Sari la conținut

cosmop

EX+
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    rares_vw

Profil

  • Locatie
    Ms
  • Numar Moto
    ceva
  • Club
    pana acum niciunul

Informații profil

  • Interests
    masini, motoare, mecanica.... bauturile obtinute prin 'distilare'

cosmop's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @schummy_ mersi pt sfat , cross va fi in cele din urma doar ca astept sa se stranga glont. Oricum in general cam fiecare motociclist care a avut mai multe mobre spune ca daca e sa iti iei ceva atunci sa fie ceva specializat in sensul ca sa ma feresc de motoarele care ofera compromisuri (de ex intre off si on ) si defapt nu exceleaza nici unde.
  2. Ideea ta e super(de unde esti?) , dar din pacate nici eu nu am motor (momentan au intervenit alte prioritati financiare, eram sigur ca asa o sa se ajunga am patit la fel cu orice lucru pe care mi l-am dorit f mult). Sper ca prin iunie sa ajung si io la un cross.Si atunci putem face gasca linistiti ,mai am un prieten cu un atv tare de tot si inca s-ar mai gasi cativa amici tot cu atv-uri. Sper ca luna iun sa ne prinda pe toti pe vreun deal . ramane sa mai vb.
  3. @tavktm multumesc mult pentru incurajare si sa speram ca o sa ne intalnim pe un varf de deal,undeva (doamne fereste sa-l urcam din parti diferite si sus.... POOOC ) Bafta si toate cele bune! @Smokey ai dreptate senzatia adevarata de deal depinde mult de o remorca. De aceea solutia cea mai fericita cred ca este: -masina bifat -remorca nebifat(se poa imprumuta si de la cunostinte) -cross nebifat aprox800E -un ducati monster600 nebifat aprox3.000E ---asa ca sa devin obraznic sau in loc de ultimele 2 pozitii un enduro cu doua randuri de jante+gume aprox2.500E-3.000E dar parerea mea (formata dupa altii) raportu kg/calPutere la un cross e munt mai ieftin de obtinut decat de la un endoro. Bafta si multumesc pt sfaturi si lamuriri.
  4. Eu stiu ca nu se pot inmatricula pt ca din fabrica nu au montate unele chestii:far,stop spate,kilometraj, si mai ales motorul este proiectat de asa natura, incat nu se inscrie in anumite norme, de care sincer habar nu am . Chestii care sunt necesare circularii pe drumuri publice, dar care nu prezinta interes la competitii sau off-road; lucru pt care sunt facute defapt. Din cate stiu eu ele sunt trecute la articole sportive cand sunt aduse de afara, dar oricum de vama nu scapi decat daca o bagi pe naspa in tara. Daca am vorbit prostii sa ma scuzati, sunt chestii din auzite.
  5. Dupa cum spuneam,pegas+skateboard+montainBike+mobra+moped= 0,00 deci nu ,stiu cam cat stie unu cu bicicleta. Am m-ai piscat eu cate o tura cu un etz dar, doar ture. Oricum dorinta exista, din moment ce:cum inchid ochii vad doar motoarele de pa mobile.de sau bikeshop.ro.Si mai rau, cum vad vreun deal deja imi imaginez tot felu de chestii , oare sunt ciudat???
  6. Ar fi suficienti 20 cai pt 88kg?? Pt. KTMBULL: stiu cum frige de tare,pt ca am si patit-o pe la 16 ani cu o mobra, noroc ca s-a putut rezolva(ehhe:...pe vremurile alea, foarte bune de demult; si mult mai ieftine)
  7. Aveti dreptate cu pusu pe burta de catre domnisoara RM, am fost avertizat.Dar am auzit destul de des si versiunea "o sa te plictisesti rapid de 15-20 cai, si-iti va parea rau ca nu ti-ai luat una mai maricica". Adevaru e ,ca e bine sa incepi cu ceva mai linistit si pe masura ce evoluezi sa iti cumperi ceva mai nervos ;dar totodata si foarte costisitor ,nu? Totusi cred ca voi mai astepta, cu toate ca e al naibii de greu (presupun ca pe fiecare l-a incercat febra asta). Oricum de visat nu doare pe nimeni, si sunt convins ca e o etapa destul de faina in viata fiecarui biker, asta in care te gandesti de unde sa alegi, si cochetezi cu fiecare model in parte pana cand evident va aparea EA, CEA ALEASA. Asa ca astept diferite sugestii, poate mai invat si eu cate ceva despre enduriste.
  8. Salut tuturora, sunt nou pe forum si e super atmosfera de aici. Dupa cum se vede inca nu am motor, dar un foarte bun prieten de-al meu mi-a dat si mie virusul(in forma lui cea mai grava:off-road). Si m-am hotarat sa-mi cumpar moto, dupa indelungi cautari am dat de un cross suzi. rm250 '94. Aici vine problema crossu nu-i inmatriculabil deci circulat pe drum public=parnaie, dar in schimb ii stok(motor, suspensii, alea, alea), alta alternativa ar fi un enduro mai vechi,inca nu stiu exact dar ceva italian banuiesc,dincauza banilor (cam nu prea sunt). Voi ce ma sfatuiti cross ok dar pt dealuri sau enduro mult mai slab,dar macar nu mai iau remorca dupa masina; de fapt scap si de masina ???
×
×
  • Creează nouă...