Sari la conținut

Rassvan

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda CBF 600 S
  • Numar Moto
    la vedere!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Bmw F 650, Honda Hornet S
  • Interests
    Kilometri pe 2 roti, locuri noi, oameni frumosi!

Rassvan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Ai mai reușit cu proiectoarele? Mi-am luat și eu 2 proiectoare chinezării și vreau să le montez pe un CBF 600 SA 2004. Doar că nu le "vad" pozitia fizica. Nu am Crash Pad. Tu pe ce le-ai fixat? Salut! Ai montat proiectoare led pe CBF? De ce le-ai prins? Eu nu am crashbar și nu "vad" de unde le-aș putea atașa.
  2. Foarte adevarat! NU este deloc comoda daca mergi cu pasager. Rezervorul nu este foarte inalt, deci pasagerul nu se poate sprijini pe el ca la o sportiva (doar daca are maini foarte lungi), cele doua posibilitati fiind - ori se tine de manerul din spatele lui/ei ori se tine de tine. Daca se tine de tine, e foarte posibil sa vina usor la vale si sa tii si greutatea pasagerului in carca...(asa se intampla la mine, eu fiind mai scund si tot odata mai scurt in maini) » Post actualizat in 23 Jan 2017 21:06 Dar dupa cum vezi parerile sunt impartite, cred ca cel mai indicat este sa mergi cate putin pe fiecare poate asa iti este mai usor
  3. Nu am mers pe CB500, deci poate nu e cea mai buna parerea mea, dar am un Hornet S din 2002, si cu sinceritate iti zic, sunt foarte multumit de ea. Pentru incepatori e okay daca "mergi domol" cum zici tu si schimbi pana in 4-5000 de ture si mai ales daca tragi de gaz cu responsabilitate. OKAY pana aici toate bune si frumoase...asta s-ar potrivi si la CB500 cred...dar probabilitatea foarte mare este ca dupa un an sau cateva mii de km, sa prinzi incredere, sa inceapa sa-ti placa si sa vrei mai mult...putin mai mult...In cazul asta avantajul e de partea Hornetului. Schimbat in 10-12k de ture cu un "burlan" modificat sunetul este demential, cuplul si sprintul la fel, de zici ca esti pe o adevarata "vitezana"...si hai sa fim seriosi cui nu-i place putina adrenalina? Drive safe!
  4. Buna seara colegi "hornetisti" )! Din primavara mi-am achizitionat si eu un HORNET S, varianta semicarenata. Sunt foarte multumit de ea avand in vedere ca inainte am "calarit" un BMW F650 Funduro din 96, dar si pentru ca a fost foarte ingrijita de fostul proprietar, si de cand o am (aprx 3000 km) nu am bagat decat benzina in ea . De curand un coleg motociclist mi-a atras atentia ca semnalizarile mele sunt prea putin vizibile, fiind pe led si frecventa de aprindere este prea rapida. Un alt coleg mi-a sugerat sa caut pe "un anume site de vanzare-cumparare" un releu de semnalizare, care ar fi in jur de 20 lei, si foarte usor de schimbat. Eu l-am gasit pe cel original, dar nu stiu ce releu mi-ar trebui sa pun in loc. Sunt sigur ca cineva a mai avut aceasta dilema, de aceea va cer ajutorul si va multumesc pentru timpul acordat! Precizez ca hornetul este din 2002, si are releu cu 3 fire (3 pini). RE ALL!
  5. Am sa vin cu un feedback, imediat cum reusesc sa ma ocup de ea. Multumesc inca o data de ajutor! » Post actualizat in 13 Mar 2016 12:52 Inca ceva, se merita sa ii schimb toba stoc cu una sport? Gen pret-avantaje-dezavantaje?
  6. Surubul acela mai mic cu cap de surubelnita minus? Nu inteleg cum ar coborî acela saua. Dar multam frumos, am sa încerc un reglaj si de acolo » Post actualizat in 05 Mar 2016 19:30 Si încă ceva, care sunt riscurile sa desfac acel surub mai mult decât 3 ture jumătate. Ce se poate întâmpla?
  7. Va multumesc foarte mult de sfaturi! La treaba cu inecatul, am sa incerc solutia cu robinetul de benzina, si daca tot nu o rezolv, probabil o vede service-ul(desi mi-ar fi placut sa gasesc solutie de "spatele blocului"). In schimb la coborare, sunt tare sceptic...cu "ciolanele" originale am dat la minim robinetul preload (daca e ala negru din care reglezi suspensia), dar nu a fost rezolvarea, deoarece greutatea corpului meu (vreo 60 kg pe atunci) nu reusea sa coboare motorul de fund indeajuns. Surubul de jos al amortizorului nu stiu exact care este, da promit ca am sa ma uit dupa el Ca sa intelegi situatia, eu am vreo 1.68m si craci scurti se pare. In oras la fiecare semafor/oprire, nu e placut deloc sa stai in varfuri ca o balerina, plecarea din rampa exclus ambele picioare jos(trebuie sa ma ajut de frana spate) dar cel mai mult ma deranjeaza ca nu pot da marsarier...) e foarte frustrant, sa fii nevoit sa te dai jos, sa o intorci, apoi iar calare...si tot asa ) De enduro nici nu mai zic, nu-mi permit sa merg cu ea pe teren denivelat
  8. Salutare tuturor! Sunt fericitul posesor al unui Funduro din '96. Am avut un sezon frumos impreuna in 2015, chiar daca am circulat putin, fiind incepator. Anul acesta in schimb, mi-ar placea sa mai schimb cifra miilor din kilometraj, de aceea am nevoie de cateva sfaturi. In primul rand, credeti ca e posibil sa o transform din Funduro in ST? M-ar ajuta foarte mult daca as cobori saua, Treaba cu kitul de coborare la mine nu a avut succes, multa cheltuiala, initial am coborat-o prea mult si atingea roata pe dedesubt, acum e coborata mai putin dar la fel nu pot merge cu pasager fiind ca atinge... In al doilea rand am o problema cu inecarea motorului...am patit-o de 4 ori anul trecut si nu e placut deloc. Nu stiu cat este de adevarat dar imi zicea un prieten ca din cauza alimentarii carburatorului prin gravitatie, chiar daca motorul este oprit, la tragerea mansonului de acceleratie, imi umple motorul cu benzina. Este adevarat? Daca da, care ar fi solutia, ca atunci cand un cetatean curios, sau un copil actioneaza acceleratia, sa nu ma trezesc ca nu mai porneste decat impinsa ) VA MULTUMESC!
  9. Buna seara! BMW F650 Funduro varianta din 96' are chiar 35kw in carte. Se poate conduce cu A2? Nu cred ca am gasit-o in lista, sau daca este imi cer scuze ca am omis Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...