Sari la conținut

alex sopy

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Suceava
  • Carnet moto din
    26.08.2016
  • Motocicleta
    Suzuki GS 500
  • Numar Moto
    la vedere

alex sopy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Segmentii i-am pus precum scria in manual, primul de sus cromat, al 2-lea cel casant negru. Fiind din materiale diferite, cred ca au si atributii diferite.
  2. Posibil sa ai dreptate, poate confund eu. Avand in vedere ca segmentul cromat este pe prima pozitie, de sus, cred ca ai dreptate.
  3. Din descrierea setului, inteleg a fi tratat, nu sunt sigur daca termic. Pun si un link: http://www.rrd-preparation.com/en/kit-70-with-80cc-cylinder-piston-cylinder-head-for-minarelli-am6/39-kit-75cc-dr-racing-fonte-minarelli-am6.html
  4. Salutare! Detin o Aprilia rs 50, cu set DR evo de 73cc. Rodajul facut ca la carte, 200km de drum drept in turatii moderate, acum are 1500km. Am cautat in cartea setului si pe site-ul fabricantului date despre segmentare insa nu am gasit nimic. Pe un site de piese din afara, scrie ca setul duce pana la 25.000km cu schimbarea pistonului la 10.000km. Intrebarea mea este, nu mai trebuie segmentat pana la acei 10.000km? Tin sa precizez ca pistonul este in 2 segmenti, unul de foc (negru) si unul cromat, manualul da informatii numai despre rodaj si montare. Motorul este in 2 timpi. In primavara ma gandesc sa dau cilindrul jos sa ma uit la segmenti si la interiorul cilindrului sa ma asigur ca totul este ok sau sa verific compresia eventual, raportul de compresie este de 1:12,5, nu sunt sigur cati bari trebuie sa aiba. Nu da semne, functioneaza ok pana acum, este doar o nelamurire de-a mea. Multumesc anticipat!
  5. Din pacate asa am cumparat-o cu toba sport fara site ..... Ii voi cauta la dezmembrari o toba originala...
  6. Salut baieti! Am o Aprilia rs 50 cu kit de 80cc. Am urmatoarea problema: dupa ce se incalzeste motorul si trec de turatia de 8000 rpm, turometrul nu mai scade sub 3000 rpm relantiul meu fiind de 1800 rpm. Alte ori tinde sa creasca turatia de la 3000. Daca o las, in mai putin de un minut revine la relantiul normal. Mentionez ca problemele apar in mers. Pe loc pot sa o turez si peste 8000 rpm si turatia revine la normal cand las acceleratia. Are cineva vreo sugestie? Multumesc! P.S. Am schimbat la ea urmatoarele: muzicuta, carburator (21mm), set motor 80cc, galerie admisie, filtru aer sport, toba sport (fara site).
  7. Am avut si eu o problema asemanatoare la o aprilia rs 50, la mine se intampla din cauza muzicutei. Lamelele nu inchideau bine si prindeam aer fals.
  8. Am avut si eu un piaggio Si ... clar nu toate se aud asa, cel putin al meu nu se auzea astfel, s-ar putea sa fie rulmentul ala mare de la ambielaj. Nu are importanta ca roata e de Si.
  9. Incearca sa-l cuplezi pe pedale si vezi daca se mai aude... Posibil la roata din spate fiind cu tambur, sa se auda un rulment... Sau vazi sa nu atinga ambreiajul in plasticul care vine peste el ...
  10. O astfel de cheie ti-ar trebuii : Depide de bujie, poate sa fie de 16 sau 21 mm, in functie de bujie va fi si cheia.
  11. S-a uitat un prieten ceva mai priceput la muzicuta si nu e tocmai in conditii perfecte... Posibil ea sa fie de vina. O voi schimba imediat ce voi gasii de unde sa o cumpar. Mersi pentru sfaturi.
  12. Aham, ok mersi. Azi am incercat sa ii aduc siguranta de la cuiul pontou mai sus si am observat ca nu mai curge chiar asa mult, doar picura... voi incerca sa ii reglez mai atent relantiul.
  13. Am verificat cuiul si inchide bine carburatorul e nou ...
  14. Ok, dar totusi ce-i cu el? nu curge benzina prin el si vine undeva de sus, din spre capacul rezervorului, insa nu se vede clar, este astupat la un moment dat de carcasa rezervorului.
×
×
  • Creează nouă...