Jump to content

dude79trc

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About dude79trc

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    KTM 250 EXC 4T
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -
  1. Salut. A facut cineva de pe aici scoala de trial? Ce optiuni de a invata in Ro sau imprejurimi cunoasteti? Am luat trialul, dar merge tare greu de unul singur pentru ca nu stiu ce gresesc si cum se face corect. Multumesc anticipat.
  2. Salut. As vrea sa achizitionez o motoreta de trial. Am vazut in alte tari ca Beta si GasGas sunt cele mai folosite. La noi in tara se gasesc piese pentru vreunul dintre cele doua marci, avand in vedere ca fenomenul trial nu e deloc dezvoltat la noi? Orice parere/sfat e binevenit.
  3. Multumesc frumos pentru promptitudine. Singura intrebare e daca la KTM e M10x1.0 sau M10x1.25. Mai sap pe net si revin.
  4. Salut. Am cumparat un KTM 250EXC 4T din 2003 care are o impovizatie in partea de ambreiaj - o conducta de frana de cupru intra in cilindrul secundar, apoi se imbina cu o conducta de frana de cauciuc si intra in cilindrul principala. Ambreiajul este foarte greu de actionat si se vede ca furtunul de cauciuc se dilata putin la apasare. Am achizitionat conducat de ambreiaj de la Venhill, dar nu am surubul colender (banjo bolt) care conecteaza conducta la cilindrul secundar. Surubul original KTM e 95 de ron. Exista alternative mai ieftine si de unde as putea achizitiona? Am gasit ceva inf
  5. Multumesc mult de tot pentru informatii si sfaturi. Am incercat cu WD40, cu incalzit si lasat sa se raceasca, cu cheie cu impact si nu am reusit sa desfac surubul. De frica sa nu sistrug capul surubului sau sa il rup am renuntat la ideea de a-l desface si am montat pedala pe suportul vechi care e identic cu cel nou, dar e ... ruginit.
  6. Multumesc frumos pentru raspuns. O sa incalzesc cu lampa cu gaz si eventual o sa incerc sa desfac cu o cheie pneumatica cu impact. Problema era sensul, ca sa nu rup surubul; am antecendete in acest sens.
  7. Salut. Am achitionat de curand un KTM 250 EXC 4T 2002-2003 in ideea de a incepe sa invat sa merg pe motor. Problema e ca la scurt timp dupa ce l-am luat s-a rupt pedala de pornire, partea de aluminiu care e conectata in boltul de fier care iese din motor. Am comandat alta pedala, dar nu am reusit sa desfac surubul care conecteaza partea de fier a pedalei de axul care iese din motor care pare sa fie blocat. As vrea sa va intreb daca acest surub este un surub cu filet normal (se desface in sens invers acelor de ceasornic) sau cu filet invers (se desface in sensul acelor de ceas)? Nu as vrea sa
×
×
  • Create New...