Sari la conținut

Laurh

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Zxr 400

Laurh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In general nu am facut asta , treptat l-am lasat . Dupa ce se incalzea . Dar de cand problemele cu pornitul si cu ce mi-a curs cand il lasam aproape de tot murea . » Post actualizat in 21 Oct 2015 13:48 Banuiesc ca ulei e , altceva nu imi explic ce ar putea fi .. Dar care sa fie cauza ? Ce ar trebui schimbat ? Asa in mare .. Eu stiu clar ca trebuie sa ii schimb filtrul de aer , dar nu cred ca are legatura . Sa fie ceva de cand am curatat bujiile ? Dar mi se pare ca era si inainte . Ma murdarisem odata cand am pus mana pe crash'pad dar nu am bagat de seama . E asa doar pe partea stanga ( o tin pe cricul lateral )
  2. Filtrul de aer este terminat , am vorbit cu cineva de la unimotors . Pe saptamana viitoare o duc acolo pentru reglat + curatat carburatoare , compresie . I-am explicat problemele si i-am aratat poze , acelas raspuns l-am primit si de la mecanicul de acolo . Mersi pentru ajutor .
  3. Era tras la maxim . Eu stiam ca trebuie sa o pornesc , sa o las cateva minute cu socul si apoi sa il las si sa plec . Daca plec imediat imi moare motorul daca nu e turat . Acum in ultimul timp si daca las sa se incalzeasca si nu e turat imi moarr . » Post actualizat in 20 Oct 2015 08:16 Si in poza de mai sus ce credeti ca ar fi ? De unde curge si ce curge ?
  4. Deja am prea multe probleme cu ea , o sa vad cum fac si o duc la doctor sa vad ce rezolv .
  5. Sincer nu am verificat , ce surpriza spui ca as putea sa am ? » Post actualizat in 19 Oct 2015 16:31 Trebuie sa il schimb undeva cam in 300 km uleiul , dar o sa-l schimb pana la sf lunii , oricum nu o sa merg cu mobra pana atunci . De-aia nici nu am urgentat . Am incercat doar sa o pornesc aseara sa merg 5-10 km . Mi-a pornit , am lasat-o cu soclul tras dupa care am intrat un minut pana in casa sa imi iau casca si geaca , cand eram in casa am auZit cum s-a oprit motorul . Am lasat-o 10 minute stiind ca nu porneste imediat dupa ce imi moare motorul , apoi am iesit din curte , cand sa plec de pe loc , am lasat ambreiajul si mi-a murit . De atunci nu a mai pornit . Tin sa precizez ca inca nu am schimbat nici filtrul de aer , este tot acelasi , astept sa imi aduca cineva din afara , cel care il am acum e imbacsit .
  6. Va salut din nou ! Din pacate tot cu probleme , din nou s-a innecat, habar nu am de ce , acum m-am apucat sa o desfac si am observat ca in partea stanga imi curge ceva , cam rau . Fix pe crash-pad se duce , motorul fiind tinut pe cric curge in partea stanga .. Am sa pun si o poza , stiti ce ar fi ? » Post actualizat in 19 Oct 2015 16:22 Sper ca se intelege cat de cat .
  7. O sa incerc astazi sa vad ce rezolv , mi se pare ca daca il pun la peste 1000 merge ok , numai da sa 'moara' mersi pentru sfat .
  8. Daca dau relantiul mai mare , o pun pe la 1.000 de turatii si asa merge . Dar am impresia ca , cand trag ambreiajul da sa moara .
  9. Mersi pentru sfaturi ! Nu stiu insa ce filtru este , banuiesc ca e stoc , uite o poza cu unul ca al meu » Post actualizat in 08 Oct 2015 08:13 In legatura cu ce am intrebat mai sus cum e ? Imi moare motorul cand dau drumul la soc .. Daca nu e turat macar putin moare motorul . L-am lasat cu socul tras cateva minute , pana s-a incalzit motorul si a ajuns temperatura la jumate apoi l-am lasat si mi-a murit usor usor motorul .
  10. Nu am împins cand era rece , am lasat-o cu socul tras cateva minute , cand s-a ridicat temperatura l-am lasat usor usor .. Si poc , mi-a murit motorul . Si chestia e ca nici nu o mai ia imediat dupa ce moare . Abia dupa ce se raceste putin
  11. Deci asta este motivul de la care nu imi sta la relanti ? Cand nu e turata moare direct . Sincer nu ma pricep chiar deloc .
  12. Am rezolvat , am pornit-o , totul ok . Dar mai am o problema care o aveam si inainte sa patesc asta . Porneam motorul cu socul tras si cand dadeam socoul inapoi imi murea motorul , cand nu era turata macar putin moare motorul . Cam de la ce sa fie ? Trebuiesc carburatoarele sincronizate sau nu are legatura ? » Post actualizat in 07 Oct 2015 17:49 Filtrul de aer e îmbâcsit , trebuie sa il schimb , are legatura sau ce ar fi ?
  13. Acum am incercat iar ( cu baterie buna , incarcata ) degeaba . Invarte , dar nu porneste , mai da rateuri dar nici un semn de viata . Poate s-au innecat iar bujiile cand am incercat aseara sa o pornesc impinsa ? Sau de la ce ar putea sa fie ? » Post actualizat in 07 Oct 2015 13:58 Acum am demontat iar bujiile si sunt iar innecate . Scanteie dau toate . Le mai curat odata , ii dau la automat fara bujii apoi o montez si incerc ..
  14. Sincer nu stiam daca porneste impinsa sau nu , am fAcut doar ce am auzit, citit . Bujiile le-am curatat la aragaz de ieri . Acum am vechea mea baterie pusa la incarcat ( la un redresor) sa speram ca dupa aceea o sa o ia , mersi pentru raspuns .
×
×
  • Creează nouă...