-
Număr conținut
96 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2014
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha TDM900A, KTM 400 EXC, Kawasaki Er-6n
CristianLuca's Achievements
Newbie (1/14)
-
Intermediara pentru toba
topic a răspuns lui CristianLuca în hypnotech24ul Service si intretinere curenta
Incearca la Silviu Novac in Sebastian. S-ar putea sa ti se para scump dar lucreaza foarte bine si mie mi-a facut 2 intermediare pentru toba duala in doar 4 ore ! 0753 811 349 -
Bai frate, eu nu il recomand ma pe acest Razvan. Tot timpul amabil cu clientii, iti raspunde la intrebari tehnice fara interese financiare, mereu politicos la telefon, preturi vai de mama lor, va zic sincer, de-a dreptul enervant.... ba eu nu il recomand ma ca dupa aia nu mai are timp de motocicleta mea.
-
Vin cu un update la progresul meu. Am facut 2 iesiri la coclau si o iesire la SarataMonteoru, cursa hobby si am facut 5 km din cursa dar 12 km in total (dus intors + o mica ratacire prin padure) Pana la urma am ajuns tot la vorbele lui mircea si andrei si am realizat ca 4T 400 chiar nu este ce trebuie daca vrei sa inveti enduro. Vinerea asta am avut sansa sa fac un curs de o zi impreuna cu Alec Dumitrescu pe un Berg 125 2T si mi s-a parut diferenta de la cer la pamant dintre motoreta asta si 4T de 400. E mult mai agila si mai potrivita pentru enduro. Mi-a placut si mi s-a parut peste abilitatile mele chiar daca e 125. Alec e de parere ca nu e buna pentru incepatori pe termen lung pentru ca in multe situatii , mai ales la dealuri mari ca sa poti urca trebuie sa ii dai ture mari, si in ture mari e salbatica 125, si greu de controlat, si e de parere ca 250 nu te forteaza sa ajungi in ture mari si lucrezi mai de jos cu el. In fine, pentru mine experienta a fost intensa dar din nefericire sau fericire, am ajuns la concluzia ca sportul enduro e un pic cam mult pentru ce imi doresc. E foarte riscant, si am fost in multe situatii destul de aproape sa ma accidentez. Am ajuns acasa cu lovituri pe tot corpul chiar si prin protectiile mele de calitate, invinetiri, si m-am si trantit de un copac lovindu-ma la coloana destul de tare, dar nu serios. Mi se pare foarte intens ca efort fizic, pentru care trebuie chiar sa te pregatesti inainte sa faci asta, stretching, alergari, bicicleta, chiar si sala. Abia ma intind sa ma sui pe motor, si ma dor toate alea de zici sa sunt mos. Nu mai zic ca stau prost cu mobilitatea si fac carcei non-stop. Si in afara de asta mai e efortul financiar foarte mare in raport cu motociclismul de strada. Am mai observat ca enduro cere foarte mult timp petrecut, si dedicare + constanta in antrenamente sa poti invata ceva sustinut. Si mai e un lucru pe care l-am observat, nu sunt chiar atat de incantat sa fac enduro mai mult de 1-2 ore maxim per tura. Nu ca ma plictisesc, dar imi ajunge. Tragand asa linie de abia acum incep sa imi dau seama ce am nevoie. Stiu sigur ca vreau si ceva pamant si ceva touring si ceva relaxare. Intentia mea la acest moment este sa imi vand ktmu (care deja e la vanzare de o luna) si tot echipamentul. Imi vand si motorul meu de touring si ma voi duce spre ceva adventure touring si voi face drumuri forestiere prin toata tara. Asta a fost si ideea mea de inceput dar m-am gandit ca o sa imi placa enduro si o sa ma tin de el. Doar ca enduro mi se pare mult peste disponibilitatea mea, ca timp, financiar, si e un pic peste nivelul meu de autoconservare si daca nu ai pasiunea aia nebuna pentru enduro care sa te faca sa treci peste toate obstacolele, timp, bani, accidentari, chiar nu merita, cel putin in cazul meu. In orice caz, asta e povestea mea, si sper ca acest topic sa mai ajute pe altcineva.
-
Foarte posibil In orice caz o sa postez aici impresiile mele cand voi merge la prima iesire.
-
Inteleg ce spui doar ca mi se pare ca exagerezi. Cum sa nu progresez? stiu destui care au avut 4T 1-2 ani si au fost ok. Nu toata lumea vrea sa ajunga repede in top. Depinde si ce iti mai place. Eu fac asta ca hobby. Da, mi se pare corect ce spui tu doar ca ai omis un factor foarte important: factorul uman. Am spus de multe ori in acest topic ca nu am timp de bibileala. Si 2T cere mult mai mult timp de la tine cand vine vorba de reglaje si pe langa asta mai era o treaba: nu am platforma, nu am masina. Un 2T nu prea e inmatriculabil, decat poate cu mult efort, si costuri. Asta mi-a venit direct echipat cu semnalizari, si ce mai trebuie pentru strada ca si kit demontabil. Si am nevoie de kitul de strada sa il pot duce la service. Si ca idee, am fost la coclau acum 2 zile si m-am miscat bine pe acolo. Pamantul era destul de ud, si nu mi s-a parut un motor peste puterile mele de manevrare. L-am si scapat, si nu mi s-a parut greu, i-am dat si gaz destul. Mi se pare fun si nu simt ca e o motocicleta pe care o voi depasi prea curand. Iar daca o voi depasi o vand rapid, nu stiu de ce vorbim aici ca si cum sunt "blocat" cu motorul asta. E un super motor pe care am ce invata. Daca in 1-2 iesiri o sa vreau musai 2T, motorul asta se vinde repede si imi iau 2T. Simplu. Doar ca mai sunt si mentiunile precizate mai sus. Plus ca "progresul" e o notiune foarte subiectiva. Fiecare om invata in felul sau, in stilul sau. Desi majoritatea enduristilor au facut trecerea la 2T sunt destui care au ramas la 4T pentru ca le place. In fine, inteleg ce spuneti voi doi dar nu exista o reteta care se aplica tuturor, chiar daca asa ar parea prin generalizare.
-
E periculos pentru in incepator sa foloseasca motorul in ture mari, fie pe strada fie pe pamant. Din acest motiv pentru un incepator un 400 4T e mai indicat decat un 250 2T, si un 300 2T e mai indicat decat un 150-200 2T. In ture mari ai cuplu mare la roata si o poti scapa de sub control usor, plus ca mai trebuie sa stii sa schimbi vitele corespunzator sa poti conduce eficient in ture mari. » Post actualizat in 18 Feb 2017 08:50 Corectie:) "Din acest motiv pentru un incepator un 400 4T e mai indicat decat un 250 4T" Si as mai avea de adaugat ca un motor mai mic te obliga sa fii in viteza potrivita mult mai des decat un motor mai mare, ceea ce pentru un incepator e mult mai stresant, si asa trebuie sa se concentreze la drum.
-
Dap, Din Timisoara. Nu am roti de SM, dar am cauciucuri cross in stare buna deja montate pe ea. Stiu despre ce vorbesti dar nu o sa voi folosi in felul ala. O sa o duc la destinatie cu platforma. O sa fie motor de enduro. Cat despre varianta supermoto, mai degraba mi-as mai lua un DRZ400SM decat sa bag bani in roti de SM (500E) si sa pierd atat de mult timp interschimbandu-le. Imi mai si amestec orele de functionare si nu e bine sa le amesteci cand vine vorba sa iei motorul ala prin padure si sa depinzi de el. Stiu ca idealul este 2T, dar sunt pasi de urmat. 2T e neprietenos pentru un incepator in enduro, chiar daca ai experienta de strada. 4T is are rostul lui, si eu am vrut 4T pentru inceput, si bine am facut.
-
Dupa luni de zile de studiu si analiza in final am ales sa ma apuc de enduro si ca urmare am cumparat un KTM 400 EXC 2006 (inmatriculat si cu kitul de strada demontabil) dar pe care il voi folosi doar pentru enduro. Pentru ca nu am masina si platforma, ma vor ajuta baietii de la enduro cu deplasarea, iar deplasarile la mecanic le pot face si singur avand in vedere ca motorul poate circula legal si pe strada. Motorul il tin intr-un garaj la un prieten si acolo ma voi ocupa si de mentenanta. A fost un proces de multe ori stresant pentru mi-a luat foarte mult timp sa imi dau seama de relatia foarte complicata intre "ceea ce cred ca vreau", "ceea ce vreau de fapt" si "ceea ce am nevoie", si sa ajung la o decizie cu care sa fiu impacat. Am ales un enduro pur pentru ca dual-sportingul este destul de limitat si nu eram prea incantat de optiunile de motorizare dual-sport, in principal drz-ul prea greoi si wr250r prea scump si underpowered. Acum urmeaza echipamentul complet in care voi investi destul In orice caz, sunt foarte multumit de alegere. Abia astept sa inceapa noul sezon!
-
Transport moto Romania-Belgia
topic a răspuns lui CristianLuca în Cristi Nazarovul Import motociclete si accesorii
Foarte multumit de serviciile oferite. Am cumparat prin intermediul dumnealui un KTM400 din Timisoara. M-am intalnit cu Cristi Nazarov in Bucuresti, i-am dat banii pentru motor. Si cand s-a intors din cursa mi-a ridicat motorul din Timisoara, a dat banii omului, si mi-a adus motorul in Bucuresti la locatie. Totul a decurs bine si costul serviciului a fost foarte rezonabil. Recomand ! -
Transport moto si marfa in RO,IT,UE, cu asigurare de marfa CMR
topic a răspuns lui CristianLuca în Cristi Nazarovul Inchirieri si transport
Foarte multumit de serviciile oferite. Am cumparat prin intermediul dumnealui un KTM400 din Timisoara. M-am intalnit cu Cristi Nazarov in Bucuresti, i-am dat banii pentru motor. Si cand s-a intors din cursa mi-a ridicat motorul din Timisoara, a dat banii omului, si mi-a adus motorul in Bucuresti la locatie. Totul a decurs bine si costul serviciului a fost foarte rezonabil. Recomand ! -
Nu exclud in totalitate idea doar ca : 1. Nu am unde sa o tin decat in fata blocului. 2. Nu am cum sa o transport, nu am categoria B ceea ce ma face foarte dependent de alti oameni cand vine vorba de iesiri. 3. Si sa zicem ca o inmatriculez; ma deranjeaza mentenanta laborioasa a unei motorete dedicate. Sunt incepator , nu fac hard enduro, nu caut performanta maxima. Da, buna observatie. Cand am fost la un traseu cu prietenii pe Baiului, pe drum am vazut niste motociclisti. Cand am fost in Bucegi nu am vazut pe nimeni. Chiar vreau sa ma interesez pe unde se poate face enduro, cat mai aproape de Bucuresti. Tu unde faci enduro ? Merge tot cu GS-ul dar e alta senzatie cand iei viraje pe un motor mic, alta experienta.
-
Mersi de sfat Costinel ! Ai perfecta dreptate in ceea ce spui. Planuiesc sa imi iau si un r1200GS pentru forestire la final de an viitor asa ca nu vreau ktm690. Vreau o motoreta mica care sa fie relativ versatila cum am mai spus. Si sa ma pot tine si eu dupa baietii cu KTM daca voi merge. Intradevar un DRZE in conditie buna e ideal doar ca se gasesc mai rar in mintile lor. Chiar si anuntul ala cu CCM , omul la cei 17,000km i-a facut mententa de enduro si a forjato mult ... La asta m-am gandit si eu cu cei 2 ani de cand o are la vanzare. Ca daca o cumpar sa ma pregatesc sa raman cu ea sau sa fiu dispus sa las foarte mult la pret cand o revand. WR250R pare cea mai buna alegere pentru ce vreau eu, si am si loc sa o imbunatatesc (big bore, kit exhaust + programmer), dar na inca 1500-2000E in plus. Doar ca nu prea e piata la ele , in Italia sunt doar 2 sub 3000E. Iar cea la 2500E arata cam dubios si pare forjata : http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/wr-250-r/wr-250-r/6522607 Mai am insa o teama legata de puterea ei. Eu sunt obisnuit cu 900cc acum. Cand am facut scoala m-am dat cu 125, 225, si cu 600 dominator, si mi-a placut cel mai mult cu dominatorul, chiar daca nu era atat de agila. Ma rog, ce am facut noi la scoala au fost vreo 6 ore pe un teren relativ mic, un mic curs de cross, si a fost si pe ploaie cu namol si tot mi-a placut mai tare dominatorul. Dar experienta mea de enduro este fix de 6 ore asa ca mai mult ca sigur wr250r, la cele 80kg ale mele o sa fie destul pentru cel putin 1-2 ani, si daca mai pun kit de big bore probabil nu o sa simt nevoia de altceva. Clar nu o sa pot sa ma duc spre un motor enduro dedicat in viitorul apropiat asa ca un dual sport super versatil este ceea ce imi doresc. SIngurul aspect care ma face sa ma uit si la DRZ cam in egala masura cu WR este pretul mai mic, si faptul ca e un motor mai mare si ca pot la o adica sa il iau sa merg singur pe trasele din bucegi spre exemplu. Si am de parcurs 150 km Bucuresti - Bucegi. Cu wr250r o sa fie un pic mai greu. Bagaje nu o sa car cu ea decat probabil un maxim 5 kg daca merg incolo spre drumuri montane, dar niciodata cu pasager. Fiind dual sport ma tenteaza mult idea sa am si roti de SM si sa ma dau prin oras cu el , sa fie motorul de oras in mare parte si poate la iesiri scurte de 1-2 zile pe Cheia, Bran etc... Partea dificila este ca eu de vreo 2 luni studiez si forumuri si youtube, si e multa informatie buna, doar ca eu nu prea stiu cu ce se mananca, si imi vine cam greu sa fac o alegere acum. Ca as putea sa cumpar azi una doar ca imi vine greu sa ma decid. Asa ca mai ma gandesc, oricum sezonul este terminat asa ca am timp, si poate mai apar oferte. O saptamana sunt : "gata, DRZ, hai sa vad ce am de ales", dar dau peste informatii care ma fac sa ma intorc iar la WR , si o tin o saptamana cu WR Ce probleme am si eu ) Cam asta ar fi.
-
Oare de ce o fi asa? Vezi vreo problema la el? Pentru ca e echipat cu 3 chestii foarte bune: motorul E (care e mai bun ca S), carburatorul si suspensiile si furca. » Post actualizat in 17 Nov 2016 20:03 Stai asa ca e un model in sine, facut de o firma din Anglia: http://ccm404ds.adrianmolloy.com/ http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ccm/ccm_404_ds_enduro%2008.htm deci e "legit" cum s-ar zice. » Post actualizat in 17 Nov 2016 20:04 Cica ar fi o versiune mai buna a lui DRZE, dar trebuie sa il ingrijesti un pic mai bine ca nu e construit la fel de bine.
-
Ce parere aveti despre acest motor: https://www.olx.ro/oferta/2350moto-enduro-ccm-404ds-motor-drz-400-suspensii-ktm-schimb-ID1Sw3t.html#ff98b5ab94 Vad ca are carburatie scumpa , ceea ce oricum trebuia schimbat la DRZ S (la modelul E stiu ca are carburator decent) Mai are suspensie si furca WP, ceea ce e un mare plus Motorul DRZE pus pe CCM, nu inteleg de ce a facut asta Motorul are 17000km si i-a schimbat segmentii? Motor de DRZ pus pe alt cadru decat Suzuki si ma gandesc sa nu fie probleme in zona aia Pe hartie asa pare un setup foarte bun pentru dual-sport dar nu sunt sigur de combinatiile pe care le-a facut.
-
Dual-sport categoric. Pana acum am de ales intre WR250R, DRZ400S(E), CRF250L si cred ca e si un Kawasaki la aceasta categorie. Imi place mult Husqvarna, dar toata lumea imi zice sa aleg japoneza si tind sa ascult sfatul.