Sari la conținut

momentesischeme

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Ninja 900 1994
  • Numar Moto
    neiluminat
  • Club
    UNATC, haha

Informații profil

  • Motociclete detinute
    doo sovietice impecabile

momentesischeme's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut si mersi pentru raspunsuri, inclusiv cele de pe privat. Din pacate la momentul postarii nu detineam alte detalii decat cele mentionate. Am aflat ulterior ca e vorba de achizitionare si nu imprumut. Eu am trimis ofertele mai departe la tipa care se ocupa de productie/scenografie, cu toate ca s-a schimbat ecuatia, nemaifiind vorba de imprumut. Am sa mai caut intre timp si pe bursa. Multumesc pentru promptitudine. Va salut!
  2. Salutare. Vin c-o rugaminte din partea unei prietene. Cunoasteti pe cineva sau detineti o motoreta anii 50-60 intreaga (dar nu neaparat functionala) pe care s-o putem folosi la o filmare? Nu cunosc detaliile momentan dar cel mai probabil e folosita strict pentru aparitie in cadru. Daca aveti vreun pont dati-mi va rog de stire. Mersi mult! Pana una alta, sa treaca iarna mai repede!
  3. Am mai auzit de filtre confectionate din burete poliuretan dar sincer nu mai stiu daca erau potrivite pentru ram air sau inlocuiau mai degraba filtrele de pe enduroase, unde nu e nevoie de-un airflow atat de precis. O sa incerc cu filtru original plus sincronizat si refacut mixul. Eventual updatez topic-ul cand o sa am rezultate, poate mai se mai trezeste cineva in situatia mea. Multumesc pentru raspunsuri si drumuri bune! (smilie din ala de ciocnesti halbele de bere)
  4. Filtrul e confectionat din burete din ala ordinar, dar are grosimea si densinatea celui original (am copiat forma lui). Uleiul e Motorex Air Filter Oil (ala de vreo 60 de lei tubul de 750ml). In ture mari se comporta frumos (ma rog, in sensul ca trage fara probleme). Problema o am doar la revenirea in relanti dupa ce o alerg, doar pe termen scurt. EDIT: Cumpar filtru original, nu asta e problema. Voiam sa exclud altele pana la buretele ala. Altceva n-ar putea fi? Mersi de raspunsuri, pana una alta
  5. Salutare. Pasionat de motoare ca si voi, a inceput sa ma fascineze si partea asta de mecanica. Asadar, de curand, am descoperit ca filtrul de aer se si unge. Iau spray (Motorex, tub d'ala mare si lucios), acopar buretele home-made pe ambele parti, uniformizez, curat carburatoarele (in afara de niste mici depuneri roz din camerele plutitoarelor, n-am prea gasit mizerie), schimb alea 4 o-ring-uri de la gurile carburatoarelor (care erau rupte, calcate si lipite cu silicon), etansez cat pot de mult airbox-ul (un surub lipsa si altul rupt) si-apoi surpriza: aer p*la mai trecea prin filtru. Zic bun, filtru mai obstructionat, e bogat amestecul deci mai inchid suruburile de amestec (asta sambata, frig de ma c*cam pe mine). In carte setarile de amestec sunt la 1.5 ture, eu am gasit-o reglata la 4 - 4.5 - 3 - 3. Am zis hai, nu le pun pe toate la fel pentru ca vara trecuta, dupa sincronizarea carburatoarelor (cu jucarie din aia, CarbTuner cu lichid) mergea brici dar erau setari pentru filtru uscat (si implicit pentru uzura motorului, airbox care tragea aer pe toate partile si ce-o mai fi). Dupa cateva teste, le las la 3.5 - 3.5 - 2 - 2 si se comporta bine (nu mai moare in ture mari, nu mai am explozii asa dese pe evacuare, etc.). Bun. Problema mea: chiar si dupa etansarea airbox-ului si reglat amestecul, daca o alerg si las apoi acceleratia si trag ambreiajul (si opresc la semafor de exemplu) turatia coboara mult sub relanti (4-500 ture) pentru 2-3 secunde si apoi revine la 1000-1100 (cum ii place ei sa oscileze). Ar putea fi in continuare semn ca trage aer fals? Nu am reglat bine amestecul? Maine ma duc sa dau comanda si de garnitura aia mare dintre airbox si plasticul ala de vine prins de gurile carburatoarelor, cu toate ca nu e rupta dar nici nu pare sa etanseze uniform. Din sincronizare nu e pentru ca stiu cat de prost mergea cand am cumparat-o si cum a mers dupa sincronizare profi. De electrica poate fi? De asemenea, mi se pare ca da rateuri si in airbox (sau undeva prin admisie). Exista fenomenul asta? Imi venea in minte urmatoarea intrebare/teorie: cand e in sarcina motorul, mai ales dupa 5-6 mii de ture (si peste 100km/h), se face amestecul ala de aer-benzina asa cum ti l-ai "dorit". Dar daca tragem de ambreiaj motorul coboara la viteza de relanti (teoretic, benzina putina) dar cantitatea de aer (care intra fortat in airbox), la viteze mari, nu saraceste amestecul? Banuiesc ca la vitezane sta un pic altfel treaba fata de enduro cand vine vorba de tras aer in piept. Apreciez orice sugestie. ZX-9R e mobra, primu' an de fabricatie, carburatoare Keihin CVK 40x4, aproape shaijdemii de kilometri in bord (cred ca se reseteaza la suta de mii) Multam!
  6. Comportamentul asta l-am avut si eu timp de-o luna cat aveam carenele date jos. Odata cu ele dadusem jos si airduct-urile si nu mai ajungea aerul unde trebuia si automat avea amestec prea bogat, de unde si inecatul la turatii/viteze mari. Nu stiu cum e construit CBR-ul dar afla daca nu e vorba de acelasi lucru. Plus ca iti consuma in draci. Legat de termocupla, la cat e de frig afara, nici nu ma mira sa nu-ti porneasca. Daca tot nu ai martor de temperatura, poti macar sa te asiguri ca ai mereu lichid de racire.
×
×
  • Creează nouă...