Vulcan 750 este un sport cruiser...are o ciclistica f. buna,nu mai vb. de cuplu ..in clasa lui sta cel mai bine..depinde si din ce an este.. Cu reglajul la culbutori se poate rezolva f simplu...bagi un ulei semi sintetic de la Louis...15w50,sau 20w 50,sau schimbi arcurile ...le comanzi tot la louis,sau direct la kawasaki.Ca are 2 bujii pe cilindru , e un avantaj..putine motoare sint cu 2 bujii.ii mareste puterea,nu te lasa la greu.nu-l,putem compara cu virago de 750...la kawa e forta bruta.O singura pb .ar fi cu alternatorul..daca este mai batrin..!Pozitia releului regulator de tensiune nu este cea mai inspirata..sub baterie ,deasupra tobei si in spatele motorului..se incalzeste,si in timp se arde statorul...O solutie acceptabila este schimbarea pozitiei releului...Eu i-am schimbat pozitia si nu am avut nici o pb..
Am avut si vn 800,dar tot 750 mi-a ramas la inima..!