Sari la conținut

Razvan Holhos

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Zalau
  • Motocicleta
    Suzuki GS 500 / Suzuki XF 650

Razvan Holhos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. am mers eu cu pasager 145 - 150 constant, aprox 30 km, pe un drum destul de denivelat si plin de gropi.... se descurca excelent! pana la 120 urca bine !
  2. are cineva buna-vointa de a se uita la capra lui la regulator/ releu incarcare si sa`mi zica codul?...pt a face o comparatie ms mult » Post actualizat in 31 Mar 2016 11:58 pana la urma mi`a ajuns chinezaria de 45 lei fara niciun fel de cod (gata lovita), am montato si surpriza.... functioneaza perfect, incarca intre 13,67 si 14,08 in functie de turatie o zi buna!
  3. cum am tot cautat si din cate am inteles si eu ar fi mai multe modele de la care s`ar potrivi, gen yamaha majesty sau piaggio x9, insa nu am nicio confirmare concreta oricum eu am motorul de 2 zile, nu am de gand sa`l tin in garaj f mult timp, asa ca mi`am comandat ce am gasit mai ieftin ( http://www.tucagrtrans.ro/RELEU-REGULATOR-TENSIUNE-5-PIN---APRILIA--PIAGGIO--GILERA-125?keyword=releu ), ideea e ca nu sunt 100% convins ca de acolo ar fi problema... acum astept sa vad cat de "norocos" sunt
  4. salut baieti....sun proaspat posesor al unui freewind...problema e ca m`am trezit fara baterie, am fot la ceva electrician ca sa`l verifice si se pare ca nu`mi incarca, pare a fi dus releul de incarcare.... a mai intampicat cineva problema asta? sau poate sa`mi zica cineva ce fel de releu are? al meu pare schimbat, se vede ca s`a umblat la el si scrie ceva de genul pe el SH640D - 12 . Ce am pe el e ce trebuie sau l`a schimbat cineva inainte fara sa stie ce ia.
  5. am facut aceeasi operatiune din nou.... dat jos carburatoarele, desfacute bucatica cu bucatica....curatate si suflate cu aer, montate la loc.... sincronizate... mergea perfect.....accelerare/decelerare ....totul functionea perfect...... dar dupa vreo 100 km, aceeasi problema....se accelereaza....las maneta, iar turatia scade foarte greu..... banuiesc ca ar trage pe undeva aer fals....dar pe unde poate fi.....cred ca am verificat tot ce se putea.....opinii, pareri ar putea fi alta problema? ar mai fi ceva... daca ii pun capacelele de la vacum (unde se conecteaza furtunasele pt sincronizare) ramane turat, daca las carburatoarele fara acele capacele parca functioneaza mai bine...adica revine mai repede la relantiu si....de la surubul de relantiu nu poate fi (ii desfacut la maxim).....l`am reglat in asa fel incat aproape moare motoru... e posibil sa traga aer fals pe la mansoanele de legarura dintre carburatoare si motor? cum pot verifica...si...e posibil sa fie aceasta cauza supraturatiei?
  6. azi le`am dat jos....curatat, verificat tot..... garnituri, etc...totul e luna si bec.... iar problema persista..... ce mama ma`sii are?
  7. am verificat tot ce tine de cabluri.... nu e de acolo..... cred ca e ceva din reglaje.......... alte idei?
  8. fratilor.....o problema cu gs`ul meu.....motorul merge perfect ( tocmai i`am schimbat ambielajul "vibrochen/cuzineti/biele"....probleme la vibrochen...cred ca e vorba de acelasi lucru si la tine EVIL ALIEN... am avut ceva bataie si eu la motor, apoi s`a dus dracului ) si am dat peste o alta problema.....nu foarte grava, doar ca.... dupa ce il accelerz...urca in turatie, dar revine foarte greu la relantiu....ce poate avea? ca sa fiu mai exact....ii dau gas..., las acceleratia la liber....totul revine in pozitia initiala, turatiile scad normal...pana undeva la 2-3000, sta cateva secunde acolo si doar dupaia revine la relantiu (1200).... dc nu scade cum trebuie? iar daca sunt in sarcina ( din mers) ii dau gas....iar dupa ce las acceleratia.....merge mult si bine tot asa turat.......revine, dar foarte greu la turatii mici...deci....nu mai am frana de motor deloc.... problema cred ca ar fi de la carburatoare... ca sa`i fac?
  9. pare in regula, dar nu ma bazez pe asta.....as dori sa cumpar un arbore cu tot cu biele.....e singura solutie viabila... are cineva de vanzre? sau stie cineva unde as gasi? sau...cumpar tot motorul....ofer pana la 150 e va salut!
  10. salutare.... fratilor, mi`am desfacut baia de ulei, ca sa arunc o privire...sperand sa vad arborele....dupa ce am dat joc capacul, in capac plin de pilitura si "foite" metalice si....cel mai rau...un surub (evident stramb).....m`am uitat putin pe net....pare a fi un surub de la capacul de la biela ( ceva mecanic foarte bun a umblat la el si l`a strans destul de bine) mai departe nu am reusit sa ajung...se pare ca ar trebui sa dau motorul jos si sa`l intorc....deoarece urmatorul capac (pt a ajunge la arbore si al biele) e si peste cutia de viteze......si din cate am vazut in manual....motorul trebuie pozitionat invers si apoi desfacut capacul respectiv...si doar asa ai acces la arbore si la pinioanele din cutia de viteze, ele fiind fixate cu acest capac. Cel mai probabil cuzinetii sunt varza si probabil si biela.....sper ca arborele sa nu fi patit nimic... :| ceva pareri....sfaturi.... ar fi bine-venite din partea voastra, a celor care se pricep la mecanica are cineva idee cam cat m`ar costa respectivele piese? va salut ! » Post actualizat in 25 May 2015 20:33 bun...pana la urma, ajutat de un prieten, l`am desfacut tot... la prima vedere... o pereche de cuzineti topita....de la biela din dreapta.... cel mai probabil am nevoie si de o biela noua.......partea de sus a motorului nu e afectata....am compresie....totul e ok... acum as fi foarte recunoscator daca cine m`ar putea ajuta cu ceva informatii...gen... unde as gasi piese ....sau...daca stie cineva un motor la un pret acceptabil de prin dezmembrari.... merci
  11. salut... zilele trecut gs`ul meu "a murit" cel mai probabil din cauza uleiuli (era programat sa`l schimb). L`am scos la plimbare, am facut vreo 250 km fara nicio problema...s`a comportat perfect.... mai aveam 10 km pana acasa, cand am auzit o bataie puternica la motor... ( in prima faza am crezut ca s`a desprins toba sau ceva de genul....am mers maxim 200 de metri asa, apoi l`am oprit....am verificat, toate erau la locul lor, i`am dat cheie.....a luat`o din prima, doar ca de data asta sunetul era extrem de accentuat.....(bataie metalica). Evident l`am oprit, mi`am sunat un prieten cu platforma ca sa`l duc acasa. In drum spre casa am zis ca oprim pe la un mecani ca sa`si dea cu parerea, doar ca...se pare ca motorul meu s`a gripat..... nu se mai invarte.... ce ma sfatuiti sa fac....merita sa bag bani in repararea lui....sau mai bine caut ceva motor pe la dezmembrari? vreau sa zic ca mi foarte drag.... l`am modificat putin...nu vreau sa renunt la el pt nimica. App...sunt din apropierea Zalaului si nu cunos un mecanic bun :|
×
×
  • Creează nouă...