemenea afirmatii relative care care nu precizeaza termenii de comparatie sunt strict comerciale si nu au alta baza decat posibilitatea de a manipula masa de cumparatori formuland un adevar banal intr-un mod ingenios care sa dea impresia ca ofer un avantaj net fata de concurenta, e doar comert si stiu ce spun! dragos -
Prima Etapa Cne, Poiana Marului
topic a răspuns lui dragos.voda în Explorerul Discutii generale enduro si motocross
Despre concurs: Le-as fi fost recunoscator daca banda care semnaliza iesirea de pe drum in proba de linie de la C era acolo si in prima zi, dar proba de orientare cu GPS-ul interior prin ceata pe platoul Muntelui Mic din prima zi mi-a placut pentru ca a mai diversificat cursa si dincolo de "da-i gaz". Dpdv tehnic mi s-a parut foarte OK traseul la C cu exceptia coborarii ude din prima tura din prima zi care mi-a bagat 6 min penalizare, poate un pic prea mult drum(beton) pentru bugetul alocat gumelor pe anul asta. In rest am fost recunoscator pt timpul de parcurgere impus care ne-a lasat cate 10-15 min de odihna la punctele de control. La anii mei cred ca 100 de km pe zi in ritm "da-i da-i" ma vor face sa raman vesnic la C ca sa mai pot savura un pic si peisajul (daca toti organizatorii vor fi tot asa de "blanzi"). Dupa parerea mea la C a fost in sfarsit un traseu unde nu prea aveau de unde sa se iste discutii despre taiat si altele din astea. Mie unul mi-a placut grozav, cred ca asta-i genul de competitie care se potriveste cel mai bine cu posibilitatile mele (nu am mai avut febra musculara crunta obisnuita). Chiar asa, unde este vizibil clasamentul acela? Salut, Dragos PS Dupa parerea mea sistemul de cronometrare de la Cluj cu coduri de bare ar trebui adaptat si generalizat -
Propuneri Si Invitatii Pentru Trasee
topic a răspuns lui dragos.voda în al_padrinoul Discutii generale enduro si motocross
AMIN !!! -
Endurocross La Cluj
topic a răspuns lui dragos.voda în Marcelul Discutii generale enduro si motocross
Din pacate asta e cateodata unul din dezavantajele democratiei: toata lumea are dreptul la opinie, chiar si cei care n-au nimic de spus, sau nu stiu despre ce-i vorba, dar oricum pt. orice potential organizator cred ca este foarte interesant rezumatul bugetului de organizare prezentat aici. Deci in orice rau este si un bine! Dragos Voda -
Endurocross La Cluj
topic a răspuns lui dragos.voda în Marcelul Discutii generale enduro si motocross
Gellert baiatule nu te supara dar comentariile tale despre cursa sunt precum experienta mea in relatia cu tine legat de inscrierea in club: mult zgomot pentru nimic, restul nu doresc sa-l expun in public, doar atat: nu tot ce zboara se mananca si nu uita ca, cu cat suntem mai nestiutori cu atat emitem mai usor aprecieri atotstiutoare. Apreciaza la adevarata valoare tactul de care a dat dovada Marcel in raspunsul lui, incearca o data sa-ti respecti cuvantul dat si o sa vezi ce eforturi cere asta. Ca sa intelegi ce departe esti astazi de spiritul acestui sport care are vrand-nevrand lagatura cu muntele am sa-ti citez un alpinist secui patruns de spiritul acestui tip de sporturi: "alpinistul trebuie place se chinuie". Din pacate pt tine, nu se reduce totul la motor, echipament si tras de gaz. Hai sa punem totul pe seama tineretii si sa uitam tot ce a fost, inclusiv aprecierile tale de mai sus! Domnule Marcel Petrisor, ma inclin in fata tuturor organizatorilor acestui eveniment sportiv! Dragos Voda - 533 -
daca va intereseaza remorci moto am urmatoarea propunere: remorcile din oferrta Polo -MT 751 BS 3 (cu platforma, si pt ATV) 950 Euro -MT 750 BS 3 (cu rama-doar pt moto) 850 Euro remorcile sunt noi, cu sine pt 3 moto si livrabile la Oradea dragos.voda@rdslink.ro, 0723160169
-
daca va intereseaza remorci moto am urmatoarea propunere: remorcile din oferrta Polo -MT 751 BS 3 (cu platforma, si pt ATV) 950 Euro -MT 750 BS 3 (cu rama-doar pt moto) 850 Euro remorcile sunt noi, cu sine pt 3 moto si livrabile la Oradea dragos.voda@rdslink.ro, 0723160169
-
Lichid De Racire
topic a răspuns lui dragos.voda în marius_florinul Discutii generale enduro si motocross
Ideal ar fi sa pui doar apa dedurizata nu neaparat distilata dar pt ca s-ar putea sa trebuiasca sa completezi cate o data lichidul si in teren si decat sa fierbi motorul mai bine pui si apa obisnuita trebuie spus ca presetupa pompei de apa (simeringul) de fapt nu se strica din cauza apei pur si simplu, ci daca concentratia de antigel este prea mica in lichidul de racire va fi o cantitate insuficienta de schimbatori de ioni care sa mentina ionii de Ca in solutie iar acestia vor precipita si pe suprafetele ude ale suprafetei de etansare. Cand reapare concentratia buna de antigel acesta va tinde sa solubilizeze saraurile de Ca depuse dar nu o va face uniform si atunci vor apare scapari importante de lichid prin presetupa. Deci cel mai important din cate stiu eu este sa mentineti concentratia corecta de antigel, acesta modificand si tensiunea superficiala a apei astfel incat sa reduca riscul de "fierbere locala" a lichidului in zonele din circuit unde presiunea scade dinmotive hidrodinamice impiedicand aparitia cavitatiei care erodeaza inclusiv metalul in zonele in care apare, dci urmariti sa aveti intotdeauna antigel suficient in lichidul de racire si inlocuiti-l cu periodicitatea recomandata pentru a avea aditiviiimportanti in cantitate suficienta pt ca si acestia se consuma. Gata! -
20.05 Motocross La Valea Lui Mihai
topic a răspuns lui dragos.voda în schummy_ul Discutii generale enduro si motocross
Deci: Dupa parerea mea a fost o mare reusita! Felicitari organizatorilor: Zoli Tempfly si Otto Weizer! (sau in ordine inversa, egal) Tinand cont de solul nisipos pista a fost foarte OK si spectaculoasa (un pic cam sadic vibratorul dar asta este specific Otto, ne-am mai intarit antebratele) S-a putut sari dupa pofta inimii. Pista marcata foarte bine. Participare numeroasa la toate grupele (RO, HU, D, F) Organizare simpla si eficienta. Bogracsos peste saturate, bere rece, buna , multa. Spectatori surprinzator de multi (1000?) Cupele si diplomele frumoase inmanate de oficialitatile locale (cred ca primarul ne depasise deja la bere) Foc de tabara Faceti bine si puneti poze, cei care ati facut, ca baietii merita laudati pentru ca la anul sa fie si mai fain -
Dupa cu arata moto din poza e aproape sigur ca ai del'Orto si probabil ai avut un inaintas(proprietar) foarte ambitios asa ca ia lista pieselor de schimb pe care ar trebui s-o fi primit impreuna cu manualul de utilizare si uitate daca jicloarele pe care le ai montate sunt cele de baza sau sunt mult mai mari, in ce pozitie este acul, daca nu ai aer fals, si nu schimba mai multe deodata la reglaj ca ai sanse sa nu intelegi de ce nu mai merge, incearca sa schimbi tot cate un element si sa intelegi efectul, al meu(620 SC) face 110-120km cu un plin de9 lt, in regim mediu de enduro, bineinteles dupa ce l-am readus la reglajele de baza! Bafta!