Sari la conținut

demese

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 RR PC37
  • Numar Moto
    xx-xx-xxx
  • Club
    Nope ( - )

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSX-R 600 K1

demese's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. In afara de reglat wax la 600rr, nu. Nu e greu, iar unde nu stiu, intreb. Principiile sunt aceleasi. Marea problema este ca nepracticand meseria asta, nu am toate sculele necesare si nici nu imi voi cumpara prea curand. Experienta nu am, fac si din asta
  2. Sigur ca da. Ms. Cat despre BikeTech, chiar ca este mult... Gasisem VacuMate si mi se parea din afara epocii actuale. De BikeTech acum aflu. Nu au cine stie ce reclama sau site
  3. Ba da, cu 4 senzori, evident. Si nu numai pe PC. Sunt programator pe mobile, deci ajunge si pe iOS/Android. Momentan sunt la stadiul promisiuni si ganduri. Mai intai sa incep, fizic ... si dezvoltam detalii Este foarte sugestiva imaginea. Multumesc!
  4. Super! Este exact ce cautam. Da, vazusem traseul de furtune la MAP si este logic sa fie cumulata valoarea. Merci TNG!
  5. Da. Stiu cum actioneaza clapeta si cum se comporta presiunea sub clapeta. Vacuumul Scade cand deschizi gazul si urca atunci cand il inchizi brusc, apoi cand ajunge la relanti scade putin. Este logic. Senzorul ala suporta presiune pozitive si negative Camd vine vorba de detalii nu ma bag, sau ma bag doar atunci cand stiu sigur cum se procedeaza. Sa dau si eu un exemplu. Cand eram sofer incepator ma supara sunetul tachetilor la dacia mea. Mecanicul mi-o regla dupa ureche si clampaneau toti. M-am uitat in manual si am reglat-o cu lera. In scurt timp toti prietenii veneau la mine. Alta data mi-am schimbat garnitura de chiuloasa. Am ajuns sa schimb un sincron la cutia de viteze. Sa nu mai vb de aprindere cdi, mers pe gpl 60.000km fara nici cel mai mic semn de oboseala. Conteaza sa o tii mereu reglata. Dacia inca merge la tata dupa 6 ani. Nu mi s-a parut niciodata mare chestie daca ai manual si inclinatii. Mai greu este cu sculele si cu experienta. Cand cineva are experienta face lucrurile repede si preventiv. Totusi sunt de meserie programator, este pur placere in rest. Unde vad ca sunt sigur intreb si caut pana am toate detaliile. Pana la batranete nu ma gandesc sa fac bani din mecanica, dar electronica+programare imi surade. Sincronizator carburatoare
  6. @cmd Din ce am citit si observ, TNG se implica si ajuta f mult si m-as duce sa o fac la el (daca ma mai primeste la cat am vb pe aici; aiurea pt unii si cu sens pt altii care inteleg). Faza este ca o fac pur din pasiune si placere pt surubarit. Cand am inceput topicul nu-mi trecea prin cap decat ca primesc niste raspunsuri si o duc la mecanic, apoi am vazut partea cu sincronizatul, de unde mi-a venit partea cu aparatul de sincronizat digital. Mi-ar face placere sa il testez chiar in prezenta unei persoane care stie cum se face si stie sa aprecieze pasiunea, munca si intentia. Probabil ca tot la un mecanic ajung cand nu pot, nu am cu ce, sau timp lipsa... @tng vroaim sa aflu o valoare estimativa, in ce-o fi ea exprimata (mmHg, kPa), o valoare pe care sa o incadrez in limitele maxime ale unui traductor de presiune, sa stiu cum incep proiectarea. Traductor fix pe principiu MAP. Sper ca are mai mult sens acum
  7. cand ti s-o infunda "furtunul" cu pietre, sa vezi ce fugi tu la doctor. vezi daca el rade de tine forum romanesc, la ce sa te astepti » Post actualizat in 22 Aug 2016 15:06 Cineva cu experienta, cam cat vacuum are pe un cilindru la relanti? Vreau sa fac un vacuumetru digital. (daca un admin considera ca se schimba subiectul, il rog sa inchida topicul si fac eu altul daca merita si este cineva interesat.) Ms
  8. Ba ma ajuta binox, sa stiu ce senzori de vacuum sa-mi cumpar. Vad ca avem cel putin o arie tehnica in comun
  9. Bingo JAGI! Sunt patit cu "mecanici" de masina, culmea, chiar la service-uri de reprezentanta sau echivalente. Sa nu par rautacios, dar cine ma trimite la mecanic, nu pare sa stie ceva sau sa ma invete. Nu astept neaparat "secrete", totusi astept sugestii pertinente de la cine se pricepe, din moment ce in mare parte mi-o repar eu. Si nu mi se pare mare inginerie acest reglaj. Sa revenim la topic. Intre ce valori medii trebuie sa fie vacuumul pe un corp clapeta, cu turatia la relanti, in conditii de buna functionare/reglare a motorului?
  10. Acum daca tot am intrat in hora, trebuie sa joc. Nu am gasit pe forum cum faci sincronizarea la 600rr din 2004. Pe 600rr.net am gasit mai multe detalii, unde spun ei ca nu se pot regla clapetele, doar valvele astea la care am umblat. Dar ca sa ma conving, am gasit si manualul de reparatie, (cel de 84Mb, nu ala de 3Mb), iar la pagina 201(6-82) din pdf scrie de "Starter valve". Dupa denumirea lor si din ce am gasit, pare ca aceste valve au influenta doar la relanti (un bypass pt aer) La pagina 205 este descris reglajul valvelor. Valva 3 este de baza, nici nu am umblat la ea, regland doar nr 4. Nu pot contesta un test de amestec carburant si reglare cu carb sync, insa imi este clar ca merge mai rotund la relanti, cu mai putine oscilatii in turatie. Cat despre sincronizarea clapetelor, la pag 193(6-74) spun ca "The thorttle body is factory pre-set" si sa nu se umble la suruburile vopsite in alb. Nu vad cum s-ar regla clapetele la modelul meu. Nu-mi dati in cap, vreau sa invat si poate aveti rabdare ca poate mai spun si prostii. Voi continua sa intru in subiect, atat teoretic cat si practic. Merci
  11. Pai le pot da inapoi ca le-am pozat. Faza este ca merge clar mai bine acum. Cel putin asa o simt si aud. Inainte parca se ineca cand vroiam sa trag putin de acceleratie. Acum merge mai lin. Toate acestea pana la proba contrara cand o va verifica un mecanic. In iernat sau dupa. Sa le reglez ca inainte pana o duc la mecanic?
  12. S-a rezolvat. Am reglat relantiul la rece din surubul din mijloc. Strans cam 1mm = 1600rpm la rece cu 25 de grade afara. M-am jucat putin si cu suruburile din lateral si am observat ca daca il strang cateva ture pe cel din dreapta, motorul merge mult mai rotund. Banuiesc eu ce fac cele 2 reglaje(cantitatea de aer?), dar poate imi spune cineva mai exact ce regleaza, ca pe viitor sa stie si altii. Merci
  13. Asa este relantiul cu motorul cald: Urmeaza sa verific socul termic. Cumva el lucreaza, pentru ca la cald nu mai pot sa reglaz turatia mai mult de 1300-1400, iar la rece pot sa mai invart de surub, astfel incat, atunci cand se incalzeste motorul sa ajunga la 1700-1800 rpm. Sau cel putin din acest comportament deduc ca functioneaza prost sau este dereglat... Va multumesc
  14. Salutare, Ma plimb cu o Honda cbr 600 rr din 2004, iar motorul merge bine atunci cand este cald. Nu am experienta cu motoare, dar ma pricep la mecanica sau orice parte tehnica. Mai departe va descriu problemele pe care vreau sa le rezolv: 1. Relanti: - pornire la rece, variaza intre 1000 si 1200 rpm, iar dupa ce apa trece de temperatura de aprox 50 de grade, incepe sa se stabilizeze la 1400 rpm - pornire la cald: Ok. se duce la 1400 rpm Surubul din care reglez relantiul este strans la maxim, nu pot sa il mai strang la cald. Am incercat sa il strang la rece si mai mergea (logic ar insemna ca fast idle wax functioneaza-nu stiu cat de corect), apoi cand se incalzea motorul aveam turatia prea mare. In Mai-Iunie relantiul ajungea si la 1800 rpm. Cred si eu ca este cald in perioada asta a anului, dar eu banuiesc ca este un defect totusi. La ora 7 jumatate dimineata la cat plec eu la munca, este destul de racoare sa intre socul (cum o facea si inainte) 2. Azi ma uitam dupa cric sa il ridic, cand am observat capatul unui furtun care atarna liber. Nu am poza reala insa am gasit una pe google si este vorba de unul dintre cele doua furtune (cel din stanga este la mine): http://i.imgur.com/E37FA.jpg Nu stiu ce face acel furtun mai exact 3. Pornirea foarte greoaie daca temperatura lichidului de racire depaseste 100 de grade. Abia-abia invarte. (Am citit pe forum si am gasit ca este posibil sa aiba joc in lagarele electromotorului. Alte posibile cauze?) Merci
  15. Salut! Stie cineva ceva de honda asta? Merita cumparata? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-cbr600rr-din-2004-622918.html » Post actualizat in 07 May 2016 15:02 Completare la postul anterior. Nr inmatriculare: b 599 cbr Merci
×
×
  • Creează nouă...