Sari la conținut

il-ducatista

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://il-ducatista.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    tinerete
  • Motocicleta
    Ducati 900 SSie
  • Numar Moto
    B XXX DUC
  • Club
    Desmo Riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    nu sunt multe

il-ducatista's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La SS-uri e problema clasica intre 3500 si 5000 de ture sa pufaie pe la admisie, trebuie reglat senzorul TPS,
  2. Cere-i adminului aprobare sa poti vedea acest grup pe Facebook. Sunt tot timpul chestii interesante de vanzare, pentru tot ce inseamna Ducati, si din cand in cand mai apar si tobite https://www.facebook.com/groups/mercatinodeiducatisti/
  3. Eu cred ca evacuarile de Duc StreetFighter sunt mai scumpe decat cele de Monster...si ar avea sanse mai mari sa gasesca de Monster decat de SF...
  4. Lucruri accesibile? A fost vreodata vorba de bani cand mi-ai zis preturile? Am incercat vreodata sa trag de pret de la tine, m-am rugat vreodata sa-mi faci vreo reducere??? Ti-am platit totul la timp, plus avans pentru piese cand mi-ai zis ca nu aveti bani sa achizitionati piesele. Despre ce vorbim?? Sincer as prefera sa platesc 500 si sa le faceti bine, decat sa platesc 250 sa nu le faceti bine, sa mai taiati si din supapa, sa le mai dati jos odata deorece nu au fost facute bine prima oara, si ulterior sa le motati fara o-ringuri si sa scape ulei. V-am trimis link-uri cu furnizori de pastile, cand ziceati ca nu gasiti pastile, si mi-ati spus ca kit-urile costa mult si ca nu se justifica sa cumparati tot kitul si sa dati atatia bani pentru 4 pastile cat o sa folositi din el. Si ca sa inchei: Tot ce ati stricat voi, a trebuit sa repar, dar de data asta a fost reparat cum trebuie. Motorul a fost desfacut complet, au fost schimbati rulmenti, au fost schimbati cuzinetii, au fost schimbate toate garniturile, inclusiv o-ring-uri. Au fost refacute chiuloasele si schimbate pastilele si sigurantele (care erau in 4 bucati in loc de 2) deaorece valvele nu au fost ajustate cum trebuie (asta dupa 3000 de km). A fost vopsita in totalitate. Surprinzator dupa toate aceste operatiuni tot nu m-am apropiat de toti banii pe care i-am lasat la voi. Greseala mea ca nu m-am informat mai bine, despre jucatorii din piata. Iar chestia cu lantul, pe care am mai discutat-o; tu mi-ai vandut un lant pe care "l-am instalat pe multe mobre si se comporta si tine la fel de bine ca unul cu o-ring daca il intretii" Stii foarte bine ca nu s-a pus problema banilor cand a fost vorba de facut reparatii. A inceput sa devina problema cand am vazut ca dupa 3 vizite nu reuseati sa vedeti de unde scapa ulei. Am sa inchei totusi ca nu are rost sa mai intru in aceasta polemica si pe thread-ul asta. Iar pe viitor as prefera sa nu mai aduceti vorba despre mine ca nu isi are rostul. A fost o colaborare scurta, care s-a fructificat doar pentru voi, si atat. Hai sa o lasam asa cum a iesit: eu, cu niste bani dati pe o munca indoielnica si voi cu mai multi bani in buzunar.
×
×
  • Creează nouă...