Sari la conținut

Nomad_shop

Membru
  • Număr conținut

    209
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    98?
  • Numar Moto
    NOMAD

Vizitatori Recenți Profil

797 citiri profil

Nomad_shop's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nomad_shop

    Facerea de bine...

    Iar daca ai sablat urmeaza si vopsirea in camp electrostatic. Ceva locatii bune? Cei de la LORIMEX sunt geniali, ca pe vremuri, la mine a decurs ceva de genul: Ma duc la primul din curte, unu pitic - as dori sa sablez un cadru... - pai sa vedem ce ai. Deschid protbagajul, se uita omuletul... - O suta. - Un milion adica - Nu mosule - 10 lei si o bere. he he he. Piticul era cel care sabla. Si in ca o intrebare - croitorie care sa coase pe o jacheta de piele un patch cu o sigla brodata - ceva de 2 cm pe 5 cm?
  2. Nomad_shop

    Facerea de bine...

    Din pacate nu mai este.
  3. Si in plus bateria tine 1 ora maxim.
  4. Nomad_shop

    Facerea de bine...

    Noi avem aparat de sudat plastic si baghete din toate tipurile de plastic pentru umplerea zonelor lipite.
  5. Daca oferta inca este valaibila pot te rog sa trimit un mail la p9zoran@gmail.com Ma intereseaza urmatoarele informatii: o poza cu placuta de serie si ce acte ai de pe motocicleta, pe numele cui este inscrisa in circulatie, a fost radiata? multumesc, astept mail
  6. Da. Corect. Mai ales cand vanzatorii nu au tangente cu motociclismul, iar in cazul KTM, cu enduro si motocross.
  7. Imi pare rau daca te simti atacat, pe mine ma supara faptul ca la o poveste despre un incident la un dealer, nu se povesteste in detaliu ce s-a intmaplat, astfel sa avem o imagine cat mai clara. Ma supara ca un asemenea incident se intampla la dealeri KTM, fapt ce indirect ma afecteaza si pe mine, pentru ca lumea nu zice ce nasol e la dealeru XXX srl ci zice ce nasol e la dealerul KTM, punct. Incidentul tau e si mai trist pentru ca toti dealeri KTM trec printr-o scolarzare din partea fabricii. Iar oameni care habar nu au ce sa ceara si care habar nu au ce motor au zilnic ne trec pragul, si cu eforturi si multa amabilitate incercam sa ii ajutam. Iar in cazul tau , daca piesele nu se potrivesc, daca ai ambalajul original si bonul fiscal magazinul e obligat sa il schimba fara sa fii tu nevoit sa dai explicati de ce. Poti sa iei o casca si daca te razgandesti acasa, sau "te razgandeste" sotia poti sa duci inapoui casca si sa primesti banii inapoi. Este lege in toate tarile Europene. O zi buna
  8. Insa imi scapa logica afirmatiei tale Ionut, pentru ca ai spus: "Mie un angajat al unui dealer mi-a dat mai demult filtru de aer de 4 timpi" ... pai cat de mult daca motorul e un 300 exc de 2009... hmmm.... si de ce un alt dealer ... cand tu parca esti la MotoAdventure? .... ba ... eu nu inteleg nimic... "Eu i-am zis ca am 2t si el era 100% sigur ca sunt la fel. " pai are dreptate - la 4t si la 2t la acelas an de fabricatie filtrele sunt la fel. "Eu nici nu apucasem sa ma uit la filtrul de 2t ca se vede la ochi ca e mult mai mare." - daca nu ai apucat sa te uit cum de se vedea ....? "sunt tot felul de priceputi" - da, ai dreptate daca te referi la faptul nu site ca sunt diferente intre modelele KTM in functie de anul de fabricatie. chiar si diferente care la ochi nu se vad, dar care iti dau peste socoteala cu o piesa care nu se potriveste. Amu sper ca nu te superi - ionut73? Dar sunt suparat pe clienti care habar nu au din ce an le este motorul. Si normal primesc piese care nu sunt bune. Ca si domnul cu husa de sit. a primit o husa de sit pentru modelele pana in 2001. Oare asta a cerut? oare a vrut cea mai ieftina husa? Oare a cerut husa pentru motorul din 2007?(si atunci intradevar a primit husa gresita) Nu vreau doar sa accentuez faptul ca doar fragemnte de povesti nu spun tot adevarul. Cel mai simplu pentru incidentul cu hasa era sa arate clientul cu degetul pe un catalog de PowerParts care husa o vrea exact. Sunt cu buzunar in fata, cu diferite scrisuri cuaciucate pe margine, fara scris. O zi buna
  9. coduri la filtrele de aer : 2008/09 - 530 exc- 77306015000 2008/09 - 300 exc -77306015000 2001 pana in 2007- 525 exc - 59006015000 2001 pana in 2007- 300 exc - 59006015000 2000 si mai vechi - 520 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000 2000 si mai vechi - 300 exc - 50306015000 dar daca se schimba suportul de filtru (cod -54806016000 - 7 euro) se poate pune filtrul 59006015000 daca codul de filtru are un A la sfarsit inseamna ca vine gata uns din fabrica.
  10. sau te referi la filtrele pe sita metalica de obicei folosite la motoarele de cursa de sosea? acolo sunt diferente intre filtre pentru 2t si 4t
  11. filtru de aer de 2 timpi si 4 timpi e un mit nou, si fereasca dumnezeau ce poate genera, avand in vedere ca in posturile anteriaore se recomanda spray de curatat lantul si urmatorul intlege sprey de uns lantul... ma rog. Diferenta intre dimensiunile filtrelor este in functie de anul de fabricatie al motocicletei. Sigur te prinzi si tu din ce an au trecut la alt tip de filtre. Z
  12. Este nevoie de licenta de la FRM pentru a participa? Multumesc
  13. 1- ambreajul - verifica daca palcutele de sinter au grosimea ceruta si daca inelele de metal nu sunt deformate de la uzura (le pui pe rand pe o foaie de sticla, daca nu stau lipite de ea le schimbi) in rest zgomotul e normal - parca se rupe in bucati. Am gasit un remediu totusi - dopuri de urechi - 5 lei setul de 4 dopuri in cutie. 2- ventilatorul personal consider ca e obligatoriu- mai ales in padure daca mergi mai incet. ventilatorul are codul de ktm - 59035041044 si costa 99 de euro, vine la kit cu termostat si toate firele necesare sa il montezi. Daca fieebi apa prea mult poti sa strici (depinde de noroc) garniturie de la pompa de apa, prin evaporarea apei din antigel depuneri pe conducte, garnituri de prin motor - deci poate fi mai scump de 100 de euro. Plus nervii sa ramai in varf de munte.
  14. la cele dou motociclete - 250 sau 450 - cadrul , suspensia fata, monosocul spate sunt identice - deci si inaltimea este aceasi. pentru ture lungi prin dune as opta pentru un 530 - e la fel de greu ca 450 dar ale mai mult cuplu si se comporta mai ok la vitezele m ari pe care poti sa le scoti pe portiuni intinse de desert. daca folosesti motorul dual sport sau ca pe un rally ride atunci iti recomand si un 690 enduro r. asta e mai scund decat 250 sau 530 ul cu 8 cm pe situle ktm.com model comperison nu merge ok asa ca iti pun un link de pe siteul austriac (modelele alese sunt disponibile si la voi) http://www.ktm.at/Modellvergleich.96.1.html
  15. La 16 ani ai primit prima motocicleta si deja esti parte din "our world"? hmmm....
×
×
  • Creează nouă...