Sari la conținut

paispe5cm

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    bmw f650gs
  • Numar Moto
    B55

Vizitatori Recenți Profil

157 citiri profil

paispe5cm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. in cazul asta, te felicit pentru postarile de pe youtube! extraordinare! iar daca mai ai vreu loc liber in gasca pentru ture viitoare, nu ezita sa ma contactezi. ma uit si eu dupa cineva de la care sa invat cate una alta! stima! » Post actualizat in 30 Mar 2015 08:10 "vreun"
  2. diagnoza! asta a fost modalitatea prin care am aflat cu siguranta ca din punct de vedere mecanic si electronic, motocicleta nu are nimic. din discutia cu mecanicul a reiesit ca au fost montate doua tipuri de evacuari pe respectivul model de mototcicleta. una realizata dintr-un metal mai gros, iar alta dintr-un aliaj mai subtire. ei bine, la a mea este din aliaj. fapt pentru care se incicnge mult mai usor si datorita evacuarii voit obturate. f650 gs are doua tobe, insa una este blindata din fabrica si contine in ea catalizatorul. sonda lamda citeste perfect, senzorul de aer la fel. in concluzie, inrosirea este normala. in schimb am identificat alte probleme minore: filtru de are murdar, corp acceleratie injectie cu depuneri, nivel scazut antigel. rezolvabile si astea! mecanicul? jos palaria! recomand cu caldura! mesaj privat pentru cine are nevoie. va multumesc tuturor! » Post actualizat in 29 Mar 2015 14:07 sun_83, tu esti bgdnsorel?
  3. grimstone, pana acum tind sa-ti dau dreptate. nu mai sunt in aceeasi locatie cu motocicleta, insa o sa rog un prieten sa faca acest lucru pentru mine. va tin la curent. multumiri tuturor!
  4. dragii mei, am motocicleta la iernat intr-un garaj neincalzit insa rareori temperatura scade sub zero grade. acum cateva zile, mi-am dorit sa verific daca bateria cumparata in septembrie si pusa pe motocicleta, este in stare de functionare. am pornit motorul, care a plecat "la sfert". fara sa o cobor de pe cricul central. dupa aproximativ trei minute de functionare, teava de esapament a devenit rosu incandescent. m-am speriat si am taiat gazul. avusesem timp sa ascult motorul (dupa parerea mea de novice in mecanica, mergea rotund), iar fumul avea culoarea normala, albastrui cu o tenta de alb, probabil din cauza condensului produs la contactul cu aerul rece. nu am semnalat urme de depuneri particule nearse la iesirea din teava de esapament atunci cand am verificat cu palma. nici nu-mi mirosea palma a benzina iar presiunea gazelor la iesirea din teava de esapament era destul de puternica, in limitele normale. pe bord, niciun martor de avarie nu si-a facut simtita prezenta. ma puteti ajuta cu un sfat? care credeti ca ar fi problema? teava s-a inrosit rau de tot, cum niciodata nu am mai vazut vreo teava de esapament, pe o lungime de aproximativ 25-35 de centimetri, imediat dupa iesirea din blocul motor. cu stima, astept orice sfat sau sugestie! motocicleta? bmw f650gs din 2007, aproximativ 11000 km
×
×
  • Creează nouă...