Sari la conținut

zimbri

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Honda CB600F Hornet 2008

zimbri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu am vazut suprafata aceea dar atunc cand strang jugul pentru un timp sta bine apoi se slabeste eu sper sa nu se fi deformat sasiul nu prea vad cum se poate repara. Rulmentul vechi a fost schimbat cu unul aftermarket cu role. Rulmentul are 2 parti una care sta pe axul jugului si una care sta in partea inferioara a gaurii din frame. Cel care sta pe axul jugului a fost batut pana la capat sigur pentru ca am asistat cand mecanicul l-a pus pe jug. Cel care sta in partea inferioara a gaurii din frame unde intra axul care e sudat de jugul inferior nu cred ca a intrat complet si mai intra in frame cu fiecare groapa pe care o iau de aceea se slabeste jugul. Am gasit manualul de service si am aflat cum trebuiesc stranse piulitele. Cele din interior se strang usor inclusiv contrapiulita si trebuie stransa tare piulita mare din exterior care se si vede. Am cumparat un socket mare de tubulara de 32 pentru ca nu aveam si trebuie strans cu 103 Nm deci cu ranga mare.
  2. Eu inclin sa cred ca nu a fost presat biine contrarulmentul acum in we o sa mai strang o data si revin cu detalii.
  3. Contrapiulita are ceva distanta intre dintii unde pot sa indoi saiba si se blocheaza destul de repede la strans adica dupa un unghi mic de strangere creste foarte mult in forta care trebuie depusa sa o strangi. De aceea zic ca la dinstanta dintre 2 dinti unde pot indoi saiba ajung pe la jumate cand incepe sa devin imposibil de strans mai tare. Este posibil si sper sa fie asa cum zici tu nu am desfacut jugul complet pentru ca trebuie atarnata motocicleta de ceva. Rulmentul de pe jugul inferior este batut pana la capat sigur. Ma gandesc ca poate cealalta jumatate de rulment (partea pe care ruleaza rolele rulmentului) care este foratata in partea de jos a gaurii din frame poate nu a fost batuta pana la capat (la partea asta din montaj nu am asistat).
  4. Am strans destul de bine cu contra cand am strans-o cu saiba aia cu extremitatile in aer ca sazic asa. Mi-a fost frica sa pun toata forta ca sa nu stric jugul sau piulita. Data viitoare o sa ii dau mai tare.
  5. Da are contrapiulita si are saiba aceea cu extremitati de tabla. Dar este o problema aici saiba aceea are extremitatile care trebuie indoite sa prinda contrapiulita in locul gresit ca sa zic asa. Contrapiulita nu poate fi bine stransa trebuie lasata un pic mai lejera ca sa poata fi indoite extremitatile si sa intre in locase. Initial asa a fost lasata nefiidn stransa prea bine. Ultima data cand am strans-o mai tare am lasat saiba fara extremitatile indoite si am strans mai bine contrapiulita. Nu am indoit extremitatile pentru ca strangand mai tare piulita nu au mai intrat in locasele lor. Practic nu se pupa extremitatile cu locul unde ajunge contrapiulita cand e stransa bine. Ar fi trebuit sa zic asta de la inceput sorry
  6. Salut Am o honda hornet CB600F din 2007 modelul nou am avut un accident dupa care am schimbat jugul inferior si rulmentul de jug. Rulmentul este unul aftermarket cu cilintri cel original era cu bile iar jugul este nou original. Operatiile au fost facute la service. Problema mea e ca jugul se slabeste foarte repede dupa 30 de km arpox trebuie strans din nou din suruburi. Nu are joc mare dupa ce s-a slabti dar se simte la mana cand pun frana. Este deja a 3-a oara cand il strang si ultima data l-am strans ceva mai tare. Ingrijorarea mea e ca daca il las cu jocul ala in timp ceva o sa cedeze acolo de la vibratii si socuri. Daca cineva are un sfat sau o parere este binevenita. Merci
×
×
  • Creează nouă...