Sari la conținut

netrider

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda CBR f4i

netrider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Imi pare rau nu ca nu am reusit sa fac nimik , din cauza vremii , nu m-am apucat sa umblu la nimic. » Post actualizat in 24 Oct 2014 10:27 Nu am garaj
  2. Pana acum am spalat-o numai la spalatorie si nu am avut probleme , aseara am spalato cu furtunul si spuma cu buretele, complet . Culmea ca dupa ce am sters-o cu o carpa uscata am pornito si am lasat-o sa se incalzeasca pana la 70 de grade.
  3. Chip-ul e la locul lui , si nu am decat o singura cheie asa am cumparat-o.
  4. Sigurantele sunt ok verificare cu multimetru , maine dupa ce ma apuc sa o dezmembrez o sa va zic ce am reusit sa fac. Va multumesc ! » Post actualizat in 22 Oct 2014 16:47 Oare din cauza lui TOS senzor nu imi recunoaste hiss-ul cheia ?
  5. Am facut o punte cu un cablu , si FI-ul ramane constant aprins , dar nu am lasat contactul decat vre-o 20 de secunde , o sa repet maine si o sa las mai mult sper sa apara un cod :| Stiu sa identific codurile , am mai avut probleme in trecut , am legat rau un releu de la un fireblade si nu legasem firul de control , fapt ce a determinat o supraincarcare de curent a instalatiei si mi-a prajit protectia la ECU, am fost nevoit sa desfac carcasa si sa inlocuiesc protectia cu un tranzistor + o rezistenta de la comanda de injectie, pana acum am rulat 10.000 km fara probleme , am verificat ECU si totul e in regula , nu imi dau seama ce mi s-a mai prajit acum » Post actualizat in 22 Oct 2014 15:51 Nu intelesesem ce senzor e TOS , am cautat pe net si e senzorul de inclinare , care se afla intre faruri corect ? Pt. ca nici nu stiu unde se afla O sa il caut si pe acesta maine sa il verific.
  6. Odata ce nu imi mai recunoaste cheia , nici pompa nu bazaie , am uitat sa specific ca aseara am spalat motocicleta cu jet de apa si spuma , apoi dupa uscare , am dat o cheie , totul normal , am lasat motorul sa se incalzeasca pana la 70 de grade si l-am lasat asa pana dimineata, azi dimineata i-am dat cheie , a balbait un pic la relantiu , apoi cand am bagat 1-a sa plec, a murit , dupa care nu a mai vrut deloc sa porneasca , simptomele fiid cele din filmuletz. » Post actualizat in 22 Oct 2014 15:27 Am verificat sigurantele , toate in regula , cu exceptia ca am gasit apa in mufa ce vine imbinata la siguranta principala de 30A.
  7. Invarte si nu porneste , LED-ul de la HISS nu se mai aprinde , iar FI-ul ramane mereu aprins. Video aici V-as multumi enorm pt. sfaturi / pareri.
  8. Salut , mai exista pe undeva tutorialul sa il iau si eu ? Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...