Mulțumesc dedant68, PoliBuc, Delo si SLYther™ pentru raspunsuri!
O sa incerc sa fac precum ati descris mai sus si o sa revin cu rezultatele.
De data asta o sa notez rezultatele masuratorilor, bune/rele cum or fi. Aparat de masurat am, doar ca nu e tocmai profi, iar in manual, temperatura de operare recomandata este undeva la 20 grade .
Plecand de la sfatul cu apasatul franei, care s-ar putea sa fie valabil doar la scutere - dar o sa incerc chiar si asa, am citit manualul utilizatorului din nou si am descoperit printre altele, ca ar fi 2 sigurante, una special pentru aprindere. Eu imi imaginam ca e doar una, iar daca toti consumatorii functionau, n-avea sens sa mai verific.
Cat despre service, multumesc de recomandare, auzisem de ei, dar nu stiam exact ce si cum. In ultima instanta, probabil acolo o sa ajung .
Nu cred ca am mentionat in postarea initiala, electromotorul pare sa functioneze, doar bujia nu vrea .
Inchei in aceasi nota, orice sfat/ajutor e binevenit! Multumesc anticipat!
Toate cele bune,
Catalin
» Post actualizat in 20 Dec 2014 17:59 Salut tuturor, Am revenit și cu datele, după cum urmează: Tensiuni (intrare CDI) - Side stand: 12 mV - Neutral SW: 2 mV - Pulser coil: 12 mV (cu apăsare start) - Ignition coil: 16-17 mV (0 mV la apăsare start, logic, fiind de fapt ieșire, dar poate știe cineva de ce apare sau dacă e normală această tensiune) Rezistențe bobină fișă - Fișă: 11.95 kOhm
- Intrare primară: 1 Ohm
Observații 1.Pe fișă ar trebui să am maxim 8.6 KOhm, deci pare să fie cam mult? La fel pe bobina primară, maxim 0.3 Ohm și am 1 Ohm. 2.Între partea stângă și partea dreaptă superioară a bobinei de aprindere pare să fie un 0.8 Ohm, deși nu văd de ce ar apărea această rezistență. Am uitat să menționez că bobina are lamelele ușor ruginite, dar pe interior unde e prinsă cu șuruburi e în regulă. De asemenea, bobina este prinsă doar în partea dreaptă cu șurub, s-ar părea că stânga nu ajunge pe măsură, e posibil să fie o bobină greșită acolo, date fiind și valorile? 3.Curenții de la bobină și respectiv fișă par să fie nuli sau foarte mici doar când iau degetul de pe "Start". În plus, tensiunea care ajunge la bobină mi se pare foarte mică, aproximativ 1V! Cred că CDI-ul ar trebui să urce tensiunea foarte rapid, acesta fiind de fapt rolul lui? Totodată e posibil ca aparatul să nu înregistreze suficient de repede schimbarea rapidă de tensiune/curent?
4.Am verificat siguranțele, există și siguranță pe aprindere, par să fie în regulă.
În continuare principalii suspecți sunt bobina de aprindere și CDI-ul. Menționez că prețul de achiziție pentru acestea sunt 100 lei și ~300 lei. Poate am noroc și e vreun posesor de Kymco Quannon printre noi?
Din testele de până acum, aș spune că nu e vorba de contact imperfect, având tensiuni acolo unde ar trebui să fie, inclusiv CDI-bobină.
Orice sfat e binevenit, poate chiar o idee dacă să merg la service Niba sau să cumpăr piesele direct - nereturnabile din păcate.
Mulțumesc anticipat și toate cele bune,
Cătălin
» Post actualizat in 20 Dec 2014 18:08 Se pare că mi-a adăugat răspunsul la răspunsul anterior. Eh well..