Sari la conținut

ovidiu_ch

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Harley Davidson Softail Breakout

ovidiu_ch's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Preluare de pe Info Trafic Bucuresti si Ilfov. Logan a intors pe linie dubla si continua...
  2. ITP ti se face la RAR cand scoti cartea, se rezolva ambele probleme in acelasi timp, iar platforma te costa in functie de distanta
  3. Salut Voi incerca sa te lamuresc eu pentru ca am cumparat si eu acum 2 ani o motocicleta adusa in Italia. Intermediarul mi-a inmanat actele din Italia ale motocicletei. Acestea sunt 2 la numar: un fel de carte de identitate mai mare si talonul. Mentionez ca motocicleta era deja radiata acolo, deci a venit fara numere, pe platforma. Ca si act de proprietate, mi-a facut un contract de VC scris in italiana si romana, intre mine si vechiul proprietar. La acestea se aduga si un act, ce se numeste CMR. In acest CMR este mentionat modul in care s-a adus motorul in tara: pe platforma, ce nr, data etc. Cu actele mentionate mai sus, am fost la traducere, am facut un RCA si am mers la politie ca sa obtin numerele rosii. Acestea sunt valabile 1 luna, timp in care poti face toate demersurile pentru inmatriculare. Se platesc niste taxe mici, nu mai tin minte exact suma, pana in 50-70 de lei. Daca nu reusesti sa o inmatriculezi intr-o luna, mai poti scoate maxim 2 randuri de numere rosii, valabile si acelea tot cate o luna. ATENTIE!! Eu am avut o mica problema aici. Domnului de la ghiseul pentru numere rosii ori nu i-a placut fata mea, ori avea boala pe motociclisti, ori aflase in ziua respectiva ca este impotent. Nu a vrut sa proceseze actele din cauza faptului ca aveam acel contract de VC. M-a intrebat: "Ce? ai fost tu in Italia dupa ea? Vezi ca m-am prins ca e luata prin intermediar. Asta e fals in acte, pleaca de aici!". Norocul meu a fost ca intermediarul a putut sa-mi elibereze o factura pentru motocicleta aia si am revenit la politie, nemaiavand probleme. Mentionez ca asta s-a intamplat doar o data, in cazul motorului. Am mai cumparat si altul, si un Smart, tot prin intermediari, tot cu acel contract, si nu a comentat nimeni nimic. Am tinut doar sa mentionez ca s-a intamplat. Odata ce ai scos numerele rosii, poti merge linistit cu motocicleta. In prima faza o programezi la RAR pentru a obtine cartea de identitate. In aceeasi sedinta si se face si ITP-ul. Aici am platit in jur de 650 de lei (eliberare carte de identitate + ITP) Urmatoarea faza este luarea in evidenta la anaf - costuri 0. Dupa RAR si anaf, platesti la CEC taxele de talon si inmatriculare aprox 100 de lei Faza finala - intors la politie cu toate actele de la pasii de mai sus - inmatriculare. Se mai plateste contravaloarea placutei de inmatriculare... iar putin, vreo 20 de lei. Sau mai e varianta in care tu ii scoti doar numere rosii si mergi cu ea la RAR, apoi apelezi la o persoana care, pentru o suma intre 50-100EUR, se ocupa cap-coada de inmatricularea motocicletei pe numele tau. Am apelat o singura data la o astfel de pesoana din multa scarba pentru institutiile de stat de la noi si din lipsa de timp si totul a mers ok, repede si fara probleme. Mi-a adus acasa direct talonul, cartea si placutele de inmatriculare.
×
×
  • Creează nouă...