Sari la conținut

c0zmin

INACTIV
  • Număr conținut

    456
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    c0zmin1

Profil

  • Locatie
    Lupeni,Craiova
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    sova, kawasaki gpz
  • Numar Moto
    VVV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    prea multe...

c0zmin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. supape ok, distributia la semn, compresie 10,5 kg/cm2
  2. Am si eu o problema destul de urata cu un motor de kawa el 250: nu se tureaza nicicum mai mult de 10000 rot/min.Daca trag tare de acceleratie da inapoi de la aprox 9500, daca o iau usor merge pana in 10000. Producatorul zice ca are puterea maxima la 11800 rot/min, deci ar trebui sa merga usor in 12000. Orice idee este bine venita. ps: Bujiile sunt maro-rosiatic,exact cum trebuie, carburatoarele sunt curatite recent...
  3. pe la jumate incepe ventilatorul.... si acolo sta temperatura... asta-vara la 40 grade in oras nu trecea de jumate...
  4. eu cu a mea sub 5000 rpm nu pot sa merg... iar dupa 7000 se comporta ca un 4 linie o problema aveam cand trageam tare de gaz... pe la 10500 dadea innapoi. Totusi cred ca problema mea era de la volanta...
  5. un furtun transparent, cotit la 360 grade umplut cu ulei atf. Poze reale nu am, dar fac o schitza
  6. teoretic nu.... nu are nici o treaba una cu cealalalta dar sigur nu sunt sincronizate . Eu mi le-am sincronizat singur cu un aparat "home made". Era un topic in rubrica service cum sa-ti faci aparat de sincronizat. ps: sincronizarea consta in reglarea clapetelor de la carburatoare astfel incat sa fie presiune egala in ambele. Daca vrei mai multe detalii vorbim pe mess (c0zmin1@yahoo.com).
  7. sper sa nu fie prea tarziu dar doar acum am vazut post-ul... asa a fost si a mea cand a venit dai carburatoarele jos si ai acolo 2 limitatoare pe galerii(2 saibe ce limiteaza admisia). Le scoti pe alea, montezi carburile la loc si vei observa o diferenta mare.... foarte mare
  8. am sinc si carburatoarele... dar problema era de la aprindere(mi-au cazut magnetii de pe rotor). Oricum mersi pt sfat.
  9. am descoperit problema... magnetii cazuti de pe rotor(tipic gpz)... va multumesc pentru sfaturi
  10. debitul e ok, bujiile sunt noi. Compresia am sa o masor dar nu cred ca are ceva pt ca am reusit sa sincronizez carburatoarele(acum 1000 km cand tinea relantiul)... Mesaj completat da... il maresc si nu tine relantiul decat la 3000 rpm... si nu prea scade acceleratia(se deschid prea mult clapetele)
  11. Salut, am o problema destul de urata cu gpz-ul... rece nu porneste decat impins si nu tine relantiul deloc(cum iau mana de pe acceleratie moare instantaneu).La cald porneste cu acceleratia trasa, se tureaza bine dar treaba cu relantiul e aceiasi. Am curatat toate jicloarele din carburatoare si nu s-a vazut nici o diferenta. Precizez ca, carburatoarele sunt sincronizate recent si nu-mi uda bujiile deloc(chiar de-i dau la automat pana nu mai poate bateria) Mai este ceva de curatat pe langa jicloare ? Sau problema este din alta parte ?
  12. salut, am si eu o problema cu al meu:cand e rece nu porneste decat inpins si apoi nu tine relantiul deloc(cum las acceleratia moare instantaneu).Cand e cald porneste la automat dar tot asa cu relantiul.Am curatat toate jicloarele si degeaba... orice sfat e binevenit.
×
×
  • Creează nouă...