Sari la conținut

florian c

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    arad
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Suzuki DL-650, Suzuki RMX 250

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda cb450s, aprilia pegaso 650, kawasaki gpx600r, daelim forte (history)

florian c's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In mod sigur vor ramene ambele...ma uitam la ceva portocalii de 300(exc) dupa 2008 cu e-starter si imediat m-am lasat pagubas... intr-adevar altfel suna un mono in 4 timpi, dar asta este am acte la el si ma gandeam sa-l inscriu, nu de alta dar nu am remorca si nu vreau probleme pentru un tranzit pe un minunat "drum public" Te felicit ca nu l-ai luat, sincer, am mai bagat aproape inca o data pretul lui in piese+manopera si inca am probleme de amestec bogat si mult fum(deja alt topic ) acum la greutate tot aia ar fi 100 sau 105, zic eu? Am vazut filmulete cu exc300 si pinion spate 38 si era foarte foarte rapid... Nu il am decat de vre-o 3 luni din care 1 jumate a fost la mecanic si nu m-am jucat cu suspensiile....dar da, se pot regla. La categoria roti, as avea de ales intre varianta mai ieftina in care eu imi transfer discul de pe roata dirt pe cea SM de 17, unde nu sunt sigur ca franarea va fi suficienta, sau varianta cu disc oversized cu tot cu etrier care nu stiu cum se va potrivi pe furca la mine...?La ce consum in regim de mers civilizat ma pot astepta de la un 250 cmc in2t? V-strom-ul imi ia aprox 5.5 in oras+trafic. In afara de manevrabilitate crescuta si wheelie-uri (nu doresc neaparat asta in oras) ce avantaje as avea cu rmx-ul SM fata de Vstrom (in oras)? Merci de pareri
  2. Salutare motoriste si motoristi Am postat aici sperand sa aud pareri ale altor conversii de enduro in 2T in supermoto, deoarece mie mi se par mult mai race ca SM 4T... Vreau sa va spun ca acest suzuki rmx250 din 98 cumparat de cateva luni e primul meu moto in 2T si imi place dezvoltarea aproape exploziva a puterii si greutatea de 105kg care iti da mult curaj in teren. Acuma dilema mea e urmatoarea: detin un vstrom 650 care e destul de dinamic atat in oras ca si pe autostrada si ca atare ar merita conversia rmx-ului in Supermoto, as avea avantaje reale fata de vstom? sau mai bine il las enduro cum este si pentru oras apelez in continuare la vstrom? Totusi 400 euro cat ma costa doar rotile de SM ar putea merge in alta parte daca nu as castiga din aceasta conversie... Multumesc pentru pareri / sfaturi Florian / Arad p.s. dupa multi bani cheltuiti in partea mecanica, acum RMX-ul arata un pic mai bine
  3. Salut, Din pacate in cazul meu a fost "cat platest atat primesti". Multe probleme de la moto de la ambielaj+rulmenti ambielaj praf, pana la disc frana, placute, ghidon rupt+sudat, lant intins (desi in anunt scria ca totul e ok)...M-am invatat minte (prima si ultima oara sper) cand cumpar un motor sa merg personal sa il vad testez etc... Am mers doar putin cu el (camp+dig) si e muuuuult mai usor ca vstrom-ul(clase diferite ce-i drept) si chiar si cu problemele la ambielaj "trage foarte bine" la cele 105 kg pe care le are. 2 timpi e foarte usor si cu un 250 cmc si indemanare te cam tii de tot ce misca prin paduri / dealuri etc...Sincer sa fiu imi lipseste starter-ul si un rezervor separat pt uleiul de amestec...
  4. Salutare tuturor... Acel suzuki RMX 250 este in drum spre casa "as we speak " si de-abia astept sa il vad...se pare ca totul a fost ok si in afara de cauciucuri si mici chestii estetice specifice genului enduro totul e ok...Vom vedea... Acum, as vrea niste link-uri (daca aveti sau cunoasteti) cu info despre motoarele in 2 timpi, intretinere, functionare power valve si orice alte info utile... De asemenea, la vstrom folosesc uleiul motul, ce uleiuri recomandati pentru 2 timpi? mentionez ca nu am mai avut 2 timpi si nu stiu cum iti "prepari" potiunea benzina+ulei Revin cu poze ... Seara frumoasa si un inceput de saptamana asemenea... Florian » Post actualizat in 01 Sep 2015 20:21 Cum am promis, revin cu info...noua membra a familiei Suzuki a poposit in garaj ieri seara si astazi l-am pornit si am dat o tura cu el... Ca puncte negative (eu sunt optimist de felul meu) am o bataie / zgomot in ambielaj de care nu s-a pomenit nimic in anunt, ghidonul a fost sudat si manetele (frana+ambreiaj) sunt praf, adica au fost rupte si au joc...De pornit, porneste cam greu dupa parerea mea si nu stiu daca e tehnica mea de vina sau poate inca o bucurie cu segmenti praf... Motocicleta accelereaza puternic si poti sa mergi in treapta 5 de pe la 60 km/h(estimativ pt ca vitezometrul nici el nu fuctioneaza) Nu am mai avut 2t dar motorul acesta de 250 cmc mi se pare destul de elastic, adica eram pe camp in tr3 si a accelerat aproape furtunos, trebuind sa schimb rapid i tr4 si apoi 5. Voi vrea sa evaluez ca urmator pas costurile pentru inlocuire (daca e cazul piston+segmenti) si probabil cuzinet biela? De asemenea va avea nevoie de un ghidon si manete+cauciucuri...Are cineva idee ca piese (cele de mai sus) pe la cat ar fi tipic pentru un 2 timpi de 250 ? Pun mai jos si niste poze ...
  5. Salut, Da, asta e motorul pe care vreau sa il cumpar..daca nu mi-o ia cineva inainte...pozele nu sunt foarte clare/de aproape, dar am cerut altele...toata chestia e sa fie ok actele...fara acte am gasit husky te 510 din 2004/2005 la 1200 euro dar nu vreau furaciuni mai ales ca in mod cineva sigur plange dupa motor si ca principiu nu vreau sa incurajez asemenea practici.
  6. Da, exista, tot incerc sa introduc un link la model history si nu imi iese...modelul RMX e aparut din 1991 si e derivate se pare (logic ?!) din RM fiind variant usor imblanzita si dotata endure(far, stop, bord suspensie mai soft)... Acum am deviat putin de la titlul topicului discutand direct despre acest model, dar pare interesant si dupa ce invat sa ma duc un pic mai "a la enduro" cu un 250 2t poti sa mergi si tare...Parca as ramane la acesta, ce ziceti...mi-a trimis omul poze dupa acte, le verific daca sunt ok pentru inscris (nu sunt neaparat hotarat sa il inscriu acum, dar na) si mai cer detalii... Ce anume ar trebui sa verific la un motor in 2 timpi ? mentionez ca nu am avut pana acum decat motoare in 4 timpi. Iar specific pentru un enduro ce ar trebui sa mai verific? - cadru "in linie" telescoape sa nu curga si sa aiba cursa liniara, frane, discuri ne-deformate, pinioane/lant, motorul sa nu aiba urme de ulei, sa nu aiba batai, sa nu scoata fum la cald(la rece e permis ?), alte idei/sfaturi ? Pretul e sub 1000 euro, deci ma incadrez in buget si ar mai ramane loc de plastic noi, curatat/sincronizat carburetor/ bujie noua, poate cauciucuri, etc... Merci
  7. Am mai avut Aprilia, Pegaso ce-I drept si in afara de robinetul de benzina nu am avut alte problem...RXV-ul e 2 in V, deci teoretic cuplu ok si turatie mai mare ca la un mono...Problema e ca sunt mai scumpe si mai ales foarte rare. Ca sa revin, ce experiente aveti (personal sau "din auzite") cu SUZUKI RMX250? am gasit unul din 1998 la sub 1000 euro cu acte (cica) si arata ok...vor urma detalii si va tin la current M-ar tenta, deoarece este derivate din rm-ul de 250 doar ca varianta "de-tuned" vine cu far, stop, bord cabluri de semnalizare si vreo 52 de caluti...Ca si consum asta ar fi un mare minus...250 in 2 timpi si chiar si mers civilizat cred ca tot papa vre-o 8 %, sau ? Cutia e in 5 trepte si pornirea doar la pedala...dar la bugetul alocat mai am loc de mici modificari/reparatii necesare. Cine imi poate spune si mie cum se inmatriculeaza un motor de genul "enduro" care nu are semnalizari si vitezometru ? cum as putea afla ce trebuie sa aiba un anume motor pentru a trece ITP-ul pentru inmatriculare, de exemplu acest RMX?
  8. Da, m-am gandit la tenere-ul 2008+ doar ca pe sosea e mai slab ca vstrom si vibreaza mai tare iar in padure e mai greu ca un enduro, motivul pentru care am deschis acest topic...Oricum e un motor care are "pedigree" si nu e o alegere rea (de mijloc )
  9. Salutare la voi enduristi si nu numai. Dupa mai multe motociclete din care actualul un dl-650 vstrom pe care daca-l chinui putin il bagi si pe forestiere dar cu un pic de emotii, ma tot batea gandul sa imi iau ceva enduro mai adevarat si acest enduro ar fi de preferat sa stie urmatoarele (ideal): sa fie mult mai usor ca v-strom -ul pe la maxim 120 kg (mai usor mai bine) sa aiba rezervor mai marisor ~10-12 litri ? sa fie inmatriculabil(musai) sunt din Arad si terenul de joaca e pe la Siria (28km) sau altele pe la 10 km; ideal sa aiba starter preferabil 6 viteze+racire lichid (exclus honda xr) preferabil 4 timpi dar nu exclud nici 2; sa nu trebuiasca reparat la fiecare 2-3 iesiri cum mai citesc despre unele modele hard enduro... Fiind un al doilea motor, bugetul e limitat pe la 1200-1300 euro maxim putere intre 30 -50 cai Cu v-strom-ul am reusit sa merg pe aici fara sa-l scap : si cu emotii mai mari cel putin la coborare pe aici: Eu ma gandeam initial la un KTM EXC 400 sau chiar Yamaha WR426/450 F dar nu stiu cum se prezinta la capitolul intretinere care cel putin la KTM e raportata la nr de ore (pentru mine asta e un concept nou ) Aceste 2 ar fi se pare mai iertatoare cu un incepator in enduro spre deosebire de un 525 exc de exemplu... Deci, pareri ? am uitat sa va spun ca eu am la 1.93mt si vreo 95 kg si scopul motorului nu va fi hard enduro ci forestiere, sarituri usoare (cel putin la inceput) si bantuit pe coclauri unde v-strom ul e cam greu de manevrat. Am mai gasit o oferta de husky wr 125 de prin 2000 dar nu gasesc multe info despre ele si peste tot e mentionata puterea restrictionata de 15 cai putere...care hai sa fim totusi seriosi... Astept cu nerabdare propunerile voastre... Numai bine Florian
×
×
  • Creează nouă...