Sari la conținut

raulaveritei

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    baia mare
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Kawasaki ZX12R
  • Numar Moto
    MM-12-ZXR
  • Club
    solo

Informații profil

  • Motociclete detinute
    honda pantheon, yamaha xj600, Kawasaki ZR-7, Honda Hornet 919, Honda CBR 929, Kawasaki ZX12R

raulaveritei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mno....n-ar fi rau sa ai dreptate, dar am dubii ca ar avea vreun bai. Cu toate aste nu o sa fiu capos si o sa ii fac un test. Poate, poate mai salvez 1-2 litri. Cu toate astea, la cum trage motorul asta, ar trebui sa imi fie rusine sa ma plang de consum. ( si chiar nu o fac ) Asa e cu avioanele: consuma mult.
  2. Eu zic ca o sa consume 7,5L/100km daca o sa o mai si impinga putin. Eu scot destul de rar sub 10 litri / 100 km.
  3. Eu am motorul de vreo 2-3 luni, dar il stiu de cativa ani. A fost al unui prieten bun de al meu. Nu a avut probleme cu bujiile in ultimii 3 ani (cel putin). Am gasit modelul de Dynojet de care spui tu, pe Ebay, la americani. E 200 de dolari + taxe. Spune-mi, te rog, să il iau?
  4. Frumos motorul! Sa ai bafta la el! Din fotografie realizez ca esti pasionat si de mecanica. Eu, singura scula pe care o am in garaj e o surubelnita. :-) Si cand am nevoie sa imi reglez oglinzile trebuie sa fug la mecanic. Spune-mi, te rog, cum se numeste smecheria care trebuie cumparata pt a ajunge la consumul de mai sus. A mea imi ia 8,5 in afara si aprox 11-12 in oras. » Post actualizat in 04 May 2016 18:57 Sunt de acord cu voi....nu promovez teribilismul, dar.....chiar daca iti par din alt film, in weekend-ul trecut am avut deosebita satisfactie sa nu mai vad in oglinzi un BMW M5....pe drumul de la SM la Carei. P.S.: si nu, nu era condus de o baba. Era condus de un cocalar care a condus foarte agresiv pe langa mine ca sa imi arate mie BMW-ul lui. Nici specificatiile tehnice date de Kawasaki sau BMW nu il dau invingator pe BMW. (nu sunt vreun mare cunoscator in ale mecanicii sau ale tehnicii, dar am avut naivitatea de a incerca motorul asta cu cativa bolizi. Inca nu l-am gasit pe ala care sa tina apropape. Poate sambata asta. La Baia MAre, ACR-ul organizeaza niste curse legale pe un bulevard din oras )
  5. Mda....cred ca discutia despre ciclistica poate fi destul de ampla. In functie si de cel care o piloteaza. Da-mi voie sa nu fiu de acord cu punctul tau de vedere. ( cu greu de pus in curba ).
  6. Sunt de acord intru totul cu tine....doar ca mai am momente in care mi se aseaza valul pe creier si simt ca vreau sa zbor. Cred ca toti motociclistii simt asta, altfel de ce ti-ai dori un motor ca si asta? Si mai cred, ca cel putin 9 din 10 motociclisti ( fani declarati ai altor clase ) si-ar dori un motor de genul asta, doar ca invoca fel si fel de motive, greu de crezut pentru mine. Din punctul meu de vedere asta inseamna motociclism curat : o super sportiva de cel putin 150 CP. Dar, revenind...imi place sa cred ca sunt un motociclist prudent. Rar, depasesc cei 200 de km/h. Doar ca am testat-o de cateva ori ( sinucidere curata ) .Sper sa nu imi mai doresc sa o fac altundeva decat pe o autostrada din Germania.
  7. Ale mele erau comandate de ceva vreme. Eu le-am facut la o firma care face tot felul de colantari si reclame luminoase. Nu ma intreba cat m-au costat. Firma e a cumnatului unui prieten de-al meu...Din aceasta cauza au fost comandate de mult....si tot de aia nu stiu cat costa. Dar daca le dai jos pe ale tale si mergi la tine in oras la o firma de profil, ma gandesc ca te costa maxim 50 de lei si sunt gata in 15 minute. Pacat ca au adus modificari la motor....era ok asa cum era la inceput. Motorul acesta i-a adus numele de scena de : "Busa Killer". Motorul meu urca pana in 350 km/h ( pe verificate ). M-am gandit si eu o vreme la un Dynojet, dar nu stiu daca mi-ar fi de foarte mare folos...Inca nu am gasit vreun motor sau masina care sa ma faca (nici macar sa ma chinui tare ).
  8. Uite, in seara asta am inlocuit stickerele. Imi plac mai mult asa. Asa le face producatorul ( nu le pune sub lac ), in caz ca vrei sa le inlocuiesti.
  9. Nu. Stickerele nu sunt sub lac. Tot ce se gaseste pe motor este original din momentul fabricarii ei. Motorul a stat in showroom la reprezentanta Kawasaki din Ungaria, ani buni, dupa care a fost cumparat de un tip din Targu Mures. De la acest tip a luat-o un prieten de-al meu, care nu voia s-o vanda nici in ruptul capului. Am avut bafta ca prietenul meu sa isi doreasca foarte mult o masina noua si sa nu ii ajunga banutii. A fost singurul motiv pt care a fost vanduta. Motocicleta a fost tratata ca o bijuterie de colectie. Nu are nici o zgarietura. E ca noua. Vis-a-vis de stickere, le voi lua jos ( in foto par albastre, dar sunt un mov care mie nu imi place ) si voi pune pe negru si pe gri.
  10. Salutare! Cel din poze este motorul meu. Este un motor extraordinar. Ma multumeste din toate punctele de vedere. Astazi nu cred ca poti avea mai mult de la niciun motor de pe piata. Al meu e din 2000, varianta nelimitata. Il iubesc mai mult decat orice!
  11. Mersi mult pt sfaturi....daca vopsesc codita la fiecare nou sezon, nu ma deranjeaza.
  12. Eu inca nu am avut timp sa le pun pe motor, dar am citit pe diverse surse ca ar fi niste autocolante transparente pt codita sau carene, care protejeaza vopseaua.
  13. Multumesc tuturor. Maine sper sa le dau de cap.....daca nici niste genti nu pot monta, ce dracu ma fac cand dau de chestii mecanice?
×
×
  • Creează nouă...