Sari la conținut

scaraosky

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

scaraosky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc foarte mult pentru raspunsul vostru. Nu pot detalia exact verificarea circuitului electric si a bobinelor, dar stiu ca au fost verificate si am foarte mare incredere in mecanicul motorului. Din pacate, sta foarte rau cu timpul, nu s-a mai lovit de simptome asa mixte si inconsistente si mai am vreo 2 saptamani de asteptat pana o pot duce din nou in service. Intre timp, stau si ma gandesc ce dracu ar putea avea. In alta ordine de idei, senzorul cric a fost pus pe direct, la fel si kill switchul, fara rezultate (desi, dupa ce senzorul de cric a fost scos din schema, mergea in suturi dar parca ceva mai controlabil - cred ca era doar o senzatie si poate avea si motorul o ''pauza'' atunci). Am ascultat de sfatul vostru si ieri am scos-o la plimbare pentru a vedea daca tot asa merge. Aceeasi surpriza neplacuta. Bagata in modul diagnostic, avea o singura eroare: D61 - eroare 43. Am consultat un manual de service al Yamaha si am vazut ca este o ''eroare de voltaj in circuitul pompei de benzina''. Mentionez ca dup ace s-a verificat motorul si s-au testat aproape toate posibilele defecte ce puteau fi testate, am iesit cu el din service fara nicio eroare si bineinteles, functionand, erorile fiind verificate si sterse. Bateria este in parametrii buni, masurata nu doar o data. Cum va spuneam, problema apare aleatoriu si s-a rezolvat temporar (pentru aproximativ 100-150km parcursi pana la urmatoarea stare de limitare a motorului) dupa ce: au fost curatate injectoarele (mers vreo 150km impecabil si apoi aceeasi problema); inlocuit releu responsabil de circuitul baterie-computer central-injectoare-pompa de benzina (am plecat cu ea din garaj si timp de 20 km se bloca mereu in limita a 5000rpm - oprit pe dreapta, inlocuit releu, mers 100 si ceva de km fara probleme pana din nou s-a manifestat); inlocuit ppompa de benzina anul trecut (mers aproximativ 100 si ceva de km fara probleme, pana din nou s-a defectat). Cel mai rau lucru este ca defectul nu se mentine in permanenta si de cele mai multe ori, dupa ce se se incearca repararea lui sau inlocuirea unor piese diverse, functioneaza pentru o perioada scurta de timp. Intrebarea 1 - am incercat sa filmez in weekend cum se manifesta fecectul dar bineinteles, de data aceasta, in neutru, se accelerea fara probleme (am incercat de 7 orei in perioade diferite de timp). Voi face rost de un GoPro sa filmez in mers. Se manifesta astfel: in zona de 5000 rpm, incepe sa dea suturi, se aude huruit (imi cer scuze pentru expresie) de sub rezervor si in tobe se aud rateruri (mici explozii). In timp ce accelerez incercand sa treaca de zona respectiva, turometru nu oscileaza, dar motorul loveste foarte tare (vrea sa plece, si nu poate). Cum am mai spus, daca plec uneori tare cu treapta 1 si schimb vitezele in zona mai mare de 6000rpm, cateodata, doar cateodata, functioneaza ok pentru cateva zeci de km, chiar daca mai opresc la semafoare sau schimb si sub 5000rpm. Apoi, fara vreun alt simptom in prealabil, din nou se limiteaza in zona de 5000rpm si se manifesta violent. Multumesc pentru rabdare, astept din nou parerea voastra.
  2. Salut baieti, Am o Yamaha FZ6N S2, 2008, 17.500 km (al 2lea propreitar, achizitionata de la Yamaha Dual Motors in 2010) posedata. Anul trecut in toamna, intors de la o plimbare din Giurgiu, a inceput sa se inece undeva la 5000 rpm si sa dea suturi. Am tras pe dreapta, si la relanti (1500-1700rpm relaniul) a murit motorul. L-am repornit, a stat putin si a murit iar. Apoi nu a mai vrut sa porneasca. Farul si pozitiile mergea, nu aveau sacadari. Am vrut sa-l iau cu platforma si dupa 30 min, din curiozitate, am incercat iar sa-l pornesc si surpriza, a pornit. Doar ca aceeasi problema, mergea pana in 5000rpm si de acolo nu mai voia sa urce. Mers asa cu el la service, testat senzor TPS, bla bla, concluzia ca de vina a fost pompa de benzina. Inlocuit pompa, a mers bine vreo 200km, apoi iar aceleasi simptome de inecare la 5000rpm si fara putere sa urce in ture. Testat din nou de service, functiona, testat apoi de mine functiona. Dupa cateva zile , facea la fel. A stat la iernat si dusa din nou la alt service. Gasit mizerie in injectoare (plus 5 erori pe bord - ''multumesc'' vechiului service) si in filtrul intern al pompei de benzina, testat bobine, senzor inclinare, senzor cric etc. Luata din service, functiona impecabil. Pana la un moment dat, cand facea la fel. Revenit in service, anulat senzor TPS, mers cu ea, aceeasi problema (senzorul TPS fusese si verificat in 2 randuri, cu succes), astfel ca senzorul iese din discutie. A doua zi, mers 2 zile struna. Lasata 4 zile in garaj, luni scoasa la plimbare, impecabil 150km, 3 opriri fara probleme, pana cand dupa a 4a oprire au apucat o iar dracii. Si in ultimele 2 zile numai asa merge, pana in 5000rpm, cu specificatia ca ieri, plecat mai agresiv de pe loc de la un semafor, urcata in 10.000 rpm, schimbat acolo sus pana in a 3a si apoi timp de 1 ora fara probleme, desi am mai luat o pauza si am oprit motorul. Apoi, fara niciun avertisment,fara sa o mai opresc, din nou problema ei, dar fara sa mai pot sa trec de acel prag al turatiilor. Este o problema ce imi apara aleatoriu: la cald, la rece, cu rezervorul plin, aproape gol, statuta cateva zile sau foolista 3 ore fara probleme si apoi dintr-o data... Verificat: - pompa benzina (schimbata) -senzor TPS (mers si cu el anulat, aceleasi simptome) -Bujii -baterie -injectoare -circuitul electric (inocuit releu ce duce curentul la computer, injectoare si pompa de benzina) -vacuum rezervor (verificat furtune, mers cu ea cand avea probleme cu busonul rezervorului deschis, fara niciun rezultat) -filtru aer, filtru benzina -etc. Nu am cunostinte mecanice, sunt incepator, orice sfat ma poate ajuta. Multumesc celor ce au avut rabdare sa citeasca tot si celor ce vor veni cu un sfat. Multumesc si celor ce vor avea un zambet in coltul gurii. Vreau doar sa ma bucur de ea si deja sunt disperat.
×
×
  • Creează nouă...