Sari la conținut

buffmoTTo

Membru
  • Număr conținut

    120
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    600RR 05'
  • Numar Moto
    BV-xx-BUF

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet 05'

buffmoTTo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. DB = Dubai! de acolo vine "smecheria"
  2. Salut. Am o toba stock de vanzare pentru 600RR 2005-2006 din care au fost scoase sitele (e desfacuta pe deasupra si nu se vede sudura dupa ce e montata pe motor). Sunetul este apropiat de o toba sport. In caz ca e cineva interesat: Pret 150 de lei. 0740 078 525 Bucuresti/Brasov sau trimit prin curier.
  3. Salut. Are careva un colier de toba leovince sbk oval sau ceva sa semene? )
  4. Se potrivesc o parte din piesele de pe 03-04 pe modelul 05-06. Nu stiu daca am inteles bine dar cred ca asta ai vrut sa scrii. In caz ca e vorba de modelul 07, nu se potriveste mai nimic de pe modelele anterioare.
  5. Mersi frumos pentru sfaturi. O sa incerc sa nu le rup ) La semnalizari insa daca dau jos carena laterala se vede ram-air ul inspre semnal. O sa vad cum o scot la capat.
  6. Salut. Sunt proaspat detinator de 600rr model 2005 si as avea cateva intrebari legate de acest model dupa cum urmeaza: - care e cea buna modalitate de a demonta de pe motocicleta plasticele de deasupra ram-air-ului? (sunt prinse/agatate cumva in fata inspre far si nu ies de buna voie) - pentru a schimba semnalizarile pe fata trebuie sa demontez carena frontala? O zi faina
  7. Incearca sa probezi un 48 de la ambii producatori.
  8. Salut. Sunt in cautarea unui 600 RR. Ceva sfaturi inainte de achizitionare? Ma gandeam la modelul 05-06 in favoarea lui 03-04. Orice pareri, propuneri sunt bine venite. O zi buna
  9. Daca ai in calcul si modelul anterior, tot cu furca upside-down si bord digital, o am pe a mea la vanzare. Se poate vedea, proba, verifica etc etc in Brasov sau Bucuresti. Modelul asta insa e pe carburatie, consum mediu 5.5 scos de mine. http://olx.ro/oferta/vand-honda-hornet-gold-rims-ID2hJSH.html
  10. La a mea zici? 30 de km minim. Atat am facut eu odata cand nu mi-am socotit bine ruta.
  11. Referitor la crashpad-uri eu mi-am comandat de pe ebay si sunt multumit de ele cel putin estetic. Fuctional nu stiu ca n-am dat cu ea de pamant. Costul de livrare 5 lire. In total ~ 150 de lei. http://www.ebay.co.uk/itm/Crash-Protectors-for-Honda-CB600-Hornet-98-06-Frame-Sliders-Mushrooms-/281328606899?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41807ddeb3
  12. Ok mersi. Momentan am scos filtrul si am pus furtun de benzina din rezervor pana in T-ul de sub carburatoare si totul fuctioneaza perfect. Si-a pus cineva mansoane aftermarket si le mai are pe cele originale in stare ok si de vanzare? Astept pm.
  13. Salut. Referitor la filtru de benzina. 1. pare a fi un filtru fe benzina ieftin gasit in orice magazin de piese (vezi poza) 2. motorul a functionat foarte bine cu el 3. riscul ca temperatura sa afecteze filtrul pot spune ca e moderat. Nu sta lipit de blocul motor, dar sunt temperaturi relativ mari in zona aia. Nu se vad semne pe el ca ar da sa se 'topeasca' 4. nu pot sa trag o concluzie daca a avut sau nu efecte benefice fiindca am achizitionat motocicleta la sfarsit de august si nu am apucat sa fac mai mult de 1500/2000 de km astfel incat sa fie nevoie de curatat/sincronizat carburatoarele. Acum ca am aflat ca nu e 'de la mama lui' acel filtru as vrea sa il scot din ecuatie si vreau sa stiu daca odata ce fac asta trebuie obigatoriu sa curat/sincronizez carburatoarele. Ma gandesc ca odata scos din schema ascest filtru, debitul de benzina va fi ceva mai mare. Rog pe cineva sa ma contrazica daca vorbesc prostii. Si rog pe cineva care are un Hornet 05-06 sa faca o poza in zona furtunului de benzina pentru a vedea cum arata cel autentic.
×
×
  • Creează nouă...