Sari la conținut

Alex Gherase

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    YAMAHA
  • Numar Moto
    AG 91 ABF

Alex Gherase's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cand intru in diag am aceleasi valori ca si cele din manualul de utilizare iar cand accelerez pe loc cu motorul oprit se duc pana la 100 ceea ce inseamna ca sunt ok.Atunci cand mie mi se opreste motorul in mers, imi arata eroare 15. cand intru in diag si dau la aceasta eroare 15 imi arata cifra 16. daca ma uit in manual imi scrie ca in dreptul lui 15 trebuie sa apara o valoare intre niste parametri, iar valorea mea din ecu respectiv 16, este in parametri.
  2. este un senzor care se activeaza in momentul in care pui contactul, spre exemplu, daca accelerez cand nu este pus contacul, nu se dechid clapetele, dar dupa ce pun contactul, eu am inteles ca acest senzor spune ma departe tps-ului ce trebuie sa faca....exact asa este cum ai spus tu, se inchid clapetele si accelerez in gol ca nu se mai intampla nimic, dupa ce opresc , iau contactul si repornesc dinnou, merge...........deci de la ce ar putea sa fie???? Nu stiu ce sa-i mai fac.....
  3. Nu au gasit nici un fir. Motoreta are un xenon cam de caca, cand e turata in 12000 un far se opreste (cel de pe stanga), probabil drosser-ul are o problema, ar putea fi se de la xenon??? din cand in cand sa trimita cate un impuls care sa provoace problema??? Dupa ce iau contactul si il pun la loc, merge motoreta de zici ca mananca asfalt..... asta ma face sa cred ca nu e tps-ul defect, ci e o problema la senzorul clapetei sau o alta problema electrica . . . » Post actualizat in 22 Aug 2016 13:58 Nu prea vreau sa ma gandesc ca e o problema cu calculatorul ca am pus-o ....
  4. Va salut! Am si eu problema la motoreta si nu reusesc sa ii dau de cap. Am un R6 2007 (25000 km). In ultima perioada mi s-a oprit motorul de 2 ori in mers. S-a aprins in bord check engine si scria 15, am cautat in manual si este vorba de o eroare (E15) care ma indreapta catre TPS. Am fost la o reprezentanta YAMAHA in Bucuresti si au zis ca nu este nici o problema cu TPS, aceasta functioneaza in parametri optimi si ca ar fi mai mult vorba despre ceva pe partea electrica care face un scurt si ca din aceasta cauza da eroare la TPS. De fiecare data cand motorul s-a oprit,a trebuit sa iau contactul complet iar dupa ce am pus contactul a pornit imediat si a mers ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. A mai intalnit cineva o astfel de problema??? Cum as putea sa ajung la cauza principala a problemei??? Multumesc frumos!
  5. Vreau sa imi achizitionez si eu o motocicleta din Italia, mai exact un R6 din 2006. Este cineva care poate sa imi spuna cum se procedeaza, si inafara de costul motocicletei, ce costuri mai presupune aceasta achizitie?? si daca este cineva care se ocupa cu import moto din Italia??? Multumesc!!!!
  6. Am terminat de citit tot articolul, nu reiese de nicaieri ca a murit. Oricum este de apreciat ce a scris . Imi pare rau ca a murit...Dumnezeu sa il odihneasca in pace. Poate ar mai fi scris multe din care am fi avut de invatat, eu cred ca am invatat ceva din ce a scris el.
  7. Am citit pana la 7 si pot spune ca sunt de acord cu tine in tot ceea ce zici. Ai dreptate, asa se intampla, si eu am trecut prin multe din ceea ce ai zis tu acolo dar m-a ferit Dumnezeu pana acum. La experienta ta de 26 de ani pe motor pe care o ai. as vrea sa aud de la tine o parere in ceea ce priveste MOTIVUL DIN CARE PE DRUMURILE PUBLICE SE GASESC MOTOCICLETE ATAT DE PUTERNICE. Daca limita maxima in Romania pe un drum este de 130 km/h, de ce circula motociclete care prind 299km/h??? O sa imi raspunzi ca motocicletele sunt facute pentru tot globul si ca in alte state nu sunt limite de viteza dar totusi eu cred ca ar fi ok cum s-a introdus limitarea de viteza la tiruri, sa fie si o limitare de viteza la motociclete si la automobile de altfel.
×
×
  • Creează nouă...