Sari la conținut

Eugen-Cristian Latea

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Eugen-Cristian Latea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. S-a facut aerisirea si merge. Acum ne intrebam cum a ajuns aer in instalatie(daca a fost aer) sau poate lichidul hidraulic sa fi fost vechi/neconform... Daca e vreo problema cu pompa sau cilindrul cel mai probabil va reaparea problema . Multumim de ajutor!
  2. Pai daca ajunge aer sistemul hidraulic inseamna ca la apasare ar trebui sa scoata lichid,nu? O sa ii zic sa faca totusi o aerisire. » Post actualizat in 02 Jan 2017 23:00 Nivelul de lichid din rezervor este acelasi » Post actualizat in 02 Jan 2017 23:01 Zice ca nu are acces la pistonas si nu il vede.
  3. Moto nu se afla in bucuresti, si cu siguranta la mecanic o sa se rezolve problema dar noi incercam sa aflam ce poate sa fie, poate i s-a mai intamplat cuiva ceva de genul...
  4. Nu stiu exact ca bu am fost de fata. El Ice ca a tinut roata in patinaj cateva secunde dupa care, cand a scos-o pe liber a observat ambreiajul foarte moale...
  5. Moto era pe modul ploaie cand a incercat burnout-ul. Stiu ca pe setarea asta nu mai rupe aderenta.(ziceam si eu...)
  6. In primul rand la multi ani! Am un prieten, posesor de vreo 2 luni al unu k7 de 1000 din 2008. Are o problema de cateva zile in sensul ca dupa o incercare de burnout a ramas fara ambreiaj. Maneta eate foarte moale si nu mai actioneaza asupra ambreiajului in nici un fel. Vasul cu lichid a ramas la acelasi nivel. Ce parere avet? A mai patit cineva asa ceva?
  7. Am observat o chestie ciudata si anume. Ieri cand am slabit un pic cablu de la ambreiaj (am reglat free playul), am bagat-o in treapta 1 cu motorul oprit si cu ambreiaju apasat motorul inca opunea rezistenta dar daca imping un pic mai tare incepe si debreiaza dupa care se comporta normal (adica merge in fata si spate ca si cum ar fi pe liber).Daca eliberez maneta de la ambreiaj si o apas iar aceiasi poveste. Am impresia ca raman lipite discurile intre ele si daca aplic o forta se deslipesc. O fi din cauza uleiului. Am pus 10W40 5100 Motul. Din pacate vremea nu mi-a permis sa fac o tura ca sunt curios daca se mai aude vreun zgomot daca , la schimbarea vitezei, cand apas ambreiajul o accelerez putin pentru a provoca debreierea. S-a mai intalnit cineva cu problema asta. O fi ambreiajul uzat. Moto are 24 000 km si cred cu tarie ca sunt reali. » Post actualizat in 02 Apr 2015 17:02 aici am pus un filmulet cu sunetul cu pricina.( in sarcina parca e mai accentuat). ce parere aveti? aici am pus unul cu lantul. Vi se pare slab?
  8. Da de la a 3-a in sus nu se mai aude. Mai citisem undeva ca e din cauza ca nu se rupe filmul de ulei dintre placile ambreiajului. » Post actualizat in 28 Mar 2015 19:20 Eu am luat motocicleta de la motomus si teoretic am garantie la partea mecanica.
  9. Am zis ca si la cuplarea treptei 1 face. De sarit nu mi-a sarit niciodata. In weekend m-am intalnit cu alti motociclisti cu experienta. L-am rugat pe unul dintre ei sa faca o tura si tot asa mi-a zis, ca si la gpz tot asa facea cutia. Si din cate stiu motorul de pe gpz e acelasi nu?. O sa merg la un mecanic sa ii cer o parere. Deocamdata in Craiova ploua de 2 zile si pana luni nici o sansa sa se opreasca. » Post actualizat in 28 Mar 2015 19:02 Uleiul l-am schimbat in weekendul trecut. Motul 5100 10w40.
  10. Intai o sa reglez ambreiajul pt ca nu am deloc joc la maneta. Cat despre lant am citit in manualul ei ca ar trebui sa aiba un joc de 2 cm in partea de jos. Mi se pare cam slab.
  11. Da mi-a venit si l-am si montat. O sa verific si lantul. Revin cu un raspuns dupa. Multumesc pentru " asistenta".
  12. Pai m-am gandit ca nu poate fi din reglajul ambreiajului deoarece tine destul de sua. In ultima 20% din cursa. Dar o sa incerc sa il mai strang. » Post actualizat in 27 Mar 2015 20:43 Am observat si altceva. Daca stau cu ea pe loc dar in viteza, o scot pe liber si bag din nou in viteza nu se mai aude.
  13. Salutare tuturor! Mi-am cumparat un kawasaki er5 acum cateva luni si, acum ca a venit vremea buna am scos-o putin la plimbare. Mentionez ca e prima motocicleta. Cred ca am o problema cu ea in sensul ca la schimbarea treptei de viteza din 1-2 se aude un troscanit. La fel si din 2-3 dar parca nu asa puternic. La fel se intampla si cand e rece si cuplez treapta 1. E normal? Sa incep sa-mi fac griji?
×
×
  • Creează nouă...