Sari la conținut

raduch

INACTIV
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Motocicleta
    Suzuki Burgman 650 2003

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Burgman 400 2000

raduch's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. S-a rezolvat cu consumul intr-un final.Era defect senzorul de temperatura al apei si computer-ul primea informatia ca e tot rece motorul si baga benzina in exces.Am si eu acuma consum de 6-7 in oras
  2. Cine a jelit?Mi se parea doar ca e mare consumul si atat,mai ales ca eram obisnuit cu consumul de 4l pe care il am la Burgman-ul de 400 si lumea zicea ca B650 consuma undeva la 6.8l in oras.Fiecare are dreptul sa isi foloseasca scuter-ul cum vrea,adica nu scrie nicaieri ca daca mi-am luat B650 trebuie sa merg cu el doar in afara si atat,pt ca asta ar insemna ca as iesi destul de rar,pentru ca nu am cunostinte cu motoare si nu ma duc de-a prostu singur numa ca sa nu umblu cu motor de 650 in oras.Am fost cu el si i-am facut toate verificarile sa fiu sigur ca e ok dpdv mecanic si e ok,deci nu mai am treaba cu consumul.cat ii,atat ii!
  3. Am banuit ca o sa consume in plus,dar nici chiar asa.Am un amic cu un BMW K100 din 90 si consuma in oras 6.5-7l cu motor de 1000cmc si 4 cilindrii,de aia mi se pare ca sunt cam mari consumatoare maxi scuterele.Intradevar este mai usor decat Burgman cu vreo 20kg,dar are in plus 350cmc, 2 cilindrii si este si injectie de generatie mai veche .M-am obisnuit putin cu ideea consumului,dar tot mi se pare mult fata de un GT adevarat.
  4. Nu aveam instalatie GPL pentru ca nu renta,mai bine bagam de banii de instalatie GPL benzina.Aveam nevoie de 2 instalatii,pentru ca practic erau 2 motoare de 6 in linie cu admisie/injectie/acceleratie/pompa de benzina separata.Cel care mi l-a vandut mi-a spus ca pot pune peste consumul pe care il am la Burgam 400 din 2000 de care i-am zis ca imi ia 4 litri in oras,lejer inca 2 litri.Am sa fac un test sa vad cat consuma in afara.De mers merge foarte bine si nu miroase deloc a benzina,iar compresia de ok.Mie mi-a placut foarte mult modelul asta de Burgman si oricum sunt conditionat de dimensiuni,deci imi este perfect.Oricum l-am luat si in ideea ca o sa merg si pe distante mari si stiam de el ca e numit GT cu aspect de scuter.Un GT adevarat nu ma incanta si nu am nevoie de cutie manuala la scuter si nici la masina. Chiar nu inteleg ce legatura are lauda cu ceea ce am zis eu,dar sa o lasam asa ca deviezi aiurea de la subiect.Chiar nu era lauda ci doar spuneam ca imi place sa simt ca poate mult masina/scuteru,mai ales ca e vorba de un 750 din 98,nu masina din 2012.
  5. Ce OMG?Am mai multe drumuri de facut intr-o zi,dar tot asa de 4km.Am sa incerc sa merg pe jos de acuma,sa nu se mai minuneze lumea.Normal ca imi iau ce imi place,doar nu o sa imi iau Vespa sa nici nu pot sta pe ea si sa nu imi faca placere sa umblu cu el.Il am de putin timp si nu am avut ocazia sa ies cu el in afara si traseul pana la lucru il faceam inainte cu B400.Trebuie sa imi placa o masina/scuter ca sa pot umbla cu ea/el,nu pot sa imi iau ceva numa ca sa am.Repet:am 1.95 inaltime si imi trebuia oricum un scuter pe care sa nu arat ca hipopotanu pe skateboard.Eu si ca masina am avut BMW cu motor V12 de 5400CMC,326CP si imi place sa simt ca se duce cand apas acceleratia.Daca as fi fost micut ca Van Damme la 1.50-1.60,puteam sa imi iau vespa si mi se parea prea mare.
  6. Doamne Fereste!Am aflat acum ca am consumul asta si pentru ca am multe drumuri de facut,dar sunt drumuri scurte de 3-4km.Trebuie sa merg sa fac un drum de macar 100km in afara si sa vad ce consum scoate.I-am facut compresia si ii ok,ii mai fac gazele sa vad ce iese si gata,sa vad daca sunt nereguli la capitolul asta,ca in rest e ok .
  7. Eu daca as fi pus sa aleg intre un SW si un B650 la acelasi pret,as alege tot B650 fara sa stau sa ma gandesc mai mult de 5 secunde.Intrebam doar de SW400,pentru ca e tot bicilindru si mare diferenta nu e intre 400 si 600.Gasisem SW400 foarte ieftin si eram curios cat consuma
  8. Tocmai asta incerc sa evit,sa merg la service si sa nu fie nevoie.Nu prea exista oameni competenti care sa se priceapa,adica toti is buni la teorie,dar la practica poate 50%.Nu ar fi o problema daca ar zice ca nu se pricep,dar ei se baga oricum si numa rau fac.Ulei nu mananca,nu scoate gram de fum,merge excelent,porneste din prima oricand,nu am avut nici cea mai mica problema cu el,decat consumul si surubul de la baia de ulei de transmisie,pe care l-am schimbat pt ca nu inchidea cum trebuie.De schimbat i-am schimbat toate lichidele:uleiul din motor,ulei de transmisie,antigel,tot. Am fost sa imi verifice compresia la un service si nu e problema nici la capitolul asta(nu ma intreba cat are compresia,ca habar nu am dar il cunosc pe om si o verificat manualul de reparatii pe care l-am scos de aici).Stii cum ii vorba,desi nu se refera la consum:benzineste,scanteieste,numa nu porneste .Am sa merg cu el saptamana asta sa imi verifice gazele si atunci o sa imi spuna ce nu e in regula. Hai sa fim seriosi,cine isi permite sa isi ia un Burgman 650 nou?Chiar m-am uitat cat e la noi si am vazut pe site 11000euro si nu as da atatia bani ,nici daca as avea .Am citit pe multe forum-uri straine si multi aveau B650 tot second si nu au avut nici un fel de problema cu el,nici macar una.Nici eu nu as avea nimic sa comentez,decat consumul.Merge de rupe,design de nota 10,arata impecabil(cu exceptia unei julituri pe pragul stanga),e exact cum scriau toti despre el,excelent.Vreau sa te intreb daca ar fi sa il vand ,ar merita sa imi iau Silver Wing sau nu prea?In ideea ca am 1.95 inaltime si am stat pe Silver Wing 400 si 600 si daca intorceam ghidonul mai tare,se lovea de picioare.Cat consuma un SW de 400?Asta e mare si nu am probleme pe el,de fapt Burgman(indiferent de model)e singurul maxi scuter pe care l-am testat si incap fara probleme pe el si adevarul e ca imi si place foarte mult 650-ul.Am si un B400 din 2000 si incap perfect pe el,dar dupa ce l-am luat asta de 650,parca nu mai pot sa merg cu el pt ca am impresia ca merg cu caruta.
  9. Tocmai asta e problema,ca nu merg furios cu el,adica foarte rar pornesc mai nervos de la semafor.Pornesc si eu foarte elegant de la semafor,nu il fortez si merg tot asa ,cam 50-80km/h in general.Eu am facut cu el cam 300km de cand am inceput sa ii fac consumul si asta e consumul,8.5-8.7l/100km.In afara nu am mers cu el inca,dar sincer nu ma prea intereseaza cat ia in afara orasului,pentru ca eu mai mult in oras umblu si oricum consumul in afara ar trebui sa fie mai mic de 6.6 cat ii consumul lui normal.Am vazut si pe Burgmanusa ca toti posesorii de 650 vorbesc de un consum pana in 6.8,iar cele mai recente probabil au un consum mai mic pt ca e mai restrictionat putin si nu mai e asa nervos.
  10. Nu are nimeni nici un sfat referitor la minunatul consum,nimic ?Daca sunt pe forum proprietari de 650 sau persoane care se pricep,puteti sa imi spuneti daca Burgman-ul 650 2003 are termocupla in 2 trepte sau e simpla?Intreb pentru ca atunci cand temperatura e normala,indica 3 liniute,dar daca il las dupa ce ma opresc sa mearga in gol in 5 min urca la 4 liniute si dupa inca 4-5 minute la 5 dupa care se aprinde becul rosu de la apa si abia atunci porneste termocupla si mi se pare foarte tarziu.Stiu ca sunt in 2 trepte si porneste mai incet cand temp e putin mai mare si cand se incalzeste foarte tare intra treapta a doua.
  11. Salutare, am achizitionat si eu un Burgman 650 din 2003 de curand si vazand ca mi se duc cam repede liniutele de la indicatorul de consum,m-am gandit sa ii fac plinul si sa ii fac consumul pe 100km.Dupa ce trecerea celor 100km(facuti in oras,dar nu fara aglomeratie),uimirea a fost foarte mare cand am umplut rezervorul,pentru ca a reiesit un consum de 8.7/100km si mi se pare fabulos de mult.Cand am facut plinul am bagat benzina pana a curs putin afara si dupa cei 100km am facut la fel,sa fiu sigur ca nu am bagat mai multa sau mai putina benzina decat data trecuta.Scuterul are 52000km,nu umblu nervos cu el,adica merg cu 50-100km in oras,dar il las sa urce in viteza treptat si nu il prea bruschez.mai fac din cand in cand cate o depasire nervoasa pana in 120km/h sau mai trag de acceleratie pt ca imi place cum "zboara ,dar nu exagerez.Nu vi se pare foarte mare consumul?Ma gandeam sa il vand(desi mi-ar parea rau),pentru ca am consum de masina si la o adica pot sa imi iau speed (dar nu imi plac)si acelasi consum il am,atat doar ca nu mai am confortul Burgman-ului.Aici http://hallicino.hubpages.com/hub/MPG-Guide-The-Fuel-Economy-Of-250-Top-Selling-Scooters am gasit consum de 6.6l/100km si majoritatea celor de pe Burgman USA spun ca undeva la 6,8l merge consumul si ei merg si cu viteza pe autostrada,dar in nici un caz 8.7l ca la mine.Astept pareri si eventuale rezolvari,in cazul in care e ceva defect la el.Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...