Sari la conținut

davidsgs23

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    APRILIA RS125
  • Numar Moto
    B724DAV
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    APRILIA RS125

davidsgs23's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Stiu dar nu am bani sa imi iau alta motocicleta, si pe langa asta, nu am decat A1 si B. Vreau sa o fac si sa o pun la vanzare, sa plec in Germania sa imi iau masina, ca momentan am matizul mamei si nu imi place deloc consumul pentru ca merg zilnic cu masina si destul de mult. Anyway.. Cu ea nefunctionala pierd destul de mult la vanzare.
  2. Salut. Un magazin unde gasesc set de piston-segmenti-bolt-sigurante vertex? Ca din ce am cautat pana acum nu prea am gasit. As vrea sa comand si nu stiu de unde. Ulei am folosit asa: - in cutie mi se pare ca l-am pus pe asta daca tin bine minte : Motul gear 300 75w90 - motor Motul 800 2T Factory Line Road Racing
  3. Cilindrul original arata chiar foarte bine cand am pus setul chinezesc. Acum mi-e teama ca setul chinezesc sa nu fi distrus cilindrul. Dupa simptomele clare - compresie canci - singura varianta ar fi pistonul gaurit sau segmentii dusi, corect?
  4. Bun. - Ambreiajul a fost schimbat cu unul in stare foarte buna din dezmembrari cu 300lei in 2013 toamna-iarna parca, sau 2014 la inceput. Totodata si uleiul din cutie a fost schimbat cu Motul Ai putea sa imi spui de unde pot comanda si eu piese? Un magazin online, ceva. Ar fi neaparat nevoie sa schimb ambielajul sau rulmentii de la el? Jocul e cred ca de 1mm maxim 2mm. EDIT: Am gasit acum un set (piston, segmenti, bolt si sigurante) Meteor. Este ceva fiabil sau este china?
  5. Salut. Am o Aprilia RS 125, 2007, cu motor rotax 122. Vara trecuta mi-a murit motorul in mers, dupa vreo 200-300 km cu un set nou (chinezesc, deh... nu am avut bani) care a costat ~150lei. Efectiv a murit motorul, am tras pe dreapta, am incercat sa o pornesc dar nu mai are deloc compresie. Bagata in viteza o pot impinge lejer. In acea zi cand am plecat cu mototcicleta dupa vreo 20 minute de mers, la plecarea de pe loc motorul dadea foarte rau sa moara si trebuia sa o accelerez destul de mult si sa o patinez ca sa pot pleca de pe loc, iar cu pasager era si mai rau. Ulei avea jumatate de rezervor, Motul. Inainte de a monta setul chinezesc am observat un mic joc in ambielaj. Nu foarte mare. Pe langa asta, mai aveam o mica problema inainte. Plecam de pe loc, dadeam 2, si cand sa dau 3 sarea pe liber (dadeam drumul la ambreiaj dupa ce dadeam 3 si se tura in gol) iar daca mai dadeam schimbatorul in sus inca o data abia atunci intra in 3. In primavara anului trecut a fost schimbat ambreiajul pentru ca a tinut fix 2 zile dupa ce am cumparat motocicleta (am luat o teapa destul de mare.. dar asta e) si uleiul nou pe care l-am pus in cutia de viteze a fost tot Motul. As vrea sa va cer un sfat pentru ca nu m-am apucat sa o desfac pentru ca stau la bloc. As vrea sa stiu daca ar mai merita sa bag bani in ea si sa o refac, si in cazul asta ce ar trebui sa schimb. Momentan am niste bani dar nu imi permit sa cumpar piese de la reprezentanta aprilia pentru ca au niste preturi fabuloase. 53 euro fara TVA un segment. Imi puteti spune ce sa verific, ce ar putea sa aibe motocicleta dupa simptomele acestea, si daca merita sa investesc bani in ea? Daca da, mi-ati putea recomanda un magazin de unde pot gasi piese ok la preturi bunicele? Sau sa caut in dezmembrari piese? Ar merita mai mult sa cumpar un motor intreg? Multumesc anticipat! O seara buna!
  6. Am pus exact ce trebuie. Motul gear 300 sae 75w90. Exact 600 ml cat scrie pe capacul cutiei.
  7. Salut. Am descoperit o alta problema.. care dupa parerea mea e mai majora decat celelalte. Cand o "coxez" dau 1 2 3 si cand sunt pe la jumatatea cursei vitezei a3a motoreta brusc nu mai accelereaza, se tureaza in 9000 ture. Face exact ca si cum as trage ambreiajul fara sa iau mana din gaz in timpul mersului. Nu face mereu.. am patit odata seara asta si odata ieri seara. Ar putea fi de la altceva in afara de cutia de viteze? O seara buna!
  8. Mersi frumos pt sfaturi. Mai astept si altele. Ai putea sa imi recomanzi un service din Bucuresti? http://www.motovip.ro/produse/110/17/40%20-%20kit%20lant%20RK%20%20520SO,%20Aprilia%20RS125%202006-2011_3599.htm acesta este singurul kit de la motovip
  9. In fine, fata de altele care le-am gasit e foarte ok, ( si ca stare si ca pret). O sa incerc sa o fac usor usor. Cel mai mult ma intereseaza consumabilele in momentul actual.
  10. Salut. Am de scurt timp o Aprilia RS125 din '07 modelul RD000 si am nevoie de putin ajutor daca se poate. Imi puteti recomanda: - kit de lant, - o bujie foarte buna (ma gandeam la un NGK iridium), - placute frana fata/spate, - filtru de aer (stock sau filtru sport?). Am urmatoarele probleme la ea: - Sistemul de iluminare merge doar pe faza scurta + flash-uri, - Butonasul de sub butonul de claxon, care presupun ca este de la bord (computer de bord.. daca ma exprim corect), nu functioneaza. Pe bord imi apare doar kilometrajul. - Am aprinse pe bord cheita de service, si EFI. EFI nu ar trebui sa fie un calculator pentru injectie? Motoreta este carburatie, iar sub saua pasagerului este un calculator cu un sticker pe care scrie EFI, care are mufele conectate. - Becul de NEUTRAL este aprins in orice viteza ar fi ea. Imi puteti spune unde este senzorul de Neutral, cum il pot desface si cum imi dau seama daca trebuie curatat sau schimbat? Cheita de pe bord de la ce ar putea sta aprinsa, iar acel EFI ce este mai exact si din ce cauza imi este aprins pe bord? Motoreta a avut evacuarea taiata, delimitata, si sudata la loc. Lucrul acesta mi l-a spus propietarul, care a spus si ca motoreta e foarte ok cand am cumparat-o.. evident pana am facut 10 km cu ea, cand au inceput sa apara problemele ). deci nu pot avea incredere in ce a spus el. Am avut urmatoarea problema cu ea: Cand am cumparat-o am plecat cu ea si totul era ok, pana la 2 semafoare inainte de casa, cand, daca stateam la semafor in 0 si trageam ambreiajul si bagam 1 pleca motoreta de sub mine usor (cu ambreiajul tras la maxim). Daca puneam frana murea motorul, iar daca o turam de 2 ori in 3-4000 de ture statea in viteza la relantiu fara nici o problema. In aceeasi zi incepea sa fuga din ce in ce mai tare de sub mine cand bagam in viteza si am mers la garaj unde un prieten a incercat sa imi regleze ambreiajul de jos din cutie, si cand a desfacut surubul de reglaj a vazut ca era bagat la japca.. cat sa stea. Filetul din urechea care este actionata de maneta de ambreiaj era varza. Am desfacut cutia, si aparent nici ambreiajul nu mai avea mult de trait.. era relativ destul de foarte varza. A2a zi am cumparat un ansamblu complet de ambreiaj, cu oala discuri ureche etc.. am montat-o, totul ok, am bagat motul gear 300 75W90. In momentul acesta a inceput sa faca din nou chestia asta (adica dupa 5 zile) doar daca pornesc motorul cu ea in viteza cu ambreiajul tras. E OK? Alta problema: pe partea stanga deasupra schimbatorului in spatele cadrului am un fir incolacit si legat cu un soricel care are la capat o placuta de plastic cu niste contacte (o sa revin cu o poza). Ar putea fi un senzor? Daca este un senzor este cel de Neutral sau de la cric? Pentru ca motoreta cu cricul pus intra in viteza, daca las cricul jos motorul merge in continuare (ea fiind in viteza). Imi puteti recomanda un service din Bucuresti cu preturi ok, cu un mecanic bun, care nu lucreaza in sila? Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, as fi recunsocator daca m-ati putea ajuta, O seara buna!
×
×
  • Creează nouă...