Sari la conținut

DanCapitan

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

DanCapitan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc de raspuns. Nu ma deranjeaza ca nu se inscrie pentru ca nu vreau sa merg cu ea pe strada si nici nu am carnet ( si nici nu am de gand sa dau ). O voi folosi pe drumuri de tara si forestiere in afara strazilor publice. Cu am spus si mai sus, il voi folosi de cateva ori pe luna pentru drumuri forestiere si de tara, m'am gandit ca este mai ok un cross.
  2. Nu as vrea ceva mai mare din cauza greutatii in plus. Sunt începător și sigur voi avea parte de trante și ar fi mai nasol cu unul mai greu. » Post actualizat in 30 Jun 2015 12:57 Ce an e YZul tau? » Post actualizat in 30 Jun 2015 12:58 Stai putin, acum am citit mai exact. Tu ai YZF, eu vreau YZ.
  3. Salut. Am avut un post acum putin timp legat de achizitionarea a cateva motoare no-name să spun. Decisesem asta din cauza "febrei" care m'a cuprins și doream să imi cumpăr unul vara aceasta. Datorită vouă am decis să nu ma grăbesc cu toate că nu imi convine. Daca voi reusi să achzitionez unul vara asta, perfect, daca nu, asta e, vara viitoare și va fi unul bun. Pentru cei care nu au citit postarea trecută: sunt complet începător, am mai mers 1 data pe un motor acum 4 ani să zic dar doar cate sute de metri, deci bu cred că se pune. Am 22 de ani, 1.68m. Ma gândesc să aleg un Yamaha YZ125, ca an in jur de 2000. Nu as vrea mai mare de atât din cauza greutatii motorului. Acest motor este in 2 timp și am citit că cele 2T sunt mai nervoase dar nu cred că va fi o problema pentru că voi avea grija la început cu el. Am citit câteva dintre diferentele intre 2T și 4T. La 2T 20-25ml ulei la 1L de carburant, corect? Acum urmează câteva întrebări: ce părere aveți de YZ125? Din ce m'am mai documentat, peste tot se discuta de benzina 95; are ceva daca este de 100? Ce diferențe de bani băgați in timp sunt intre motoarele 2T vs 4T? Cred că asta e tot, daca am omis ceva, voi reveni. Mulțumesc!
  4. Ok, ok... De Kawasaki KX85 ce ziceti? Anul de fabricatie in jur de 2000.
  5. Cred că cele folosite in campionatul național nu sunt 500e.
  6. Cea rosie. Banuiesc ca este pentru protectie si nu am vazut ca DB608 sa aiba una.
  7. Ok, inainte de toate, va spun ca am 1.70m si 60kg (22 de ani). Recent mi s'a pus pata sa imi cumpar un pit bike pentru drumurile forestiere de la mine de la tara, acolo ajung foarte rar, 1 data la 2 saptamani dar nu iarna. Cautand pe net am vrut sa cumpar un SSR 125cc 17"/14", dar nu se gasesc la noi in tara, acesta fiind printre putinele care se incadrau in bugetul meu - ~600e. Cu toate ca probabil voi fi facut cu ou si cu otet, va rog nu imi dati alte variante in afara de cele pe care le mentionez, pentru ca nu am 1000e+ sa imi cumpar cine stie ce KTM. Ca idee, nu vreau sa il inmatriculez. Am in plan sa achizitionez un KXD, motor Loncin sau cealalta varianta pe care o voi mentiona. Va rog ajutati'ma in alegerea unuia dintre cele 3 de mai jos: 1. http://www.vand-atv.com/index.php/motocicleta-enduro 2. http://www.vand-atv.com/index.php/motocicleta-150cc 3. http://www.vand-atv.com/index.php/sky-dirtbike-125cc Am avut o discutie cu un baiat care are un DB608 din 2011 si mi'a explicat ca singurele probleme pe care le'a avut care merita sa fie mentionate au fost cu intinzatorul de la lant si ceva la aprindere care s'a rezolvat repede. Intrebarea este urmatoarea: Credeti ca nr.3 este mai bun decat DB608? Eu asa as fi zis vazand ca are motorul mai protejat de bara respectiva, ca furca este intoarsa etc. Probabil ma insel pentru ca nu ma pricep. Apelez la voi daca doriti sa ma ajutati in alegerea unuia dintre cele 3. Multumesc si o seara buna!
×
×
  • Creează nouă...