Culmea,toata lumea este de acord in ceea ce priveste faptul ca sunt limitate in functie de legislatia tarii unde este inmatriculata dar nimeni nu spune nimik la obiect....voi faceti trimiteri la siteuri-forum unde ca si noi toata lumea isi da cu presupusul,dar nimeni nu vine sa spuna gen''taie firul roz de la iesirea din cdi,pune o sarma in gaura aia de la toba,pune guma de mestecat la supapa 43"......si eu am aceeai prb. Am un rf900r cu 72kw si ma apuca nervii cand vad ca ele se pot duce la 140 cp dar nimeni nu spune absolut nmik concret....si ca sa fiu mai explicit....indiferent de carcoteli''marimea face diferenta chiar daca este mika si jucausa''.caut de zile intregi pareri avizate dar toata lumea da doar cu presupusul....''pune toba Caruba,pune jiglere Dinojet stadiul 2,pune filtru k&n''.....astea sunt doar upgrade-uri pentru facut in spatele blocului....dc nimeni nu spune ''scoate saiba reductie din admisie de la carb si gata.....''..eu stiu dc,ptr ca suntem niste egoisti,nestiutori iar cine stie vrea bani....asta este spiritul moto din Romania....toata lumea vede din autobuz respectul dintre motociclisti dar nimeni din autobuz nu vad mortii luati intre ''cioparisti si vitezomane'',intre vitezomane si enduristi si cate variante or mai fi...indiferent cat ma va costa sa aflu cand am sa dezleg misterul asta gen NSA sau CIA o sa informez pe toti rf-istii.