Sari la conținut

Psycho87

Membru
  • Număr conținut

    173
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda Hornet CB600 PC34
  • Numar moto
    de Cluj
  • Club
    No club...just ride

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Cross Generic Trigger X 2007, Honda Hornet 2000

Vizitatori Recenți Profil

615 citiri profil

Psycho87's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Puneti linistiti led-uri. Nu va opreste nimeni pt asta. Eu merg constant cu faza lunga, inclusiv noaptea.i. Precizez ca inca nu i-am pus led, dar urmeaza. am doar un H4 alb foarte luminos. Ideea e sa fii cat mai vizibil. va recomand totusi cand faceti ITP sa revenit la becul stock. Spor
  2. Nu se potrivesc, am incercat eu. Au diametrul cercului unde vin prindereile pe janta putin mai mic, cativa mm si nu se aliniziaza gaurile pentru suruburi. Din pacate le-am trims inapoi, omul de unde le luasem nu mai stia de pe ce model sunt.
  3. Salutari, Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km. Mentionez ca odometru mic functioneaza corespunzator, la fel si indicatorul de viteza cat si kilometrii mici din odometrul mare. Am mai patit tot cu acest bord o situatie semanatoare cand avea 50 mii km. Atunci am desfacut bordul si efectiv am dat kilometrii inainte, am invartit fortat de cifre. Am incercat si acum aceasta metoda, dar nu a functionat. E in continuare blocat. A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o solutie ? Ms
  4. Ms. Cu tot cu transport ajung tot la pretul cu care l-am gasit local in Cluj-Napoca
  5. un link sau ne poti spune de unde ai luat ?
  6. undeva in zona marcata cu rosu
  7. Schimba-l si gata. Daca se defecteaza de tot nu mai sta motorul pornit cat timp esti cu crickul in pozitia de jos. E deranjant daca vrei sa il lasi sa se incalzeasca fara a fi pe moto sau in diverese situatii in care lasi moto pornit.
  8. De regula in situatia descrisa de tine e dus sau pe duca senzorul de neutru. Costa vreo suta de lei. Teoretic iti poate aduce orice magazin moto sau service. spor
  9. Este si part 2 la filmarea de mai sus
  10. Am patit si eu recent ceva asemanator. Am acumulator destul de vechi pe moto si tind sa cred ca de acolo ar fi posibila problema. Verifica cum stai cu incarcarea
  11. Ms frumos. Le-am descarcat si pus deoparte
  12. Nici asa nu e bine, a venit omul cu argumente si in acest sens. Uleiul, mai exact celelalte elemente chimice din el ar avea un fel de termen de valabilitate de maxim 1 an odata ce e scos din flacon si expus la uzura. Nu ma intelege gresit , nu vreau sa conving pe nimeni sa faca cum fac eu, doar dau mai departe info ce le am. Fac minim 7k pe sezon asa ca nu vad o problema daca il schimb in fiecare an.
  13. Daca tot vorbiti de schimbat de ulei si Motul ma bag si eu in discutie. Am fost recent la un workshop de prezentare sustinut de un reprezentant Motul Romania. Am aflat unele aspecte noi si inteles unele ce le stiam deja. Cel mai mult mi-a ramas in minte recomandarea argumenatata si foarte valida a omului ca schimbul de ulei sa se faca la finalul sezonului, in momentul cand pui motorul la iernat. Nu o sa intru eu in detalii de ce e mai ok asa pentru motocicleta va las pe fiecare sa folositi google pentru asta. Sporuri
  14. Da ai dreptate cam asa suna si al meu. Am verificat in mare furtunele de pe vacum cand am schimbat bujiile si oricum am in plan sa le schimb. E foarte probabil si la mine sa fie rupt sau fisurat cel cu diametrul mai mic dar nu e vizibil ca in video tau. Sper sa fie asta rezolvare. Revin cu raspuns dupa ce le inlocuiesc, cel mai probabil in weekend. Ms
  15. Socul nu e tras pentru ca filmarea e facuta la maxim 10 minute dupa ce am parcat in fata blocului. Motorul nu era rece si nu era cazul sa trag socul
×
×
  • Creează nouă...