Sari la conținut

dealien

Super Membru
  • Număr conținut

    395
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mtyberyu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Drobeta Turnu Severin></><Timisoara
  • Carnet moto din
    2002
  • Numar Moto
    MH XX BAU
  • Club
    Moto Sapiens

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa 350 Suzuki Gs 400 Suzuki Gsxr 750 Srad Suzuki VZR 1800
  • Interests
    Everything that deals with bikes

dealien's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salutari la toata lumea...... as avea de vanzare suporturile de valize ca in poza asta....arata f bine....eu mi-am cumparat altele pt cutii fixe....daca stiti pe cineva care ar avea interes....detalii pe privat » Post actualizat in 09 Mar 2016 20:39 Suportii sunt de la firma Hepco & Becker...am instructiunile de montare si toate suruburile.
  2. salutare, a reglat cineva pana acum jocurile la supape? in carte scria ca trebuie o verificare la 24.000...eram curios de costuri si timp in vederea solutionarii acestei probleme.... thanks alot
  3. CATEVA POZE DIN LOCATIE GASITI AICI : /index.php?/topic/661045-intrunire-moto-sapiens-dr-tr-severin/page__st__10 SEE yA
  4. salut....esti?

  5. probabil sunt introdus gresit datele.....are peste 300 de kg sigurat in toti anii si toate editiile Poate or fi lasat doar rotile si cadrul see Ya
  6. pretul este cam tot ala cred....cel mai bine intrebi la reprezentanta poti scoate si 330-350 km cu un plin....consum de pe la 5.5-6 in sus...depinde de gaz si stil de mers eu am cam 1.87 si e f ok...la drum f lung ai avea nevoie de ceva mai lung pt picioare.....se pot pune niste prelungiri felinarul vede bine noaptea cu toate ca am pus xenon....se vede mult mai bine..... km intr-o zi au fost 700 si ceva pt mine dar se poate si mai bine probleme tehnice nu au fost la mine pana acum.... pt alte intrebari iti stau la dispizitie......
  7. Frumos motor! N-am ce zice....Frumoase si modelele .......da tine vopseua neagra mata pe accesoriile de crom si pe jante? Cum ai reusit sa le faci asa? Si cu tobele nu e problem cu militienii? See Ya
  8. SARBATORI FERICITE , MULTA SANATATE SI ASFALT USCAT VA UREZ!!!!! LA MULTI ANI!!!
  9. Salutare......eu unul as tine masina afara si motorul inauntru ....trecand peste asta nu prea are ce sa pateasca....trebuie sa-i scoti bateria sa o iei la caldura in casa si in momentul in care l-ai pus la iernat pana nu da caldura nu-l mai pornesti sau agiti deloc.....e mai bine pt motor.....trebuie sa verifici antigel sa fie ok pentru temperaturile scazute. Fa-i plinul ochi si lasa-l cu toata benzina in rezervor altfel poate rugini (nu chiar acum dar pe viitor). Ar fi de preferat sa nu stea pe gume toata iarna intr-o pozitie....poate gasesti ceva elevator(cric-platforma) cu care sa-l ridici de la pamant vreo 2-3 cm...erau la Louis destul de ieftine pe la vreo 80 euro....Daca il acoperi si il lasi in pace pana da caldura nu prea are ce sa pateasca dupa cate stiu eu.... Dar cred ca gasesti undeva un garaj unde sa-l dosesti si sa nu incurce pana la primavara see Ya
  10. Cred ca diferenta de greutate e data de faptul ca C-ul are ceva mai mult metal....e mai chopper....in rest dupa cate stiu eu totul este la fel (motorul)....autonomie la un mers normal ai mai mult de 200 de km....poti scoate peste 300 km daca o tii constant la un 100-130 km/h....Cel mai bun consum al meu a fost un 5.4% la un mers constant dar pe la 100 la ora........In curbe sta foarte bine pot spune M1800-ul.....dupa ce te obisnuiesti cu ea si cu greutatea vei poliza scaritele in fiecare viraj daca vrei......cuplul este foarte mare si trebuie sa ai grija.....rupe foarte repede aderenta si pe ploaie e si mai aiurea....trebuie avuta foarte mare grija cu gazul si cu frana de motor.... Nu stiu ce sa-ti spun despre C in schimb....din cate am citit am inteles ca nu e la fel de manevrabil precum M1800, dar nu am mers cu nici unul....Este ceva diferenta la roti si la pozitia de condus, coarne.... Depinde ce model iti place, dimensiunile tale nu vor fi o problema....Eu am 1.87 si 84-87 kg, pe aici pe undeva......e foarte greu la inceput dar dupa ce l-ai pus in miscare e foarte manevrabil....E mai greu pe loc in schimb.... Sper sa-ti fie de folos......Daca te mai pot ajuta scrie aici sau PM see Ya
  11. Am citit post-urile tale mai vechi si am inteles ca un "adevarat" "care esti" foloseste din alea aderente..... Ignoratule Incepe sa imi para din ce in ce mai rau de tine......de fapt......nu .....Nu imi pare..... o sa ignor toate post-urile tale din aceasta sectiune pe viitor Hai!!! Sa fii sanatos
  12. si cand te gandesti ca au trecut temperaturile inalte........ Draga "pretene".....de curand am schimbat gumele originale pt Metzler Me880......tin sa spun ca e diferenta de la cer la pamant intre el....si daca tu nu te-ai prins care e diferenta intre niste gume tari si altele mai moi imi pare rau pt tine........si la cat cuplu are chestia asta de motocicleta(un pic mai mult ca warrior cred) e bine sa ai gume cat mai aderenete....... 2 la mana e problema omului cate cauciucuri tine acasa si cate vrea sa vanda....nush ce te tot ataci aiurea.....da nu-i nimic ...ai mai facut un post P.S: iar te-au ignorat pe topicul cu warrior-isti?
  13. Poate ne vedem pe acolo! Eu unul merg de cativa ani la Garana....pot spune ca e chiar super!!! Peisaje foarte faine....drumul bun....muzica de calitate.... E foarte frumos dupa parerea mea !!! see Ya si asfalt uscat
×
×
  • Creează nouă...