Sari la conținut

radu.b

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Ducati 748

radu.b's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ma refeream la 4 valve/cilindru. S-a descoperit ca abia dupa un minut si jumatate ar ajunge uleiul la axele cu came si de acolo si problemele cu exfolierea stratului de crom de pe ele si bratele acelea care actioneaza valvele. Eram curios daca sunt cazuri si pe la noi si cum fac prima pornire de sezon cei patiti
  2. Salutare tuturor! Am si eu o intrebare ce se adreseaza celor cu modele 4v de pana in 2002, in special cei cu 748/916/996/998. Ati avut probleme cu faimoasele "rocker arms"? La prima pornire dupa iarna desfaceti capacele de vizitare de la valve sa ungeti intai manual grupul desmo?
  3. Da, noroc ca nu e crapatura. Era ca o intepatura 1-2 mm, totusi de ajuns pentru o scurgere. M am oprit la prima vulcanizare si am tratat cu poxipol pana rezolv cu inlocuirea. La intoarcere nu am mai avut probleme.
  4. Salutare tuturor! Gasesc si eu la cineva un vas de expansiune superior pt un 748? Mersi
  5. Am cautat de dinainte sa postez aici si am rezumat la 4 cauze: fire topite de langa rezervor, releu, sau dereglari corpuri injectoare/TPS. dupa ce voi afla o sa va zic care a fost cauza, poate mai ajuta pe cineva pe viitor
  6. Multumesc frumos tuturor! Credeam ca e o problema comuna si poate exista o solutie simpla, cunoscuta. O voi programa la Metrotehnica de indata ce se indreapta vremea
  7. Multumesc pt raspuns! Intr-adevar vechiul proprietar a preferat sa schimbe singur filtrul de benzina de cateva ori si mi-a recunoscut ca o data a gasit o scurgere de benzina dupa care a remontat corect totul, lucru care nu m-a incantat dar a zis ca nu a avut niciodata nicio problema in acest sens, nu a sesizat nicio simptoma. Nici eu nu sesisez vreo scurgere in acest moment. Relantiul este la 1000 de ture, stabil pana se aude cum fluctueaza alimentarea din pompa si atunci fluctueaza si el. Pe turometru se vede mai putin, cel mai bine se aude cum fluctueaza. Se aude din rezervor totusi ca si cum ar fi un furtun presat/blocat, insa de ce ar fluctua alimentarea in acest caz? Ma gandesc ca ar trebui sa nu porneasca bine sau altele.
  8. Salutari tuturor! Eu sunt Radu, proaspat posesor de Ducati 748, motocicleta pe care mi-am dorit-o dintotdeauna. Motocicleta este fabricata in 2000, are 27.000 km si intretinerea la Metrotehnica. Functioneaza foarte bine, insa are o problema: imi moare motorul in mers cand reduc la 0 acceleratia, de exemplu cand schimb treptele de viteza, apas ambreiajul si reduc acceleratia pt a schimba viteza si a murit motorul. Porneste imediat la rece si la relanti nu moare decat dupa ce se incalzeste si survine in urma unei accelerari pe loc. Se intampla din ce in ce mai des cu cat se incalzeste mai tare. Se aude de asemenea si un sasait din rezervor care parca sughite din 10 in 10 secunde, lucru care se simte si la mers si la relanti. Am vazut ca ultima oara cand au fost verificate si setate clapetele de acceleratie cred ("throttle bodies" erau pe factura) si TPS-ul a fost in 2010. Mie imi pare totusi ca o problema electrica dar nu sunt mecanic. La cine sa apelez pt intretinere in continuare si reparatii? Sa raman la Metrotehnica (care au zis ca niciodata nu li s-a zis nimic despre aceasta problema de catre proprietarul anterior) sau recomandati pe altcineva? Am vazut ca as avea mai multe variante gen Ducati Cotroceni sau un tip Andu pe care l-ati mai laudat. Ma intereseaza sa se cunoasca bine acest model. Astept si opiniile voastre. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...