Sari la conținut

18dany

INACTIV
  • Număr conținut

    154
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dany_ygd

Profil

  • Locatie
    Slatina
  • Carnet moto din
    A1 din 25.03.2008
  • Numar Moto
    de olt
  • Club
    ...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar,Kymco Quannon,Aprilia rs125 07

18dany's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mi-a fost mila de ea sa o turez atat in sarcina, am turat-o cu a 1-a pana la 12000 si pe liber pana la 13500. Urca destul de bine, diferente se vad de la a 4-a in colo cand de la 10000 incepe sa urce mai greu decat de la 6000-10000. Oricum la delimitarea asta castigi la viteza nu la demaraj. Alin,eu zic sa o lasi asa daca ea merge bine,in cele mai multe cazuri ii faci mai rau schimbandu-i setu pt ca ea si-a format deja luciul pt pistonul actual. A mea are 15000 km si merge ca in prima zi . Atata timp cat motorul merge bine,porneste bine nu trebuie umblat in el(parerea mea).
  2. da,este cdi-ul cu 2 mufe. Pai pozele alea ar fi,dai gaura acolo, pui putin silicon si aia e. Da,ai vreun scurt sau ceva si deasta iti sta efi-u aprins,normal dupa ce dai gaura si nu e pw bagat se aprinde iar dupa ce bagi motorasul se stinge.(vezi ca efi-u se aprinde si in cazul in care nu iti ajunge ulei in motor,verifica-l atent ca nu se aprinde el de prost) Bafta la delimitat! Si eu am fost cu inima putin indoita cand am dat gaura dar totul s-a terminat cu bine. Acum se tureaza pana la 13500rpm.
  3. I-am dat gaura,s-a delimitat dar statea efi-u aprins, am luat doar motorasul d la powervalve, l-am bagat si s-a stins. Vit max:180km/h si inainte 150km/h.
  4. nu am cum sa pacalesc cumva cdi ca are pv bagt? sau daca ii bag doar controlleru fara motoras si toate cele se stinge efi-u nu? sunt aceleasi mufe ca la modelul pana in 2006? ms mult pt informatii!
  5. la 6 mii dar foarte mica,consumul mers 70-80 5%, mers 130-140-150 9%-10%
  6. Sal,am un rs 125 din 2007 si este limitat din cdi la 10600rpm. Am cautat pe net si am gasit o metoda de delimitare, trebuie data o gaura in cdi. Intr-adevar cdi-u are si un semn facut acolo,intrebarea mea este daca a mai incercat cineva asa ceva si ce ma sfatuiti sa fac. Nu vreau sa ii dau gaura si sa stau pe bara 1 luna 2 pana cand fac rost de altul. Aici trebuie data gaura. Mentionez ca nu am powervalve, l-am pus pe deschis mereu.
  7. aha.....pe asta nu il luasem in calcul, o sa ma duc maine sa vad,daca nu gasesc motul o sa iau din asta. Mc pt sfat!
  8. mie imi trebuie ulei pentru cutia de viteze nu pentru amestec. Multumesc oricum
  9. http://www.emoto.ro/ulei-motylgear-75w-90-...transmisie.html uitati ce am gasit. Fiind motul cred ca e bun...........e posibil sa fie special pt ambreaj umed si uscat? adica sa fie 75w-90 pt ambreaj umed si 75w-90 pt uscat??
  10. Trebuie sa ii schimb uleiul (rs 125) in cutie iar Agip,cel recomandat de ei am aflat ca a fost scos de pe piata. Acum tot stau si ma gandesc ce ulei sa ii bag, 75w-90 dar de care? Am tot cautat pe net si nu prea am gasit nimic, ar fi motul transoil 2 stroke gearbox dar am zis sa va cer parerea. Daca stiti si vreun site de unde as putea comanda ar fi perfect. Multumesc anticipat.
  11. am si eu o intrebare si m-am gandit sa postez aici: CDI-ul modelului vechi este la fel cu cel al rs-ului fabricat dupa 2006?
  12. Am incercat si eu asta si nimic. Tot asa imi face. O sa cumpar alta baterie sa vad.......
  13. si eu am aceeasi problema cu rs meu. L-am cumparat de curand si tot la fel,baiatul d la care am luat-o nu o mai pornise de mult. Am curatat si eu toate mufele,tot si degeaba,am desfacut si bordul dar nu am reusit nimic. O sa inlocuiesc CDI-ul cu unul delimitat sa vad pt ca din senzor se duce in cdi si din cdi in bord. Senzorul l-am scos si face la fel,bordul nu cred.....a mai ramas cdi-ul. O sa postez aici daca aflu ceva! Nu ma gandeam ca mai are cineva problema mea. Este din 2007 rs-ul!
×
×
  • Creează nouă...