Jump to content

radio_on

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About radio_on

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    '88 BMW R100RT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    '06 BMW F650 GS Dakar, '12 BMW R1200 GS Adventure
  1. @petre81 în sezonul rece o sa o mai bag o tură în service, și rezolv si filtru. Mie imi place mult cum arată si cu sistemul de filtru original, nu vad nici o problemă de aspect. Unele shopuri asa le și fac ( de ex waltzwerk : ) <- is curios unde or reusit ăștia sa ascundă bateria!?
  2. Într-un final, weekendul acesta am scos-o din service! Au fost mai multe probleme, dar au fost rezolvate. Prima problema, instalația electrică: spaghete bolognese. Cabluri izolate cu banda izolatoare sau capete libere ( circuit expus ). Circuitul de încărcare avea două probleme: undeva era deschis și mai mult ii lipsea rezistența martorului de încărcare despre care s-a tot vorbit aici. Soluție: or scos tot mățăraiu afară, si or refăcut toata instalația, izolată cum trebuie cu cămașă de cauciuc, ș.a.m.d. Am evaluat inainte daca nu era mai bine sa comandam circuitul original, însă din c
  3. @john17 asa este, e un tutorial foarte bine scris despre cum sa inlocuiest martorul de incarcare cu o rezistenta: http://bmwmotorcycletech.info/genlampresistor.htm insa am zis ca nu mai mesteresc pe la partea electrica ca oricum urmeaza sa fac modificari mai mari. Intre timp am mai iesit o data cu motorul la o scurta plimbare, fara sa pornesc far-ul, si bateria nu s-a descrcat mai deloc, oricum in rest bateria e data jos si o pun din cand in cand pe redresor din-ala de iarna ptr mentenanta. @petre81 ai dreptate. Am luat-o ptr plimbari de weekend, si mi-a placut aspectul de scrambler, si fe
  4. Mersi, până într-un final o sa le dau de capăt la problemele astea... Sincer de fiecare dată când dau peste o dodoașcă dinasta la motor, imi reamintesc si eu replica "ți l-a făcut un tâmplar" În principiu cam astea doua sunt problemele cele mai mari la customizarile de cosmetică, din cate am citit: partea de electrică ( cum suplinesti gen-lightul si restul de martori ) si carburatoarele ( sistemul de prindere, respectiv filtrele de aer + recalibrare ( pe care fostul proprietar a făcut-o, dar o voi reverifica, just in case )
  5. Am fost la mai multe serviceuri, și cea mai apropiată data la care m-am putut programa e 14 iulie. Deci încă 2 saptamani... Si cum nu stii cum arata dracu pana nu dai de el, între timp am mai tot citit si alte treburi pe forumul de airheads din state vis a vis de modificari... si am realizat ca datorita noilor filtre de aer, carburatoarele sunt prinse pe motor cu furtunul de cauciuc + coliere și atât. Din cauza vibratie nu numai ca se poate face "spuma" benzina, dar poate sa se desprindă carburatorul cu totul ( Ptr ca el e prevazut sa fie fixat în filtrul de aer din spatele motorului, pri
  6. Salut all, In momentul de fata cred ca una din probleme e martorul Generator care nu a fost suplinit de o rezistență corespunzătoare. Mi-am comandat un bord de r100 cu toti martorii în loc de pârțul ala custom, ptr ca oricum ma interesa si senzorul de presiune la ulei. Sâmbătă culeg bordul,si săptămâna viitoare ma duc in service sa il înlocuiesc + rezolv problema cu încărcarea.
  7. Hmmm, am deconectat borna D- și Y, și am o tensiune de 0.12V între DF și masa.
  8. Am verificat acum cu un cosor la masa si unul pe firul negu, și nu există voltaj ( contactul pus )
  9. @superbec, mersi de info. E prima dată când depanez o problema electrică la motor, asa ca răbdare . Nu am inteles exact de ce e asa de esențial martorul GEN light. L-am întrebat pe cel care a facut motorul cum a facut cu GEN lightul, și dacă m.unitu suplineste rezistenta becului respectiv. @Petre81 am verificat cu contactul pus daca este curent și nimic. Totodată rezistența e infinită, deci circuitul pare deschis. Sper ca am inteles bine sfatul tau:
  10. Am citit rezistența între inelele de la rotorul alternatorului pe care stau periile, si e 4.2 ohmi. Deci bobina nu are întreruperi. Oare ce altceva as putea sa verific cu un multimetru, sa depanez încărcarea 0?
  11. Ieri am dus bateria incarcata ( aprox. 12.7V, e baterie cu gel de 19Ah) am pus-o pe motor si am incercat sa il pornesc. Dupa ce a invartit cateva secunde in gol (vreo 20)...nu a luat-o. Se auzea de data aceasta ca si cum motorul invarte dar fara explozie. Nu parea sa depuna efort foarte mare, insa pur si simplu nu era explozie (socurile ambele trase, circuitul de combustibil era pornit, acceleratia apasata). Dupa cateva tentative nereusite, tensiunea a scazut pe la 12.3 si nu am reusit sa il pornesc nici cum din starter. (in timp ce invartea tensiunea a scazut pe la vreo 11V). L-am impin
  12. Ma tem ca nu mai exista martorul de incarcare. Motorul a fost customizat destul de tare (are in spate un M Unit programabil, poate n-ar fi o idee rea pe viitor sa afisez anumiti martori)
  13. @petre81. Mersi de sfat, o sa ii dau curent sa vad ce face. @mos bear un scurt sau ceva consumator scapat de sub control ar justifica consumul, dar totuși nu pare să fie asta, ptr ca descărcarea s-a întâmplat în mers, după 2 saptamani+ de pauză, teoretic ar fi trebuit să se descarce în acest timp.
  14. Salut, Am un R100RT din '88, și totul a funcționat ok, până după o drumeție de cca. 150km după care într-o benzinărie electromotrul părea să nu mai poată întoarce. Am pornit-o împinsă, am mai mers cu ea fara pauza cca. 30min, după care am oprit motorul sa vad daca il mai pot porni. Nimic, apăsam pe butonul de start, nimic, nici un click, nimic. Am bagat-o în garaj, a doua zi am mers sa ii măsor voltajul la baterie: 10.97V oprită. Am pus consumul pe seama tentativelor din ziua precedentă.nu am reusit sa o pornesc, scoțând următorul sunet: Bateria are o vechime de cateva luni...
×
×
  • Create New...