Sari la conținut

vruuum

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    transalp

vruuum's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. AfricaTwin si Super Tenere sunt cele mai potrivite pentru ce vreau eu si foarte frumoase. Dintre Transalpuri cel mai mult imi place cel fabricat pana in 93 cu far patrat. E un risc sa iau un motor asa de vechi. Iar AT poate fi destul de scump. Am un prieten cu o ST alba care merge intr-un singur cilindru de ceva vreme. Nu stiam eu de ce imi placea cum se aude gros infundat, monocilindric Chiar nu stiu la ce sa ma opresc. La 600 sau 650? Cu TDMul adio off, dar confort de touring. Si ieftin. Si fiabil. Caponord nu. » Post actualizat in 08 Sep 2015 05:35
  2. Am mers enduro pe Dakar cu roti de strada. Se poarta foarte bine. Nu stiu cum e la drum lung cu pasagera si bagaje. Este un motor f fiabil si consuma sub4, dupa cum spunea proprietarul La fel de bun ar fi un KLR 650, parca ar merge si mai bine in off si e la fel de fiabil si de drum lung. Nu stiu cume cu bagaje si pasagera. Ma gandeam la un Transalp si acum am inceput sa ma gandesc la mai multe. Caponord e un motor bun si se poate descurca la neboie si off. Totusi e rar si e mai complex facut. Nu sta totul doar in motor. Nu imi place sa depind de electronica, calculator, fara de care ma uit la ea. Chiar m-am gandit mult la TDM. Imi place aliura lui, cat de laudat e pe net. Insa daca il iau, nu mai pot evada singur cu prietenii prin munti. Decat daca imi da vreounul din ei al doilea motor. Roata fara spite de 18, ca si garda la sol mica fara scut il face neutiliziabil in off. Ehe. Daca as avea cu ce, as avea doua. Un 800gs si un wr450 sau un klr250. Cred ca am sa raman pe Transalp din egoism. Posibil chiar pe un 600 din 97-99. Ca ati spus voi ca mai bun in off. Chiar daca am sa mestec in viteze. Cu el mai pot iesi si singur in off. Mi-as fi dorit sa fie fabricat mai recent. Kevin am vazut ce ai patit. Nu am avut timp sa citesc tot. Probabil vreo muiere proasta sau vreun batran a fost la volan. Ai avut ghinion ca tocmai cand ai trecut tu s-a gandot sa intorca si noroc ca ai scapat destul de usor. Daca nu ai nimic la coloana e bine. Restul se repara. Daca erai pe un monocilindru probabil ca ai fi fost auzit si, chiar daca nu te vedea, te-ar fi auzit si ar fi fost cu ochii in 4. Bafta si recuperare rapida si buna! » Post actualizat in 08 Sep 2015 05:36 AfricaTwin si Super Tenere sunt cele mai potrivite pentru ce vreau eu si foarte frumoase. Dintre Transalpuri cel mai mult imi place cel fabricat pana in 93 cu far patrat. E un risc sa iau un motor asa de vechi. Iar AT poate fi destul de scump. Am un prieten cu o ST alba care merge intr-un singur cilindru de ceva vreme. Nu stiam eu de ce imi placea cum se aude gros infundat, monocilindric Chiar nu stiu la ce sa ma opresc. La 600 sau 650? Cu TDMul adio off, dar confort de touring. Si ieftin. Si fiabil. Caponord nu.
  3. Am mai citit cateva despre TDM si am sa intreb un prieten care avea una acum cativa ani de 850. Nu tin minte. Caponord are consum mai mare si e rara la noi. Eu unul nu am vazut decat pe internet si pare destul de mare. Am sa citesc topicul pe care l-ai trimis, Da, daca voi ramane pe transalp, voi lua una cat mai tanara si nezdruncinata, cu cat mai multe acareturi. Despre ce eveniment vorbesti?
  4. Rotile fara spite nu ma prea incanta, dar am aflat ca ar fi urmasa Super Tenerei... Poate fi. Are mai multi cai decat voi avea nevoie, iar suspensia reglabila si cursa lunga ma incanta. Pare a fi la fel de fiabila ca TA, dar mai putin cunoscuta, probabil neapreciata la adevarata valoare. Injectia apare din 2002, abs-ul din 2005, la fel si imobilizatorul. Am gasit doua din 2005 si 2006 la 2300 in Germania si Italia. Mai rumeg nitel. Mersi!
  5. Nu m-am gandit la TDM, pentru ca nu stiu mai nimic de ea. As vrea o mobra pe care sa o calaresc indiferent de starea drumului. Sa nu fiu nevoit sa ma interesez de starea drumului inainte de a pleca de acasa si sa nu opresc ca sa intreb cum e drumul pana la... Sa pot merge pe orice drum, inclusiv forestier la nevoie si putin off road sa-mi pun cortul... Ar fi ok si 19 pe fata, dar cu 17 ar fi un chin. As vrea sa nu mai am dureri de coloana cateva saptamani dupa o tura lunga. Nu stiu (inca) sa-mi completez profilul. Am 45 de ani, femeie si copii. carnet moto din 2003, dar am condus de prin 1990. De la Ij si Iava in jurul blocului, pana la Dominator si Pegaso si chiar Savage. Nu ma deranjeaza vibratiile, ba chiar imi plac. Am facut o incercare cu doi timpi, si era sa plece fara mine (cu un beta 300). Sunt din Bucuresti. 1,80 si 95 de kg Iubesc sunetul monocilindrului, dar va trebui sa renunt la el, acum cand copiii sunt mari, iar femeia vrea si ea pe doua roti. Nu imi permit doua motocilete mai ales acum. Ce mi-as dori eu ar fi un KTM 690. Am ranjit toata ziua dupa ce m-am jucat cu unul in munti. Dar nu intra in discutie pentru ca nu am bani si nici nu e de drum lung cu pasagera si bagaje. Voi cauta, asa cum ati spus, un 97-99 ingrijit sau un 650 mai upgradat. Pacat ca injectia apare abia la 700. Voi avea nevoie, probabil, de o suspensie after market, eventual reglabila.
  6. Multumesc de sfaturi... Banuiesc ca ambele sunt la fel la suspensiile spate. Ca, nu de alta, dar nu ma voi putea ridica in scarite avand in spate femeia care se va tine de mine, atunci cand vad prea tarziu o denivelare si nu o pot ocoli sau incetini. Avem amandoi necazuri la coloana. M-am gandit si la AT si la Super Tenere. La Varadero si Deuville. As vrea Transalp. Nu sunt interesat de caii putere, ci in primul rand de confort/coloana, apoi de consum si de fiabilitate
  7. Salutare tuturor! As vrea sa imi schimb monocilindrul cu un Transalp, sa pot face calatorii mai lungi cu bagaje si femeie. Am avut mai multi monocilindri care m-au dus pe unde am vrut. Cu TA ma voi rezuma la cel mult forestiere sau enduro usoare. M-am gandit si la un V-Strom 650 dl, dar e mai scump (si mai urat, dupa mine). Dispun de putin peste 2000 de euri. As vrea sa imi spuneti care ar fi mai fiabil dintre TA-uri. Cel de 650 facut in Italia? Sau vechiul si frumosul 600? Si ce ar trebui sa verific atunci cand il voi lua? Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...