Sari la conținut

mig_bjj

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.7hillsbjj.ro
  • Yahoo
    mihai.godun
  • Skype
    tzumburuc

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Honda Shadow VT800

Informații profil

  • Interests
    BJJ&MMA

mig_bjj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am cumparat in 2011 o Honda Shadow VT800(model american, destul de rar) de la un dealer moto din olanda, motorul a fost adus intr-un tir(am contract, foaie de parcurs, etc). Motorul este abia acum functional si pregatit de inmatriculare(dupa 3 ani si jumatate) Este posibil sa trebuiasca sa achit retroactiv impozit pe ea cand o voi inregistra la finante?
  2. mig_bjj

    BURSA LOCALA

    Cumpar ghidon compatibil Honda Shadow 750 anii 80. astept oferte in privat. va multumesc!
  3. intre timp, la o noua analizare a pompei mecanicul a descoperit si problema(mecanica): o membrana pusa stramb.Mai mult ca sigur va functiona corect! Va multumesc tututor pentru ajutor! Stateam de mult timp in dubii daca sa cer sau nu pareri pe acest forum. Am ramas foarte placut impresionat! Din nou, va multumesc foarte mult pentru sfaturi!
  4. e out of stock si acolo. Am vorbit din nou cu mecanicul(care apropo nu cred ca a muncit mai mult la alt harb decat la al meu anul asta) si mi-a confirmat ca problema e mecanica, pierde presiune peste tot
  5. Cam asta ar fi. Nu, mana nu e a mea. Intre timp am gasit si linkul asta http://www.cmsnl.com/honda-vt800c-shadow-800-usa_model1130/partslist/?model_q=vt800
  6. multumesc mult pentru ajutor, cel putin arata identic motocicletele noastre. A mea sta din 2011
  7. multumesc pentru scheme! eu nu spun ca are releu incorporat, asa am citit pe net, sigur are mufa cu 4 pini. am demntat-o cu cineva care se pricepea, am curatat platinile din ea, am alimentat-o pe direct, functiona, ulterior cand a pornit-o mecanicul a zis ca nu e ok, ca pierde benzina si ca ceva e dereglat in ea si nu o poate repara. De fapt, imi dau seama ca primul pas ar fi sa imi confirme un specialist ca pompa e moarta. Daca nu e si se poate repara, problem solved In cazul in care nu se mai poate face nimic pentru ea, o alta pompa cu eventualele modificari.
  8. habar nu am, nu ma pricep deloc la mecanica Engine Type: 798 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - V Twin Engine Bore and Stroke: 79.5 mm x 80.6 mm Valves 3 valves/cylinder Claimed Horsepower: 74 hp (55.2 kW) @ 7500 rpm That's all I got!
  9. eu am cautat in ultimul an si nu am gasit absolut nimic, am cautat si in chirilica si in araba. Imi cer scuze, poate nu stiu unde sa caut, dar chiar mi-am dat interesul
  10. nu am absolut nici o schema, nici un manual, nimic.
  11. As putea cumpara o pompa pentru VT600 si un releu aferent dar ar fi debitul corect avand in vedere ca este o diferenta de 200 cmc?
  12. Dupa cum spune si titlul, am o problema cu pompa de benzina la motocicleta mea. Am de fapt mai multe probleme dar asta e cea mai presanta. Este vorba despre o Honda Shadow VT800 din 1988(model american). S-a facut intr-o serie de 4000 de bucati intr-un singur an pentru piata americana. Nu se gaseste nicaieri pompa noua iar pe Ebay ultima pe care am vazut-o a ajuns la 300 de dolari desi scria clar in anunt ca nu stie daca functioneaza ok. Din ce am citit pe diverse forumuri, majoritatea pieselor sunt compatibile cu cele pentru VT600 din 1985 si 1986 Pompa mea nu mai functioneaza si nu stiu unde as putea sa o repar. Pe net am gasit pompa identica ca dimensiuni doar ca nu are releu intern si in consecinta are o mufa cu 2 fire in timp ce a mea are o mufa cu 4 fire. Pe un forum am gasit urmatoarea solutie, doar ca ma depaseste total mecanica moto. its possible that honda may have used this same pump on another bike, however the part number is XXXXX the same and discontinued as well. typically those ground, batt, and ignition trip wire go to a fuel pump relay. From there a forth wire would come from the relay and go to the pump. the pump would have a ground wire as well. so thats how they go to a two wire pump. you could pull this off by getting a relay and doing this wiring yourself. on a 4 wire relay there are the two "terminals" which are the two pins that are connected when the relay is energized. and the other two wires energize the relay. so on one terminal pin on the relay you would put the battery voltage wire. the other terminal pin on the relay would go to the fuel pump. then the one of the other pins on the relay goes to a battery voltage wire, and the other wire goes to the ignition trip wire. that is how you would wire a relay to use a two wire pump. its a little involved but that would be the alternative to makeing a two wire pump work vs getting a pump that has that relay intergrated. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, va rog? Va multumesc!
  13. A avut cineva de aici sau are Honda Shadow VT800 din 1988? As avea nevoie de niste sfaturi inainte sa ma bage in mormant motocicleta. Va multumesc!
×
×
  • Creează nouă...