Sari la conținut

Adrian Gabor

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Suceava
  • Motocicleta
    First Bike - Comfort 150

Vizitatori Recenți Profil

274 citiri profil

Adrian Gabor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nustiu, cum Ziceti voi da eu il am de vreo 3 ani si aproape 15.000 km rulati si in timpul asta , am avut probleme de astea minore ... segemnti, carburator . ulei bun si lam tot forjat . deocamdata nu am chiar asa o parere de rea despre el ... . Pana la urma cititi titlul topicului, nu am cerut pareri despre acest scuter ...
  2. SaluTarE ! Recent mi-am cumparat o Chiuloasa noua cu tot cu rampa culbutrilor si cu capacul chiuloasei, fiindca cea veche imi era plina de calamina si supapele nu mai erau bune. Un aspect pe care vreau sa il precizez este ca Chiuloasa veche avea un fel de `furtun` in care se gasea `muzicuta` . La cea noua nu mai am chesti asta, dar am intrebat si mi sa tot spus ca nu e obligatorie muzicuta si pot sa pun si o chiuloasa fara ea. Am puso, am pus si distributia la punct totul ok dar nu a vrut sa imi porneasca motorul. La un timp am invartit de variator cu mana si o supapa imi batea in piston, asa ca am constat ca mia sarit distributia de la punct si de aici imi trag concuzia ca lanult de distribuite e uzat. La incepun distribuitia era pus bine la punct nu imi batea supapa in piston. Intinzatorul e la maxim. Dupa ce pot cunoaste ca lanul e uzat si trebuie inlocuit ? Cum trebuie sa se comporte un lant uzat ?
  3. Distributia e pusa corect. Am ublat cu ea cam jumate de an . daca nu era pusa corect nici nu mai pornea. Un aspect pe care vreau sa il precizes, e faul ca am observat lanutl de distributie se misca cam greau, nu ca nu se invarte , dar se indoie cam greu ca sa zic asa . asa trebuie sa fie normal ?
  4. SaluTarE ! Intampin si eu o problema si vin cu o intrbare la care voi primi cu drag orice sfat. Problema mea este la scuter (Frist Bike. Comfort 150cc) aveti modelul in link > http://www.piesemotoscutere.ro/Public/Catalog.aspx?ftype=fv&b=1&type=4&model=Comfort&cc=150. O mica descriere a situatie > Pornesc scuterul merg cu el 2 min. il opresc eu timp de 1 min. dupa care il pornesc simt ceva diferit chiar in momentul in care am dat la automat. Motorul nu mai mergea cum trebuie : era pornit dar : nu tragea aproape de loc si se auzea o bataie continua undeva in motor. Am inceput sa il desfac sa ii caut buba . Carburaorul nu era de vina findca motorul mergea dar trancanea . Lam tinut cam un minut pornit cu tot cu trancaneala lui si sa auzit un mic zgomot dupa care sa oprit si nu mi-a mai pornit. M-am uitat pe la variator, totul ok . Automata merge , invarte motorul. Am invartit cu mana de variator si la un anumit punct simteam ca se bloca upic, adica fortam ca sa misc motorul. M-am apucat de demontat incetu cu incetu capacul la chiuloasa, chiuloasa si aici vine zic eu Buba Chiuloasa plina de calamina si de supapa nu mai zic ... Dar se cunoaste o urma de bataie pe piston si upic pe supapa. Supapele nu erau indoite, le-am testat punand benzina si prin supapa cea mare aproape toata benizina mi sa scurs. Intrebarea mea este daca de la asta era trancaneala si motorul nu functiona bine. Daca asta ar fi cauza m-am gandit sa duc chiuloasa la rectificat. Ar fi alte cauze ? Imi spuneti cum ar fi bine sa procedez ?
  5. Spune direct la ce te referi ... sa inteleg ca `(praf)` la gramatica si exprimare ?
  6. SaluTarE ! Ma intereseaza sa cumpar acest tip de scuter (malaguti madison 125cc), ce ziceti se merita ? Spunetimi cate ceva despre el ... piese se gasesc ? , sunt scumpe ? , e greu de umblat in motor ? . Multumesc !
  7. SaluTarE ! Ma intereseaza sa cumpar acest tip de scuter (malaguti madison 125cc), ce ziceti se merita ? Spunetimi cate ceva despre el ... piese se gasesc ? , sunt scumpe ? , e greu de umblat in motor ? . Multumesc !
  8. Da ! ai dreptate, intradevar nu m-am exprimat bine cand am spus (ar fi chiar asa de grav) ... » Post actualizat in 14 Apr 2016 07:32 As putea cumva sa il trec in acte de 125cc3 ?
  9. SaluTarE ! Am 16 ani si doresc sa dau permisul categora A1 pentru scutere (multa lume imi zice sa astept pana la 18 sa dau odata categorile... si le tot spun : cand ai un scuter care asteapta sa ii dai cheie si merge destul de bine de ce sa nu iesi cu el ...) in fine nu asta conteaza... Stiu ca, categoria A1 cuprinde scutere cu putere max. de 125cc3 si 11Kv. Scuterul meu are capacitatea cilindrica de 149cc3 si 6 Kv, asa e si trecut in acte. Explicatimi putin treaba asta cu (Kv) astia ... oare daca am mai putin Kv decat nr max. adica 11 nu lasi putea conduce legal ? Sau chiar sa depasesc puterea cilindica cu aproape 25cc3 ar fi chiar asa de grav ? Multumesc !
  10. SaluTarE ! Caut niste plasticuri si carene pentru scuter - Comfort 150cc, sau cineva care poate face anumite carene (vedeti scuterul in imagine, sa stiti despre ce e vorba). Daca stiti unde pot gasi, ma-ti ajuta foarte mult !
  11. Chesti asta am facuto. Scot furtunul care merge la robinetul cu vacum scot si furtunul care alimenteaza carburatorul cu benizna trag din unul si benzina imi curge. » Post actualizat in 16 Feb 2016 07:30 » Post actualizat in 16 Feb 2016 07:32 Chestia care mi-ati tot spuso in legatura cu trasul cu gura din vacum am facuto si imi curge benzina imediat dupa filtur de benzina, de acolo iam desfacut furtunul ca sa vad daca curge.
  12. Tin sa cred ca nu e din compresie, odata ce reusesc sa il porneasc si sa il incalzesc umpic merge impecabil. Nu da nici un semn ca segmenti ar fi dusi : nu fum, consum de ulei, compresie slaba. Descriemi upic te rog robinetul asta de vacum si de cine este actionat !
  13. Imi poti descirie mai bine cum functioneaza robinetul de vacum si unde mai exact il identific ?
  14. SaluTarE ! Problema pe care o intampin cu un `scuter` chinezesc (comfort 150cc) este cea in privinta carburatorului. Pornirea scuterului este extrem de greoaie, mai bine spus imposibila. Pentru al porni foarte rapid ii dau benzina in capul de chiuloasa. Motorul imi merge foarte bine dupa ce il incalzesc. 30 de minute daca l-am lasat sa se raceasca pentru al porni trebuie sa fac iar aceiasi chestie. Vreu sa ma rezum doar la carburator pentru ca acolo cred ca este problema cea mai mare. In timp ce dau la automat nu imi vine benzina prin galerie sa ajunga in capul de chiuloasa. Am dat aproximativ 5 minute la automat si nici pic de benzina pe galeria carburatorului si mai ales in capul chiuloase acolo unde este si nevoie. Dupa ce ii dau eu umpic de benzina imi merge extrem de bine. Vreau sa imi spuneti de ce nu imi vine benzina in capul de chiuloasa in timp ce dau la automat, de asta am cea mai mare nevoie ... . Multumesc !
×
×
  • Creează nouă...