Sari la conținut

Mustang1989

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Rich Motors nos
  • Numar Moto
    143

Mustang1989's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va salut din nou! Am observat mici contradictii in postarile colegilor, poate sustinute de pasiunea si experienta pe motoare, scuterul fiind varianta mai "jucarie" daca o pot numi asa. Dupa cum prezentam si in prima postare, scuterul a fost o dorinta din copilarie pe care am reusit sa mi-o indeplinesc prin forte proprii acum, totodata am cantarit si aceasta decizie si inafara de placerea proprie am luat in calcul si avantajele economice datorate consumului mult mai redus de combustibil fata de la masina, umblu destul de mult prin oras cu treaba si momentan alimentez saptamanal masina cu ~100lei, daca isi va reveni vremea si voi putea circula predominant cu scuterul, la un calcul facut de mine banii economisiti pe combustibil ar reprezenta contravaloarea scuterului. Luna asta vreau sa incep scoala de soferi si pentru categoria A, am fost foarte placut impresionat de suzuki sv650 (var. naked), datorita cuplului oferit de motorul in V , dar si un kawasaki z750 nu suna rau. Dupa cum ziceam, timpul liber mi-l petrec alaturi de o gasca de motociclisti inraiti din Roman, dar ca si ironia a sortii, m-am trezit in acest grup fara a sti initial ca au vreo treaba cu motoarele. M-am plimbat cu motorul (ca si pasager)....dar...desi Romanul nu este nicidecum un oras mare sau cu strazi care sa iti permita plimbarile, este foarte aglomerat si plin de pericole iminente datorita supraaglomerarii, masini parcate in intersectii, pe trecerea de pietoni, etc... deci, in oras, e mai mult un chin sa te plimbi sau sa folosesti ca mijloc de transport uzual un motor. Motorul l-as lua strict pentru iesirile din week-end... M-am alaturat acestui forum pentru pasiunea comuna, am venit aici sa invat de la voi si promit sa fiu un elev sarguincios si sa pot ajuta si eu in limita cunostintelor! O zi buna! Cu stima, Alexandru. » Post actualizat in 07 Jul 2014 07:23 Va salut, Am terminat lucrarile la ~ toate piesele, sper ca in aceasta seara sa prinda forma finala. Am vospit la spray pana la urma, din pacate nu am gasit nici un vopsitor disponibil in timp util si deja simt cum trece vara pe langa mine fara a "smiti adierea vantului" pe 2 roti ...
  2. Scuterul detine deja carte eliberata de R.A.R., carte care teoretic este eliberata in urma certificarii autenticitatii vehicolului, deci daca pe el am motor de 1000cm3 iar R.A.R. certifica ca e de 49cm3.... atunci...nu stiu daca mai este vina mea...eu sunt utilizator cu alte atributii... nu stiu ce sa zic si cat de "reala" este aceasta parte cu <45km/h.... pentru ca sa fim seriosi... cam orice scuter...merge peste aceasta viteza.... Din fericire legislatia s-a schimbat si acum este necesara si autentificarea R.A.R.pt. mopede si inscrierea/inregistrarea in functie de capacitatea motorului la organul competent. Aceasta parte cu capacitate de 80, 63, 49cm3 sunt niste zvonuri sustinute cam pe toate forumurile de detinatorii acestui tip de scuter, fabricantul ar fi montat un motor un pic mai mare pentru a face fata greutatii suplimentare...mit-realitate, voi afla la iarna cand o sa ii schimb setul motor, pana atunci...vreau sa ma bucur de el si in acelasi timp sper sa apara o economie in bugetul familiei datorita consumului foarte redus de combustibil. Trecerea pe o motocicleta sunt constient ca va implica o acomodare, dar tocmai pentru asta voi urma o scoala de soferi, sper sa reusesc sa ma descurc. Sunt pe un principiu in viata, daca nu ma regasesc comod intr-o stare nu ma adancesc in ea, daca voi vedea cu nu sunt pentru 2 roti cu putere, nu voi risca viata celor din jurul meu sau a mea... » Post actualizat in 03 Jul 2014 11:17 Scuterul a trecut prin mai toti pasii propusi, a ramas doar sa duc la vopsit carenele de plastic si o ultima vizita la mecanic pentru niste reglaje mai in detaliu. http://img.plici.ro/album/L
  3. In primul rand vreau sa salut comunitatea scuteristilor din Romania. Ma numesc Alexandru, am 25 de ani, din orasul Roman, jud. neamt. Am fost pasionat inca de mic de tot ce are "2 roti", bicicleta, trotineta, scuter, motor....Pe la varsta de 15 ani aparu-se un nene in oras care inchiria scutere,atunci m-am dovedit a fi un bun econom, strangeam toti banutii doar pentru a ma plimba 1h cu scutrerul. La implinirea varstei de 16ani parintii nu au fost de acord sa imi cumpere un scuter pentru ca au avut loc destule accidente pe 2 roti in acel an. Anii au trecut, dar "focul nu s-a stins", pe timpul facutlatii nu prea am avut nici posibilitati si nici timp, dar odata reintors in Roman m-am trezit in mijlocul unui grup de prieteni motociclisti. Experienta mea s-a dovedit a fi 0 in fata acestei pasiuni, dar, am tacut, memorat si entuziasmat tot odata la fiecare discutie. Desi am si varsta necesara pentru a trece direct pe o "caprita cu 2 coarne" impinsa de mai multi caiuti, poate si mintea un pic mai coapta, am optat pentru a achizitiona un scuter, macar pentru a prinde un minim de experienta,am achizitionat unul, un rich motors nos, stiu ca este un china, dar...mi-a placut, desi...arata "groaznic", dar aici fiind vb. si despre o pasiune, mi-a suras in primul rand ideea ca voi putea invata cate ceva pe acest scuter, incepand de la mecanica, la a conduce. Asa ca am negociat un pret zic eu modest, limitandu-mi asteptarile la situatia concreta. Acum sa va prezint si..."vedeta mea" : Desi pe ea, are lipite aceste sticker rich motors nos, am gasit-o sub minim alte 2 denumiri, leike hornet, etc... Cred ca depinde spre ce tara se facea exportul de catre China. Multe, foarte multe de facut la ea, nu am pretentii sa o fac ce nu este facuta a fi, doar sa o readuc "pe 2 roti", cat de cat cosmetizata si functionala. Asa ca odata ajuns acasa cu ea/pe ea, a si inceput...dezmebrarea... m-am speriat un pic la inceput, proprietarul mi-a recunoscut ca stat cam 1 an afara, neprotejata, de aici si starea jalnica, dar a pornit la a2-a pedala. Detin cartea de identitate (eliberata de RAR) cu primul proprietar trecut, certificatul de inregistrare la Primarie, dar cu i.t.p expirat din aprilie acest an. Odata dezmembrata, am trecut sumar pe lista: Refacut intreaga instalatie electrica, fire scoapte, tot ce tine de iluminare topit, soclurile efectiv topite de catre becuri...etc.. dar nu e chiar asa problematic sau greu de realizat. Curatat in intregime motor, sunt cu adevarat un incepator in mecanica, asa ca o voi face in prezenta unui amic care a mai desfacut cateva motoare de motociclete. Carburatorul va trebui analizat mai atent, nu doar curatat, la cateva ture date cu el, am observat ca avea momente cand daca acceleram "brusc" motorul murea sau efectiv acceleram in gol, avand un delay foarte mare... Bateria voi incerca doar sa o reumplu/formatez... pierde curentul foarte repede, desi daca ma plimb putin cu el, strange destul energie cat sa il pot porni de la buton, dar daca stationeaza 1h, abia se mai aprin luminile, nici vorba de pornit de la buton.. Carenele refacute, lipite, intarite si ulterior vopsite...desi in acte este albastru, as fi tentat sa il vopsesc negru, trebuie sa vad daca se poate modifica culoarea in acte doar la Primarie sau va trebui sa ajung la R.A.R. Acum arata cam asa, in week-end nu am ajuns sa cumpar nimic din cele necesare pentru refacerea celor mai sus mentionate...am gasit cateva site-uri cu piese de schimb pentru modelul meu, la niste preturi...destul de mici si accesibile, va urma si un cos plin...
×
×
  • Creează nouă...