Sari la conținut

Tractozaur

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.ninbukan.org

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucureshit
  • Motocicleta
    Mobra 50 Super

Tractozaur's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ca sa vezi... Sa traiasca Stef! Intr-adevar..., ce mica-i lumea!
  2. Multumesc mult! Sunt pe drumul cel bun! Sa auzim numai de bine!
  3. Cu scuzele de rigoare pentru "tacerea" din acest topic (in anul 2015 am suferit un grav accident moto, ce m-a pus pe tusa o perioada... ), am gasit in arhiva doua poze de cand mai mesteream la ea impreuna cu TudorG si una cu un moto-militian inspectand primele Mobre... de Militie!
  4. Au fost in dotare si din primul model Mobra 50, dar si 50 Super... Si acum imi aduc aminte de Mobra fostului sef de post din satul bunicilor mei, care semana perfect cu a mea! Cand i-am aratat poze cu a mea..., a ramas blocat! Iata doua poze cu o alta militianca din anii 80, din pacate rezervorul nu este al ei original, fiind schimbat ulterior... Se observa ca avea si aparatori de genunchi, precum si parbriz... Am o promisiune de la un prieten militian de o fotografie "de epoca" cu o Mobra de Militie completa, de indata ce intru in posesia ei , am sa o public pe acest topic! Intr-adevar, Hoinarul nu a fost in dotarea Militiei, iar cele de la graniceri erau de culoare neagra...
  5. Multumesc! Nici nu aveai cum sa le vezi la inceputul anilor `70..., atunci de-abia se nascusera (la Mobre ma refer ) , ele fiind introduse in serviciu in anii `80 si in general la sefii de post din comune (nu erau totusi foarte raspandite, nu era o regula sa aiba asa ceva fiecare sef de post, cum nu era nici o regula sa fie neaparat la Serviciul Circulatie, spre exemplu, am vorbit cu un fost militian din Bucuresti si mi-a confirmat ca aveau asa ceva si la ei la unitate, unitate ce nu era de circulatie...), BMW-urile fiind in continuare (si atunci ca si acum ) la putere in Serviciul Circulatie!
  6. Confirm afirmativ! Ce sperietura mi-ai tras! Noroc ca..., ai vazut ce demaraj am avut pe urma! Bine v-am gasit!
  7. Multumesc colegului pinnochio pentru gestul frumos de a-mi trimite manerul, chiar daca este de Mobra 50 primul model cu bascula! Am gasit pe acest forum o singura poza de la SMAEB de anul acesta cu Mobra mea... Intre timp am primit insa, doua fotografii de la SMAEB 2015, de la un coleg motociclist angajat la Inmatriculari Auto Pipera caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru amabilitatea de a mi le trimite!
  8. Multumesc, narghileaua este de militian arab in plin Ramadan..., d-aia e curata! Daaaa, piticele iubesc Mobra, toata ziua ma roaga sa se urce pe ea..., deh, asa sunt motociclistii astia in devenire, s-ar da si cu mana rupta! Multumesc, special am pus-o, stiam ca o sa placa! Multumesc! Multumesc frumos! N-am uitat George, urma sa-l postez, pe urma mi-am dat seama ca este pus doar pentru Friends, asa ca acum l-am pus la Public! Multumesc, ma bucur ca place, dupa cum ziceam..., jucaria familiei! Multumesc mult de intentie, nu refuz nimic pentru Mobra, am montat pe spate un portbagaj de Mobra 50 de care trag acum Mobra pe cric (se vede in cateva poze), am sa va trimit un PM cu toate datele si vedem cum facem!
  9. Va salut! Impatimit de fiare, vechi off-road-ist si membru Retromobil de ceva ani buni, posesor a numeroase cascarabete mancatoare de bani , printre care o bestie Nissan Patrol modificata radical off-road, un M461 C (IMS, deh ) de la armata si o Dacie 1300 de Militie, m-am hotarat anul trecut sa restaurez o Mobra de Militie, d-aia cum aveau sefii de post din provincie pe vremuri..., comuniste, bineinteles! De refacerea "trotinetei", s-a ocupat in intregime TudorG si ce a iesit va las sa urmariti in pozele ce urmeaza... Actualmente arata asa... Am uitat sa mentionez ca este vehicul istoric in CIV, cu tot cu atestat! Revin cu poze de la evenimentele Retro!
×
×
  • Creează nouă...