Sari la conținut

maxz

Membru
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Kawasaki ER5
  • Numar Moto
    IF 07 LSU

maxz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Atunci va rog mai faceti-mi cateva recomandari de electricieni. Multumesc. » Post actualizat in 15 Nov 2015 03:57 Am rezolvat-o, tot singur. Am luat o schema electrica si aparatul de masura si m-am pus pe treaba. Am luat-o cu inceputul(paoul de sigurante) pana la ghidon, se pare ca de acolo pleca curent dar nu ajungea la ghidon. Am demontat carena(cea mica de sub sa) si am scotocit dupa cabluri pana am dat peste releul de lumini(era ascuns in spatele celorlalte) Cand am ajuns la el si am vrut sa-l scot din mansonul de cauciuc SURPRIZA era terci! Plin de rugina si blocat. Aia era cauza, am facut o punte intre contacte pt a testa si din nou surpriza!, s-a aprins farul Multumesc pt sfaturi. Toate bune.
  2. Salut, Vin cu cateva completari si lamuriri: -Da, la modelul asta se aprind farurile cand pui contactul! -Nu am sesizat nici un releu in zona sigurantelor in afara de cel de semnalizare.(o sa reverific) Am facut urmatoraele investigatii( cu aparat de masura) -Am verificat tensiunea bateriei in stationar (are undeva pe la 12,5v aprox) -Am verificat tensiunea bateriei cu motorul pornit (aprox 13,9v la turatie 3000,adica la relanti cu socul tras pt ca era rece) De aici concluzionez ca nu e problema de la incarcare. -Am verificat daca ajunge curentul la panoul de sigurante.(si ajunge, inclusiv la siguranta pt far) -Am verificat daca am curent la switchul pt lumini (PANICA....nu ajunge) De aici concluzionez ca problema ar fi undeva intre panoul de sigurante si switchul de pe ghidon, in zona de sub rezervor. evntual contact(ma gandesc ca dat fiind faptul ca la modelul asta de mobra se aprind luminile cand pui contactul...posibil sa fie si asta) Am continuat verificarile(rapide, ca trebuia sa plec la lucru) - Am verificat continuitatea dintre switchul de pe ghidon si mufa becului(se pare ca sunt ok toate, si pt faza scurta si pt cea lunga) -Am verificat ground-ul pt far folosind faza de la pozitie si se pare ca functioneaza.(ground-ul e bun) Dupa toate astea am izolat problema in zona de sub rezervor eventual contact sau portiunea dintre switch si panoul de sigurante. Urmeaza sa dau jos rezervorul dar sincer sa fiu ma cam depaseste si nu prea m-as arunca in bratele alea de fire de sub sa. Acum vine urmatoarea intrebare: Cunoasteti un electrician dibaci in Bucuresti? Trebuie sa imi verfice pe langa acea portiune si contactul. Stima.
  3. Multumesc de sugestii. O sa incerc toate cele de mai sus. Daca mai aveti sugestii le astept. Va tin la curent daca reusesc ceva. Stima.
  4. Curent are. Porneste fara probleme. Am pornit-o cred ca de 10 ori in 15 min cand faceam testele pe becul nou. Deci nu cred ca aici e problema. O sa masor si bateria sa vad daca incarca ca sa fiu linistit dar cred ca alta e buba.
  5. Becul este nou nout. Am verificat vizual filamentele si sunt total ok. Dealtfel a si functionat cateva minute, tind sa cred ca problema e in alta parte. O sa iau un aparat de masura sa incer sa verific daca ajunge curent la el. Ce altceva mai trebuie verificat? » Post actualizat in 06 Nov 2015 15:17 Exista posibilitatea sa nu incarce si din cauza asta sa nu imi porneasca farul?
  6. Salut baieti, Va rog ajutati-ma cu un sfat/ parere, m-am lovit de o situatie si nu stiu cum sa o rezolv. Va voi explica in randurile ce urmeaza problema. Am facut un drum mai lung(120km) si cand am ajuns acasa am observat ca farul nu functioneaza.(nici scurta nici lunga) Toate bune, zic...probabil becul, il desfac, il schimb cu altul nou, pentru cateva secunde a mers, am dat o tura de strada, cand am ajuns inapoi....iar nu mergea. Am verificat: -Sigurante, sunt ok -Am curatat contactele de pe ghidon(desfacut+curatat amanuntit cu spray contact) -Am verificat vizual cablurile din interiroul farului, par ok, la fel si mufele. -Curent are(bateria). Tin sa mentionez ca lumina de pe spate functioneaza, la fel si semnalizarea. Becul a fost inlocuit cu unul 100% identic. Aveti idee? Multumesc anticipat.
  7. Va multumesc pentru suport si sfaturi. Am procedat asa cum m-ati invatat, am demontat din nou si am curatat butoanele de pornire. Se pare ca problema este la cel negru, l-am curatat si acum vad ca porneste. Stima si respect.
  8. Am sa incerc si cu spray pt contacte. Multumesc pentru sfat Zappy Johan, l-am testat si era ok, eu nu ma pricep foarte bine, atunci a mers ok ideea e ca intre timp a mai prins si cateva ploi ma gandesc sa nu se fi infiltrat apa pe undeva. Chestia cu ambreiajul e de bagat la cap. Asa cum am spus, sunt (super)incepator si orice sfat e binevenit. Daca mai sunt si alte sugestii va rog nu ezitati
  9. Salut baieti! Sunt nou pe aici, de curand m-am hotarat sa achizitionez un motor. Am tot cautat (incepator fiind), am tot studiat piata, forumul vostru, am intrebat in stanga, in dreapta si intr-un final am devenit posesorul unui Kawasaki ER5 din 2003.Toate bune si frumoase numai ca, imi cam face figuri la pornire.Va rog ajutati-ma cu un sfat, ce ar trebui facut, verificat, inlocuit,etc. Mai jos voi incerca sa detaliez problema amanuntit pentru a va ajuta in sloutionarea cauzei. Va rog scuzati eventualele deficiente de limbaj tehnic, nu ma foarte pricep dar sunt dispus sa ma implic Va voi enumera pasii pe care ii parcurg(daca fac ceva gresit va rog corectati-ma): -Pun cheia in contact, se aprind martorii, bordul etc. -Trag socul la jumatate sau mai mult(am incercat in toate pozitiile) -Apoi pun contactul rosu de pe ghidon(in dreapta) -Apas ambreiajul -Apas contactul din dreapta pentru pornire(cel negru de sub cel rosu) In acest moment de cele mai multe ori nu se intampla nimic. Dupa indelungi incercari la un moment dat porneste, dar la 1-2 secunde dupa ce apas butonul de start, are o intarziere, nu e ca si cum ai apasa un buton de contact si ar reactiona. Apas pe el, il tin apasat apoi dupa 1 sec se trezeste si o ia. Problema nu este intarzierea ci faptul ca de cele mai multe ori nu se intampla nimic(9 din 10 incercari) Haideti sa va zic ce am incercat sa verific ca sa ii facem un diagnostic cat mai corect: -Am verificat contactul(cel de la cheie), nu e el in cea mai buna stare dar functioneaza, cand il pun martorii se aprind etc -Am verificat sigurantele de sub sa, toate sunt ok. -Am verificat toti conectorii de la panoul de sigurante si cei de prin jur sa nu fi intrat apa sau sau sa nu fie oxidati -Am demontat ansamblul de pe ghidon(din dreapta) cel cu acceleratia si butoanele de start, am aruncat un ochi inauntru si totul pare ok, nu se vad urme de apa, oxid etc.(nu am desfacut si butoanele pt a verifica contactele) -Bateria e ok -Benzina are -Butonul de selectie de la vana de benzina e pe ON Ce imi scapa? Im cer scuze daca am postat cumva in sectiunea gresitita si pentru durerile de cap create. Va rog ajutati-ma cu un sfat. Cu respect.
×
×
  • Creează nouă...