Sari la conținut

K-18

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCF0btNHaSUg6Z-_1clFoYvw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Alba
  • Carnet moto din
    coming soon
  • Motocicleta
    Minsk 125
  • Numar Moto
    AB 90 AWV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2 si jumatate
  • Interests
    cross,enduro,touring,comuniste,nuked,scrembler

K-18's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. poate ca aceasta este problema...greutatea mea
  2. Daca as pune o evacuare rezonatoare, un filtru de aer conic "sport",set motor nou,bujie de calitate si scanteia sa fie mai puternica,as obtine performante mai mari?Putere mai mare?
  3. Buna seara,as vrea sa stiu cum se poate crste puterea unui motor un 2t? Ex:Ij,Mz,Minsk(comuniste) si nu numai.
  4. K-18

    Minsk

    RULMENTII In caz ca are cineva nevoie: 3X6303 ambielaj 1X6203 pe pardea cu ambreajul 1X6004 pinion lant fata 2x6201 sunt cei mici unde vie prins tenul fix si cerl mobil(daca grecesc corectati-ma) cei mai buni sunt SKF sau romanesti dinaia vechi ca si an de fabricarie dar in stare buna daca gasiti pe la batrani » Post actualizat in 10 May 2016 14:12 Nu e intrerulta nici o bobina ,am umblat la senzor(traducator) si acum da scanteie dar mica de 3mm si subtire alba spre albastra dar nu musca cum trebuia » Post actualizat in 10 May 2016 19:28 nu stie numeni cat cost un motor nou de minsk? am auzit ca se gaseste am gasit ceva:http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7140/7140acmain.htm
  5. K-18

    Minsk

    Salut,am o problema, nu porneste motorul! Compresia e mare ,carburatorul e curat ca lacrima, filtru de aer nou,semeringuri si garnituri schimbate de 5 luni ,cred ca e de la aprindere la minsk nu imi da scanteie de loc,napolitana e buna,bobina e buna(am pus si de dacie),magnetoul da curent,contactele sunt bune Totul incepe asa: am plecat intr-o seara la plimbare si din truna a murit motorul(ca si cand as scoate fisa) am sunat un prieten sa imi aduca o bujie buna pana nu se raceste motorul,a adus bujia am montat-o sus si dupa 1km iar a murit si nu a mai pornit de loc! l-am impins pana acasa,acolo am mai incercat sa il pornesc dar nimic am schimbat vreo 7 buji si tot nimic,nu stiu unde e problema am umblat si la senzor(traducator,bobina cea mica) la magnetou pana e bine pusa,nu e forfecata ,nu sa deplasat avansul de loc,nu am joc in ambielaj
  6. ceva asemanator am patit si eu doar ca nu a intrat apa la motor am mers cu viteza max in a 4-a si mia cazut telefonul din buzunar am tas de ambreaj si am franat brusc de ma intors dea latul ,dupa pe cand sa pornesc pedala era blocata ,problema la mine erau rulmenti(s-au spart bilele) si ambielajul(a strans biela)
  7. Salut, aveți cumva numărul lui vulturul din Reghin? Am nevoie urgent nr Pt piese motor minsk
  8. K-18

    Minsk

    Buna seara,cine are numarul lu vulturul din reghin? am avut numarul da s-a stricat telu si l-am pierdut » Post actualizat in 18 Dec 2015 22:03 Nu știți unde găsesc piston de cotă 2 minsk cu segmenți, bolț și siguranțe
  9. K-18

    Voshod

    voshod este copie dupa ij,cum e ural,nipru dupa bmw m-am plimbat o singura data cu unul "gaspar" dar nu e nici o diferenta intre el si o mobra paerea mea nu imi place cum merge stima si respect cui ii place si detine
  10. K-18

    Minsk

    va multumesc frumos pentru ajutor dar am gasit unde e problema S-a dus cimentarea de pe rulmenti si s-au spart bilele din cauza asta aveam joc in ambielaj 3-4mm si se deregla aprinderea clipul aste e chiar prima data cand l-am pornit http://tinypic.com/r/20r0im0/8
  11. K-18

    Minsk

    la cui am 5 canale ,am pus pe fiecare si tot nu merge toba am pus-o sus in gat avea calamina dar am batut putin cu ciocanul si a mai cazut din ea(gatul e modificat si toba vine cu 2-3cm mai jos de prinderea din fabrica) carbu e curat suflat cu aer desfundat surubil de aer(eu ii ziceam pana acum benzina) l-am strans de tot si am inceput cu 0;1.5;2.5;3ture dar nimic nu am filtru de benzina si trebuia sa am dar asa l-am cumparat motorul si a cam intrat mizerie dar am inprovizat un filtru dintr-o carpa pusa pe furtun am observat ca da scanteie cand si cand dar nu am dat importanta si cred ca de aici am probleme NU stiu exact cum sa reglez avansul (eu stiu ca trebuie sa desfac bujia sa duc pistonil in punctul mort cel de sus si sa dau inapoie 2.5mm iar traducarorul sa nu aiba o distanta mai mare de 4mm)DACA NU E BINE CORECTATIMA
  12. K-18

    Minsk

    Salut,ma ajuta si pe mine cineva la un carburator pakko nu stiu sa il reglez motorul nu sta la relantiu doar daca il turez putin daca las acceleratia moare tin sa precizez ca motorul se ineaca daca ii pun esapamentul dar nu stiu de ce iar fara merge de rupe atata doar ca e dereglat carbu motorul nu dezvolta putere cand l-am cumparat motorul era tot varza lant de distributie,segmenti,semeringuri,rulmenti,garnituri,aprindere (napolitana) am schimbat toate piesele se ineaca cate odata si fara toba si se aude un bubuit in carb sau filtru nu stiu exact si nu stiu de ce P.s. am strans surubul de la benzina si l-am desfacut 2ture si jumatate iar surubul de aerul l-am pus in toate pozitiile posibile dar nimic carbul era infundat l-am suflat cu aer comprimat si s-a desfundat dar tot nu merge
×
×
  • Creează nouă...