Sari la conținut

mir

EX+
  • Număr conținut

    96
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.whitechairevents.com
  • Yahoo
    mircidd

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    B 53 TNK
  • Club
    ?!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ETZ251 NTV650 revere

mir's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. din fericire nu fumez... ligamentele erau ok, dar mi-au desprins tendoanele incrucisate ca sa aiba acces la os sa-l refaca (mi-au scos si rotula in timpul operatiei). eu sper sa se refaca 100%. si daca doctorul mi-a spus ca am sanse...
  2. mersi mult. adevarul e ca pe langa exercitiile indicate de doctor pentru genunchi incerc sa ma misc cat mai mult, ca am observat ca intepenesc cu totul. cat despre durere.... mai ales in zilele inorate trebuie sa ma indop cu algocalmin si tot ma zvarcolesc prin pat... dar asta e. o sa treaca. sper felicitari ca ai scapat de carje. si eu tot cam la 3 luni scap. bafta in continuare cu recuperarea!
  3. multumesc de telefon, mircea (ce coincidenta - ma cheama tot mircea). mi-a ridicat moralul ca am putut sa anunt pe cine trebuia. am avut noroc cu baiatul de la bgs. altfel cetatenii m-ar fi miscat pe acolo sau m-ar fi dus cu masina la spital. intr-adevar, am vrut sa intru pe bretea pe langa pod, dar din diverse motive am vazut prea tarziu bordura dinainte de parapet (lumina de la 20:30, putina oboseala, semnalizare proasta - daca avea macar un stalpisor in capat acum eram ok). m-am ales cu mai multe fracturi ale femurului stang - fractura cominutiva a capatului din articulatia genunchiului, 2 fracturi spre partea de sus, cu segmentul dintre deplasat. doctorul s-a luat cu mainile de cap cand a vazut ce am reusit sa fac; operatia a durat aproape 8 ore (de fapt au fost 2 operatii - una sus, una jos). acum am multe fiare prin picior. din fericire se va reface complet in aprox 6 luni, se pare. in cel mai rau caz raman cu mobilitate scazuta a genunchiului. ma bucur ca nu am patit nimic la coloana sau la cap. cu ocazia asta (si vazand ce patesc si prieteni cu mult mai multa experienta decat mine) am ajuns la concluzia ca romania nu e tara in care sa mergi cu motoreta. nu stii cand nimeresti o gura de canal, o groapa fara fund, o bordura, etc. daca scapi te pocneste oricum din senin careva cu masina. multumesc celor care m-au ajutat. cat despre cei care au gasit si aici un motiv sa se bata in piept pe forum si sa faca pe desteptii, pacat ca n-aveti nimic mai bun de facut. daca erati asa grozavi erati afara pe motoreta, nu in casa la calculator. eu unul, pana acum nu apucam vara sa intru pe forum. aveti grija, ca mersul pe motoreta e periculos! bafta!
  4. ok mersi mult! probabil o sa iau de la honda...
  5. hello! tot caut de un timp membrane pentru carburatoare de honda ntv din 93. problema e ca pana acum am gasit doar aduse de la honda, cu tot cu subere, dar cu 100 euro (x2). la louis din cate vad au cu 15-30 euro bucata, dar numai de suzuki,yamaha,kawasaki. numai honda nu! incredibil! deja nu stiu unde sa mai caut. are cineva vreo idee? sau de unde pot sa aflu ce suzuki/yamaha/etc are carburatoare ca ale mele? o sa ma uit ce marca/model sunt si postez. poate se nimereste sa citeasca cineva care stie ce carburatoare are pe motor...
  6. cam cum a evoluat adventure-ul ca fiabilitate/ performante de-a lungul anilor? am reusit sa-mi dau seama doar ca in 2001 au pus furca upsidedown si in 2003 a mai primit niste caluti... e ok sa iau unul sh din germania? cam din ce an incoace? cam cati km rezista cu 0 probleme?
  7. sa inteleg ca daca e sa o luam asa mai degraba iau pentru mers mai tare pe aratura un cross pe care nici nu mai trebuie sa-l inmatriculez, daca tot il duc in 'carca' pana unde ma dau... si e si mai ieftin. nu? pentru oras mai ales nu strica sa ai cheie, cei drept... cat despre pasager, imi inchipuiam ca nu prea merge. de ce lc4 supermoto? nu e mai bine adveture-ul normal? sa pot sa intru si pe drumuri mai proaste...
  8. adica daca vreau si - si, dar probabil mai mult strada (ca-s din bucuresti) mai bine ma limitez la un lc4 enduro? lc4 e mai accesibil decat exc dpdv al preturilor de intretinere?
  9. ok. asta voiam sa aud. mersi mult. ma gandeam la 525 din 2 motive: 1. vreau sa-l folosesc in oras (eventual cu roti supermoto) si cand e de mers pe enduro sa merg pe el pana la munte (nu cu el in remorca ) - ma gandesc ca pe strada ceva cai in plus nu strica... 2. totusi, cu tot cu echipament pe mine am undeva in jur de 1.88m, 90kg , deci are ceva de tras dupa el... lc4 nu e, intr-adevar, o optiune mai ales pt ca acele cateva zeci de kg in plus se simt... mai ales ca am luat microbu dupa ce m-am dat cu suzuki rm 250 al unui amic, deci vreau ceva cat mai apropiat ca greutate/ putere dar in 4 timpi. ce inseamna ca exc vrea mai multa atentie? daca e vorba de schimbat rulmenti, strans suruburi, si uns toate cele nu-i problema. ca motocicleta de oras cum e? e vreo sansa sa mergi cu pasager pe el?
  10. cunoastem,cunoastem... sunt destule japoneze fabricate in UE... problema mea era ca nu stiu daca cele 2 modele de japoneze de care am scris eu se produc in UE. daca nu, probabil o sa optez pentru KTM si o sa sacrific niste fiabilitate in favoarea performantei si aspectului mai placut... mersi de raspuns.
  11. hello! Stie cineva daca pentru Yamaha wr 450 si Honda CRF 450 se poate lua certificat EUR1? Se fac in EU? Sau merita mai degraba un KTM EXC525?
  12. mir

    Honda Ntv650

    mda si a mea e tot dezbracata (adica e aia frumoasa - ca nu-mi place deloc varianta cealalta) pai ne vedem
  13. mir

    Honda Ntv650

    suna bine. vineri sau luni sper sa am deja numerele. vad ca esti din bucuresti. poate ne vedem cand o sa pot si eu sa ies cu ea... ai varianta cu carena aia mica in fata sau golasa?
×
×
  • Creează nouă...